"vieras"
Onpa sulla iäkkäitä kaneja! Voihan olla, että ne reagoivat raskauteesi jotenkin. Mä myös tsekkauttaisin eläimet lääkärillä pissaamisen takia, sillä voihan kaneillakin jo olla jotain vanhuuden vaivoja.
Sun viesti meni ihan väärin.Mun mielestä on sairasta että joku edes harkitsee semmosen koiran pitämistä joka puree lasta :O Ei hitto teitä joitakin koiraihmisiä!!
Mulle lapseni on tärkeämpi kuin yksikään elukka. Kai te koiranomistajat (jotkut) olette ihan vintti pimeänä niiden piskienne kanssa sitten.
Niin lapsihan ei koskaan lääpi koiraa kun kieltää vanhempia että älä päästä sitä pentua lähelle. Koira puolustatuu puremalla, koiria ymmärtämätön ihminen pysyköön niistä pentuinéen kaukana!Mun mielestä on sairasta että joku edes harkitsee semmosen koiran pitämistä joka puree lasta :O Ei hitto teitä joitakin koiraihmisiä!!
Mulle lapseni on tärkeämpi kuin yksikään elukka. Kai te koiranomistajat (jotkut) olette ihan vintti pimeänä niiden piskienne kanssa sitten.
Nyt et oo lukenu kunnol. Väsymys on kestäny jo 2-3 kk! Ei ole hetkellistä. Kanit on ollut mulla jo 7 vuotta! Ei ole mikään osto mielenjohdost! Ja kerroin jo että pelkkä ajatus piikille viemisest itkettää koska ovat perheenjäseniä!!! Minä kun tahdon vähän ennakoida asioita! Vertaat mua ny johonki sellaiseen ihmiseen joka ottaa eläimen ja heivaa sen kun ei jaksa nostaa takamusta sohvalta! Mä siivoan häkin, matot ja lattiat vaikka väsyttää! Koska ne ovat mun vastuulla! Mä en pistä niitä häkkiin päivisin koska en jaksa! ne tarvii liikuntaa! Ja vihaa mua ihan rauhas. Mä en ikinä haluis olla tollasen ihmisen ystävä joka pitää KERROSTALOSSA 6 kissaa ja isoa koiraa! Haloo! Kuinka likasta teillä on ???En tajua!
Veisit lemmikit piikille koska NYT et vaan jaksa niitä. Voi hyvää päivää,kun te ihmiset jättäisitte ne lemmikit ottamatta jos ette halua niistä huolehtia. Lemmikitkin tuottavat hommia ja niitä pitää hoitaa!
EN todellakaan ymmärrä että vietäisiin piikille vaan sen johdosta että vauva tulee taloon. Mä vihaisin tollasta ihmistä ja syvästi.
Vauva-aikana hoidin 4 kissaa ja yhtä isoa koiraa. Töitä teettivät kun kullakin on omat jutut,tarpeensa ja kikkailunsa. Silti IKINÄ,en edes väsyksissä voisi edes kuvitella niistä luopuvani tai piikille vieväni. Korjaan....oikeasti meillä oli 6 kissaa. Yksi jouduttiin kasvaimen takia lopettamaan ja yksi lähti veljelleni omakotitaloon pihalle kun ei kestänyt olla sisällä kerrostalossa.
Lapsi ei ole mikään syy luopua lemmikeistä.
Meilläkin kissa pissi jatkuvasti sisälle. Mutta etsimme ongelman,löysimme ja korjasimme sen. Nyt ei pissaa ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Jo se että eläin alkaa yhtäkkiä pissailemaan sisälle,kertoo jostain. Eläin ei osa akommunikoida joten viestittää muulla tavoin asioitaan.
Ota selvää mistä pissaaminen johtuu!
Niin ja mulla vielä useampi lapsi ennestään sekä koira joka ei ollut sisäsiisti. Kolmivuorotyö ja omakotitalon työt päälle. Ei ollut helppo raskausaika vaan voittajana selvittiin Katuisin jos olisin heikkona hetkenäni luopunut jostakin.Älä luovuta vielä. Katso miltä tuntuu kun vauva syntyy! Nimittäin itselläni oli ihan yhtä raskasta elukoineni (kaneja myös) raskausaikana. Häkkiä oli raskasta siivota jne. Mutta tosiaan se helpottui radikaalisti kun vauva oli ulkona. Ja ihan varmasti tuo pissailu johtuu sinun hajustasi. Miehellesi myös järkeä päähän ja auttamaan esim. häkin siivoamisessa. Ei munkaan mies ole vastuussa kaneistani, mutta kyllä sen ihan pakotin auttamaan siivouksessa loppuraskaudessa. Naamaa nyrpistellen totteli.
Voi jessus, on kyllä ihan päinvastainen elämänasenne kuin itselläni. Hiivitään vaan kuulkaa kaikki tappamaan vanhuksia ja vaivaisia - katsokaas kun ne eivät ymmärrä kuolemaa kun ovat jo kuolleet. Omaisille siinä vaan tulee ikävä. Kaiken elävän kunnioitus, mitä se on?Ei eläimet ymmärrä kuolemaa tai mitenkään tuota tilannetta.
Voi jessus, on kyllä ihan päinvastainen elämänasenne kuin itselläni. Hiivitään vaan kuulkaa kaikki tappamaan vanhuksia ja vaivaisia - katsokaas kun ne eivät ymmärrä kuolemaa kun ovat jo kuolleet. Omaisille siinä vaan tulee ikävä. Kaiken elävän kunnioitus, mitä se on?
Joku tuossa kommentoi, että kanit on vain eläimiä - mikä on "vain" eläin. Me ollaan täällä kaikki vain eläimiä. Jos ollaan sitouduttu huoltamaan jotain niin silloin huolletaan. Ja ihan kuin kani kärsisi uudesta omistajasta enemmän kuin omasta kuolemastaan, hei haloo.
AP:lle päivän vinkki - vie ne kanit eläinlääkäriin, mutta ei piikille vaan virtsavaivojen vuoksi. Kuulostaa virtsatieinfektiolta, jos noin äkillisesti on alkanut.
No et oo tosissas? Eläin on nimenomaan VAIN eläin. Ihminen on itsekäs kun rinnastaa eläimen itseensä.Voi jessus, on kyllä ihan päinvastainen elämänasenne kuin itselläni. Hiivitään vaan kuulkaa kaikki tappamaan vanhuksia ja vaivaisia - katsokaas kun ne eivät ymmärrä kuolemaa kun ovat jo kuolleet. Omaisille siinä vaan tulee ikävä. Kaiken elävän kunnioitus, mitä se on?
Joku tuossa kommentoi, että kanit on vain eläimiä - mikä on "vain" eläin. Me ollaan täällä kaikki vain eläimiä. Jos ollaan sitouduttu huoltamaan jotain niin silloin huolletaan. Ja ihan kuin kani kärsisi uudesta omistajasta enemmän kuin omasta kuolemastaan, hei haloo.
AP:lle päivän vinkki - vie ne kanit eläinlääkäriin, mutta ei piikille vaan virtsavaivojen vuoksi. Kuulostaa virtsatieinfektiolta, jos noin äkillisesti on alkanut.