Rv 200 ja ihan kamalan kokoinen maha!? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poppaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

poppaliina

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
7 502
1
36
Addis Ameeba
Onko muitten mahat näillä viikoilla olleet jo isot kuin maitovalailla? Mä olen ihan järkyttynyt tästä paisumisesta :( Maha mulle tuli esiin edellisistäkin tosi nopsaan mutta tää on jo liikaa.. tässä vaiheessa jo. Syön kai liikaa ja nyt pelkään että ne raskausarvetkin iskee, joilta tähän mennessä olen säästynyt. Mutta kun on kauhea nälkä ja ruokahalu koko ajan.
Sanokaa nyt joku että teilläkin on isot mahat näillä viikoilla? :ashamed:

takertumatta tohon hauskaan virheeseen,ni mulla kans tässä raskaudessa aivan valtava maha. Rv24 ja maha isompi ku esikosta koko aikana.:/ on kyllä aika valas olo..

Täältä löytyy iso maha myös! Oli jo ensimmäisessä raskaudessa. Tai oikeastaan maha tuli aikasin ja oli iso ensin, mutta sitten kasvu laantui ja viimesillä viikoilla oli "pieni". Jos nyt kukaan ymmärtää mitä tarkotin...

Joo. Tokaa odotan. Aluksi rv 20:llä maha tuntui (ja näytti) valtavalta ja oli valas-olo. Nyt rv39 maha ei haittaakaan enää. Sen kasvu on hidastunut ja jotenkin siihen on jo tottunut.:DD

tervetuloa kerhoon. Musta tuntuu että kylkiluut vetää viimesiään kun maha kasvaa vaan..
Mulla tosin jo vk23+6, vyötärönympärys on kasvanu 20cm alusta ja sf huitelee kaikkien käyrien yläpuolella.
Mulla vielä kaikki kasvu tule tuohon eteen kun oon niin tappi selkä ettei pääse sivuille leviimään, mukavasti jää jääkaapin oven jne väliin nykyisin.. :kieh: varpaita en oo nähny 14vk seisaaltaan.
ukkoa en kohta enää yllä halaamaan..
Juu onhan mulla ollu joka raskaudessa iso maha, mutta...

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
tervetuloa kerhoon. Musta tuntuu että kylkiluut vetää viimesiään kun maha kasvaa vaan..
Mulla tosin jo vk23+6, vyötärönympärys on kasvanu 20cm alusta ja sf huitelee kaikkien käyrien yläpuolella.
Mulla vielä kaikki kasvu tule tuohon eteen kun oon niin tappi selkä ettei pääse sivuille leviimään, mukavasti jää jääkaapin oven jne väliin nykyisin.. :kieh: varpaita en oo nähny 14vk seisaaltaan.

kysyn tähän väliin...
Siis koska sulla oli LA? Mulla oli 28.11., mutta pari viikkoahan se menee yli.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:

kysyn tähän väliin...
Siis koska sulla oli LA? Mulla oli 28.11., mutta pari viikkoahan se menee yli.

15.12, mutta eiköhän tää marraskuun puolella syntyne, jos niinkään pitkälle päästään..

Ehkä mä en vain muista sitten miten edelliset kaks odotusta on edenneet tässä vaiheessa. Eli voi hyvinkin olla että nyt se masu kasvaa vauhdilla ja kasvu sitten hidastuu, ainakin toivon, koska muuten musta tulee tosiaan norsu. Ja kun olen lyhyt tappi niin tää mahan koko korostuu entisestään :snotty:
Sf-mitasta en tiedä, mutta oli vasta neuvolalääkäri joka totesi kohdun koon olevan viikkojen mukainen. Eli eiköhän tämä ihan normaalia ole, itsestä vain tuntuu nyt tältä kun viikot ovat menneet nopeasti eikä ole hirveesti kerennyt masun kasvua tarkkailemaan.

Yhteistyössä