Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

EsikoinenKumosiVahingossa5dlvettäLäppärinPäälleJaTämäOnTulos.NäppäimistöPaskanaEiPilkkujaEiVälilyöntejäEikäTälläPystyEnääTekemäänMitäänMuutaKuinSelaamaanSivujaMikäliNiinHyvinKäyEttäOnnistuuSaamaanRotiskonYlipäätäänKäyntiin.TänäänHaenUuudenKoneen.MUKAVAApäivänJATKOA=)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: moona81
Tänään perehdyin ikkunanpesun saloihin. Kaksi reipasta nuorta miestä tuli tänään työpaikalle pesemään ikkunoita. Heidän työnjälkeä seuraillessa (en siis miehiä) mietin, miksi kaksi sälliä saa aikaiseksi puhtaita ja raidattomia ikunoita, mutta minä en. Siinäpä visainen pulma. Kaverien häipyessä tupakkatauolle tiirailin välineitä lähemmin. Ämpärissä selvästi Fairy-vettä eli ei mikään erikoispesuaine käytössä. Mikrokuitupesin, joo löytyy. Mutta se lasta oli erilainen, sellainen musta ja metallinen kahva. Lisäksi kuivatessa ei valuttanut keskeltä kädelle vettä vaan pisarat tippuivat päistä. Vaan olisiko se kuitenkin tekniikasta kiinni. Hmmmm...uutta lastaa siis hakemaan. Pohdinnan lopputulos: ikkunanpesu on miehinen laji ja salaperäinen lasta on avainasemassa.

Hauskin osuus: joudun pesemään ikkunani uudelleen raidattomien lasien toivossa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: moona81
Tänään perehdyin ikkunanpesun saloihin. Kaksi reipasta nuorta miestä tuli tänään työpaikalle pesemään ikkunoita. Heidän työnjälkeä seuraillessa (en siis miehiä) mietin, miksi kaksi sälliä saa aikaiseksi puhtaita ja raidattomia ikunoita, mutta minä en. Siinäpä visainen pulma. Kaverien häipyessä tupakkatauolle tiirailin välineitä lähemmin. Ämpärissä selvästi Fairy-vettä eli ei mikään erikoispesuaine käytössä. Mikrokuitupesin, joo löytyy. Mutta se lasta oli erilainen, sellainen musta ja metallinen kahva. Lisäksi kuivatessa ei valuttanut keskeltä kädelle vettä vaan pisarat tippuivat päistä. Vaan olisiko se kuitenkin tekniikasta kiinni. Hmmmm...uutta lastaa siis hakemaan. Pohdinnan lopputulos: ikkunanpesu on miehinen laji ja salaperäinen lasta on avainasemassa.

Hauskin osuus: joudun pesemään ikkunani uudelleen raidattomien lasien toivossa.
Katso martoilta jotain salaisia vinkkejä. Toivottavasti tulee raidattomat nyt, niin ei tarvitse uudestaan pestä... Tai siis kolmatta kertaa. Laskettakoon se hyötyliikunnaksi. Sydän tykkää <3
 
Mulla on toivoa noiden villasukkien suhteen! Teen kaverin tyttärelle yo-lahjaksi pitkävartisia villasukkia ja tällä hetkellä näyttää siltä, että ehtii kyllä hyvin valmiiksi lauantaihin mennes. Jotkut varmaan ajattelee, että voi jessus mikä lahja, mutta ku ei kauhiasti oo varaa suureen lahjaan niin sitte käytetään taitoja ja lankavarastoja hyväksi. :D Ja ku kaveri sano, että sukat tulee tarpeeseen kyllä ku tyttärensä käyttää villasukkia paljo.
 
Paitti mun ny aikataulu mättää ku en voikaa huomenna kaikes rauhas istua kotona kutomas. :D Sain puhelun pari minuuttia vaille yhdeksän, että pääsenkö huomenna ja perjantaina aamuvuoroon kotihoitoon töihin. No mä lupasin. Perjantaita viä mietin ku silloon olis valmistujaaspäivä, mutta toisaalta ne paperit vois lähettää postis ja mä voin olla töis...
 
Huomasin kassaneidin perineen lähes 20 euroa liian vähän. Kasvatin äkkiä munat ja palasin vaatimaan oikeuksiani.

Päiväkodin kesäiltamat, oli kivaa! Pari mojovaa unohdustakin mahtui päivään. Päällimmäisenä mielessä se kun "unohdin" peräkontin luukun olevan siinä, josta yritin työntää pääni. Näin tähtiä!
 
Tuosta lintujutusta tuli mieleen, kun peruskouluaikana useampi opettaja seisoi ikkunassa ihastelemassa ja arpomassa ulkona puussa olevaa lintua ja sen lajia. Päätyivät helmipöllöön. Kaverin kanssa sitten ihan uteliaisuuttamme käytiin katsomassa, että mikä lintu se on. Saakelin roska-pölypallo, jolle naurettiin sitten siinä koivun juurella aivan pissat housussa! Enemmän kyllä naurettiin tietty niille opettajille. :D
Ei saa nauraa opettajille! :saint:
 
Olin tyttärien kanssa ostoksilla ja ne sai mut vakuutettua siitä, etten ole liian vanha ja lihava keltaiseen, oranssiin, vihreään tai edes pinkkiin pukemiseen, joten hiiteen musta ja harmaa, tervetuloa värikäs kesä! Hiukan nimittäin epäröin voinko pitää julkisesti eilisiä värikkäitä hankintoja
 
Olin tyttärien kanssa ostoksilla ja ne sai mut vakuutettua siitä, etten ole liian vanha ja lihava keltaiseen, oranssiin, vihreään tai edes pinkkiin pukemiseen, joten hiiteen musta ja harmaa, tervetuloa värikäs kesä! Hiukan nimittäin epäröin voinko pitää julkisesti eilisiä värikkäitä hankintoja
Ei tässä nyt mitään liian vanhoja olla pinkkiin! Nih!
 
Katso martoilta jotain salaisia vinkkejä. Toivottavasti tulee raidattomat nyt, niin ei tarvitse uudestaan pestä... Tai siis kolmatta kertaa. Laskettakoon se hyötyliikunnaksi. Sydän tykkää <3
Pesin pikkuikkunat eilen illalla uudestaan ja tänään käyn olohuoneen ison lasin kimppuun. Harmi, kun ei ole päivällä aikaa. Työ haittaa harrastuksia. Ja ehdottomasti tämä käy hyötyliikunnasta

 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja Kais
  • Tykkää
Reactions: kantojäärä

Yhteistyössä