muista kertoa toi teinillekkin =)Hieno ilma, teinin kanssa ei ole KOKO päivänä tullut riitaa! Se on jo PALJON meidän perheessä!
muista kertoa toi teinillekkin =)Hieno ilma, teinin kanssa ei ole KOKO päivänä tullut riitaa! Se on jo PALJON meidän perheessä!
Tänään on äidin synttärit, vein luonnon kukkia,kauniin kortin ja Yves rocherin suihkusaippuaa ja
imuroin. Oon onnellinen että äiti on viellä tänään elossa.
Mun vatsa on vähän parempi tänään.
Pihas kuulostaa tosi ihanalle!Tuleekohan tästä aurinkoinen päivä? Toivottavasti
Olen melko onnellinen meidän takapihasta. Ei se oikeasti ole mikään järjestyksen huippusuoritus. Eikä minun takapihani tule koskaan sellaiselta näyttämään. Se on juuri sellainen kuin mistä minä tykkään. Siellä on pieni kaaos. Sieltä löytyy vattua, raparperia, mansikoita, ruohosipulia, kukkia, nurmikkoa ja taistelualue (väinönputkea, sitä sitkeää köynnöstä ja vesiheinää puskee). Sieltä löytyy rikkaruohoa ja rehotusta. Leikattu syreenikin lähti kasvamaan lupaavasti. Sen nykäisin alas, vaikka komea olikin, kun harmitti miten se varjosti naapurin pihaa. Pian haemme vähän lisää kukkia, mies ennätti tehdä jo piirustukset ja suunnitelmat millainen aitamme tulee olemaan kukkaistutusten jälkeen. Jeps, ja kaikki tämä pihalla johon mahtuu pystytetty teltta ja pieni kivetys, ei muuta.
Mummolaankin kaipailen. Isä kertoi jälkeenpäin istuttaneensa lähes kaikki puuntaimet 1500 satsista. Ei sitten voinut minulle kertoa, vaan piti mennä yksin kuokkimaan ne paikalleen. Nyt sinne meni istutusporukka ja kuusentaimet on lykitty maahan, isällä paikat kipeänä. Miksiköhän?
Ja arvatkaa mikä muu on ihanaa! Tänään aion tehdä muutamat fyysiset rutistukset ja pääsen lenkille. Ei ole enää flunssainen olo ja pakkolepo on loppu. Selkä suorastaan huutaa liikuntaa ja venyttelyä. Ihanaa päivää kaikille. Oli taas mukava lukea teidän tekstejänne.
Ihan urheilukaupoista ainakin, se on semmonen palasista koottava.Voimavanne, en ole kuullutkaan. Mistä sellaisen saisi? Minullakin on näitä selkävaivoja ja jos tuo toimii, niin voisi kokeilla.
Älä sure, mä voin tehdä sen ls-ilmotuksen! Tosin, en ehkä ole sovelias siihen kun 2/3 mun kakaroista pyörii kuulemma kaupungilla pussikaljojen kanssaLauantai aurinko paistaa.
Mie laskin miun 12v ja 8v. kahden kaverin kanssa viettämään päivää ostoskeskukseen. (joo jos toisaalle täällä kirjottaisin niin etenkin silloin ehdottomasti LS asia). Ja hitsi vie kun tulin itsekkin hyvälle tuulelle kun olivat niin hyvillään kun laskin
SEIS!!! Nukkumatta levvii piä, tää on niin koettua!Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28518706:Huomenna pääsee kasvimaalle! Jee, ihan varmasti univelasta huolimatta herään jo aamutuimiin. (3 vrk/6 tuntia unta, jippii)
Perunat ja siemenet odottavat jo tuulikaapissa.
Niin juu ja tänään sain viikon leivät leivottua: kurpitsaleipää, vaaleaa hapanjuurileipää, ruisleipää, ciapattaa ja oliiviciapattaa.
olen itsekkin huomannut et ne pari maitoa on todella kallit hakea kaupastaHuomenta!!
Ihana aamu, aurinko paistaa! Heräsin klo 7 ja lähdin 13km fillarilenkille. Mukana oli reppu ja lompakko, piti tulla lähi-ABC:n kautta kun maito oli loppu. Kas kummaa, mukaan tarttui nakit, pekonit, sämpylät, appelsiineja, omenoita, hunajamelonia, banaaneja, viinirypäleitä ja mansikoita. Nyt on perheelle odottamassa vallan tuhti aamupala kunhan heräilevät!
Kohta lähden puutarhakauppaan, sain taas ihan vaan pari ideaa pihalle...