Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Se on valmis,nimittäin kasvihuone. :heart:
Neljä laatikkoa kuudesta on täynnä multaa ja maalis-huhtikuun vaihteesta kasvattamani taimetkin on nyt isketty kasvariin tekemään taikojaan. Nyt vain odotellaan satoa ja kunhan saan lisää multaa ja tilattua sorat mun polulle niin alkaa piha olla siinä kunnossa, että voisi pitää terassikauden avajaiset ja kasvarin tupaantuliaiset. :)

Soitin pitkästä aikaa ystävälleni ja sain kuulla, että heille on tulossa syskyllä toinen pienokainen :heart:

Miehelläkin on koko viikonloppu vapaa pitkästä aikaa. Ja meidän poika oppi uuden sanan tänään (ankka :D)

Kyllä mun elämässä on niin paljon iloisia asioita kun jaksaa miettiä vaikka tämä päivä tuntuikin aluksi ihan karmealta.

Tuleekohan tästä aurinkoinen päivä? Toivottavasti :)

Olen melko onnellinen meidän takapihasta. Ei se oikeasti ole mikään järjestyksen huippusuoritus. Eikä minun takapihani tule koskaan sellaiselta näyttämään. Se on juuri sellainen kuin mistä minä tykkään. Siellä on pieni kaaos. Sieltä löytyy vattua, raparperia, mansikoita, ruohosipulia, kukkia, nurmikkoa ja taistelualue (väinönputkea, sitä sitkeää köynnöstä ja vesiheinää puskee). Sieltä löytyy rikkaruohoa ja rehotusta. Leikattu syreenikin lähti kasvamaan lupaavasti. Sen nykäisin alas, vaikka komea olikin, kun harmitti miten se varjosti naapurin pihaa. Pian haemme vähän lisää kukkia, mies ennätti tehdä jo piirustukset ja suunnitelmat millainen aitamme tulee olemaan kukkaistutusten jälkeen. Jeps, ja kaikki tämä pihalla johon mahtuu pystytetty teltta ja pieni kivetys, ei muuta.

Mummolaankin kaipailen. Isä kertoi jälkeenpäin istuttaneensa lähes kaikki puuntaimet 1500 satsista. Ei sitten voinut minulle kertoa, vaan piti mennä yksin kuokkimaan ne paikalleen. Nyt sinne meni istutusporukka ja kuusentaimet on lykitty maahan, isällä paikat kipeänä. Miksiköhän?

Ja arvatkaa mikä muu on ihanaa! Tänään aion tehdä muutamat fyysiset rutistukset ja pääsen lenkille. Ei ole enää flunssainen olo ja pakkolepo on loppu. Selkä suorastaan huutaa liikuntaa ja venyttelyä. :) Ihanaa päivää kaikille. Oli taas mukava lukea teidän tekstejänne.

Huomenta! Mää lähen kohta salille, tarttee pumpata hauiksia koska joudun raahaamaan ukkokullan vaatekauppaan, tarttee uudet vaatteet ystävien häihin eikä todella ole mikään shoppailija...voi olla että tarvitaan fyysistä voimaa ;)

Kovin harvinaisia nää viikonloput jolloin hän ei ole keikalla kumpanakaan päivänä, joutuu sitten vetämään melko kireällä aikataululla. Illalla hän kyllä lupasi viedä mut syömään

• Tykkää
Reactions: moona81 ja Kais
Peyote
Tuleekohan tästä aurinkoinen päivä? Toivottavasti :)

Olen melko onnellinen meidän takapihasta. Ei se oikeasti ole mikään järjestyksen huippusuoritus. Eikä minun takapihani tule koskaan sellaiselta näyttämään. Se on juuri sellainen kuin mistä minä tykkään. Siellä on pieni kaaos. Sieltä löytyy vattua, raparperia, mansikoita, ruohosipulia, kukkia, nurmikkoa ja taistelualue (väinönputkea, sitä sitkeää köynnöstä ja vesiheinää puskee). Sieltä löytyy rikkaruohoa ja rehotusta. Leikattu syreenikin lähti kasvamaan lupaavasti. Sen nykäisin alas, vaikka komea olikin, kun harmitti miten se varjosti naapurin pihaa. Pian haemme vähän lisää kukkia, mies ennätti tehdä jo piirustukset ja suunnitelmat millainen aitamme tulee olemaan kukkaistutusten jälkeen. Jeps, ja kaikki tämä pihalla johon mahtuu pystytetty teltta ja pieni kivetys, ei muuta.

Mummolaankin kaipailen. Isä kertoi jälkeenpäin istuttaneensa lähes kaikki puuntaimet 1500 satsista. Ei sitten voinut minulle kertoa, vaan piti mennä yksin kuokkimaan ne paikalleen. Nyt sinne meni istutusporukka ja kuusentaimet on lykitty maahan, isällä paikat kipeänä. Miksiköhän?

Ja arvatkaa mikä muu on ihanaa! Tänään aion tehdä muutamat fyysiset rutistukset ja pääsen lenkille. Ei ole enää flunssainen olo ja pakkolepo on loppu. Selkä suorastaan huutaa liikuntaa ja venyttelyä. :) Ihanaa päivää kaikille. Oli taas mukava lukea teidän tekstejänne.
Pihas kuulostaa tosi ihanalle!

Peyote
Semmosesta voimavanteesta, eli painavasta hulavanteesta on apua selkävaivoihin, olen huomannut. Tuntuu että se melkein suoristaakin selkää, jos on hiukka vinoselkäinen, niinkuin mä olen. Ajattelin kertoa, kun jos siittä vaikka tulis jollekin hyvää mieltä, jos tulee kokeiltua ja huomattua sama, mitä mä oon huomannut. Selkävaivat on kamalia siinä vaiheessa, kun alkaa jalkakin vaivata iskiaksen takia.

(näin nuorella, oon ihan dinosaurus jo 32 vuotiaana)

• Tykkää
Reactions: moona81
Näkyy tulevan aurinkoinen päivä, mun kukat terasilla ovat kasvaneet.
Ja mun uuteen viherkasviin on tullut uusia lehtiä. :)

Lauantai aurinko paistaa.

Mie laskin miun 12v ja 8v. kahden kaverin kanssa viettämään päivää ostoskeskukseen. (joo jos toisaalle täällä kirjottaisin niin etenkin silloin ehdottomasti LS asia). Ja hitsi vie kun tulin itsekkin hyvälle tuulelle kun olivat niin hyvillään kun laskin :)
Älä sure, mä voin tehdä sen ls-ilmotuksen! Tosin, en ehkä ole sovelias siihen kun 2/3 mun kakaroista pyörii kuulemma kaupungilla pussikaljojen kanssa

• Tykkää
Reactions: moona81
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28518706:
Huomenna pääsee kasvimaalle! Jee, ihan varmasti univelasta huolimatta herään jo aamutuimiin. (3 vrk/6 tuntia unta, jippii)

Perunat ja siemenet odottavat jo tuulikaapissa. :)

Niin juu ja tänään sain viikon leivät leivottua: kurpitsaleipää, vaaleaa hapanjuurileipää, ruisleipää, ciapattaa ja oliiviciapattaa. :)
SEIS!!! Nukkumatta levvii piä, tää on niin koettua!

Mikä tahansa onkin tuon univajeen syy, järjestä heti itsellesi unta! Oikeesti!

Huomenta!!

Ihana aamu, aurinko paistaa! Heräsin klo 7 ja lähdin 13km fillarilenkille. Mukana oli reppu ja lompakko, piti tulla lähi-ABC:n kautta kun maito oli loppu. Kas kummaa, mukaan tarttui nakit, pekonit, sämpylät, appelsiineja, omenoita, hunajamelonia, banaaneja, viinirypäleitä ja mansikoita. Nyt on perheelle odottamassa vallan tuhti aamupala kunhan heräilevät!

Kohta lähden puutarhakauppaan, sain taas ihan vaan pari ideaa pihalle...

Meillä on ollut kiva viikonloppu. Ensin oli ystäväperhe yökylässä pe-la ja eilen vielä käytiin kaverin nelikymppisillä. Siellä oli kivaa ja nähtiin monta kaveria pitkästä aikaa. Kemuissa ystävä supatteli mulle, että oonko laihtunut tosi paljon. Ihanaa, että painon putoaminen näkyy ja joku jopa uskaltaa sanoa sen ääneen. :D

• Tykkää
Reactions: Bitch ja Kais
Huomenta!!

Ihana aamu, aurinko paistaa! Heräsin klo 7 ja lähdin 13km fillarilenkille. Mukana oli reppu ja lompakko, piti tulla lähi-ABC:n kautta kun maito oli loppu. Kas kummaa, mukaan tarttui nakit, pekonit, sämpylät, appelsiineja, omenoita, hunajamelonia, banaaneja, viinirypäleitä ja mansikoita. Nyt on perheelle odottamassa vallan tuhti aamupala kunhan heräilevät!

Kohta lähden puutarhakauppaan, sain taas ihan vaan pari ideaa pihalle...
olen itsekkin huomannut et ne pari maitoa on todella kallit hakea kaupasta :D

• Tykkää
Reactions: Madicken04
aamukahvilla, kohta kirjolohen kimppuun et saa muun perheen ruokittua ennen ku ne lähtee mopokisoja katsomaan..ja mä saan olla yksin kotona :heart:

ja tänäänkään en aio tehdä mitään järkevää :snotty:

niin, ja Likka on pikkuveljensä ristiäisissä :heart:

• Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä