Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Tänään lyhyt työpäivä, iltapäivä kotona tytön kanssa. Ulkona ihanan lämmintä (melkein liiankin lämmintä!); ensin vähän pihatöitä ja sitten XL-Yatzya erä. (Mä voitin, en yleensä koskaan voita lapsia noppapeleissä! :D) Välipalaksi kahvia ja tuoretta mantelileipää.

Ja keittiökin pian siivottu. =)
 
Meidän töistä sai yksi todella ikävä esimies kenkää! Vanhan ajan simputtaja, suosi niitä jotka hänen takapuoltaan lipitteli. Yhden kollegan oli ottanut niin hampaisiinsa, että antoi varoituksia myöhästymisistä jos toinen tuli tasalta töihin ja sairaslomista piti keskustella esimiehen kanssa. Spontaanisti hurrattiin kun tuli tieto että hänen työsuhteensa päättyy ja ensi viikolla mennään oikein skumpalle sen kunniaksi.
 
Data sai eilisen hullun urakkansa kunnialla päätökseen. Ajoi Pohjois-Karjalasta pk-seudulle, kävi työhaastiksessa, purkasi muuttokuorman, vietti laatuaikaa kanssani ja ajoi takaisin P-Karjalaan. Pysyi hengissä vieläpä. Ja läksi tänään töihin, on kotona kait kasin tienoilla illalla.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Ommellapäräytin meille pari tyynynpäälistä. :D Oli meikäläiselle suuri saavutus, kun olen Tumpelo isolla Teellä. Vaikka siis ompelin vaan siksakit ja reunat kiinni, meni kaaaauan. :snotty: Käytin verhoista yli jääneen kankaan niin sopii sit ihqusti niihin verhoihin. :rolleyes: Tuo kangas on kylla aina vaan musta niin ihana, Vallilan turkoosi Bulevardi. :heart:
 
Kuulin tänään, että kaveripariskunta on saanu tytön. :) Ennestään kaks poikaa ja ultras oli sanottu, että tyttö olis tulos. Piti ultra paikkaansa. :)

Eilen näin kaupas serkkuni viime viikolla syntyneen tyttönsä kans. Kuinka voi vauva olla niin pieni! Pienet jalat, pienet sormet ja varovaisesti vauveli raotteli silmiään. :heart:
 
Hyvä mieli tulee näistä teidän jutuista =)
Mä olen ollut nyt tunnin hereillä, ja nyt harmitus on laantunut. Tässä taitaa vaan käydä niin, että kun muu perhe herää niin minä menen nukkumaan |O

Mutta minkäs teet, uni ei tule vaikka makaisin tuolla kuinka.

Miehen ekan vapaan kunniaksi meillä on siivouspäivä. Vihdoinkin pestään myös ikkunat.
 
Sataa (tänäänkin) ei kai se haittaa? Muksu pissas jälleen sänkyyn viime yönä ja tämä toistuu nyt joka kolmas yö tai joka toinen yö. Näemmä reagointia miehen yövuoroihin. Onneksi pyykinpesu on se mieluisin kotityö (huumorin kukkanen). Mutta kun tätä pyykkiä ei meinaa saada kuivaksi näillä ilmoilla. Olisiko ihanaiset heittää vinkkiä hyvästä yövaipasta vajaa viis veelle? Huggies-merkkiä etsin kaupoista, mutta en löytänyt. Toivottavasti tämä on vaan hetkellinen ilmiö ja kohta loppuisi.
 
Vapaapäivä! Ööh..sateessa on kiva istuttaa kukkia? Ei tartte kastella? Pukeutumiskysymys, sateen kestävää takkia niskaan ja pihalle! Enhän mä sokerista ole (eikä haittaa vaikka jokunen kilo sulaisikin sateessa)
 
  • Tykkää
Reactions: keppälerttu

Yhteistyössä