Suuni on ihan puhdas kaikesta hammaskivikertymästä. Koville otti mutta kyllä kannatti. Suosittelen!
Minun pitäisi mennä. Mutta,...:ashamed:Suuni on ihan puhdas kaikesta hammaskivikertymästä. Koville otti mutta kyllä kannatti. Suosittelen!
Missä?Ihana auringonpaiste!
Mä oon ainaki siellä mihin ei aurinko paista... Onneksi on helppo perjantai, iltapäivä koulutuksessa eli vaativin tehtävä on pysyä hereillä!Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28515307:Missä?
Varsinkin seminaarityyppiset koulutukset hakkaavat kaikki unilääkkeet ihan sata-nolla.iltapäivä koulutuksessa eli vaativin tehtävä on pysyä hereillä!
Tervetuloa Perhonjokilaaksoon, tänään luvassa kylmin päivä yli viikkoon, vain 20 astetta :wave:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28515307:Missä?
LeNmenkipeä.. Ja ilmeisen kirjoitustaidoton rouvaIpana lähti poikaystävän mökille ja kaksi vanhinta on jossain omissa touhuissaan viikonlopun, joten pannullinen paellaa ja kannullinen sangriaa ja lenmenkipeä rouva odottaa töistä palaavaa ukkokultaa! Aurinkokin pilkistää, taidan kattaa pöydän pihalle!