Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Suuni on ihan puhdas kaikesta hammaskivikertymästä. :D Koville otti mutta kyllä kannatti. Suosittelen!
Minun pitäisi mennä. Mutta,...:ashamed:

Pitäisi mennä kyllä nukkumaankin. Olen vaan niin huono aina menemään, vaikka sitä tässä jo kotvan suunnitellut olen.

Mutta sitten kun sänkyyn pääse, on se hetki, kun päänsä tyynyyn saa, aina aika ihana.

=)

lucifer
Aurinko paistoi illallan iin ihanasti, että päätettiin lähtee muksujen kanssa vielä uistelemaan siellä menikin sitten yhteentoista. Hyvin jaksoivat ja saalista tuli yhden alamittaisen hauen verran eli ei mitään. Mutta Mukavaa oli kaikilla.

Siinä hidas pikkukaveri. No ei se kovin pikkuinen tai hidas ollut. Pitkä ja vetreä.

Oltu kipeänä, mutta eiköhän se tästä. Pitää hillitä itseään ettei lähde lenkille tai salille ihan vielä. Antaa kehon nyt levätä. <--- enemmän käsky itselle kuin toteamus.

Ihan superhuippu päivä takana, ystäviä kylässä koko päivän ja meno ja olo on nyt sen mukaista. Jumankekka, muksukin saattaa ehkä jopa jäädä yökylään, se olis historiallinen juttu, oltais miehen kans kaksin himassa. Varmaan menis tappeluks, kun oltais ihan katollaan koko tilanteesta. :D
Mutta ei nuolaista ennen kuin...
Nyt taidan kuunnella jotain sellaista musaa, josta vain minä tykkään, kun kerran olen yksin kotona!

Yhteistyössä