Kakkajutuista Mullakin on jonkinlainen pelko kakkaamista kohtaan, kärsin aina ummetuksesta ja pystyn tekemään sen yleensä vain kotona. Mutta
Kärhö voin lohduttaa, että ainakaan itse en synnytyksessä muistanut edes murehtia koko asiaa, koska siinä on niin kiinni siinä itse tapahtumassa. Mulla tosin suoli tyhjeni itselleen pari viikkoa ennen synnytystä, pisti ihan ripuliksi melkein joka päivä, joten en tiedä tuliko sinne salin pöydälle loppujen lopuksi edes mitään.
Mäkin olen sokkona sohinut tuota alapäätä höylällä. Ja kyllä pisti viimeksi vituttamaan, kun yhtään mitään ei näe..
Käytän myös miesten höylää, mach 3 on mustakin paras. Mutta varmaan loppuraskauden annan rehottaa, kun ei tuosta ajelustakaan mitään tule.
Täällä ollaan vihdoin
äitiyslomalla!!! Lauantaina oli virallisesti ensimmäinen päivä, mutta kotona olen ollut torstaista asti. Menin torstaina ensin töihin, mutta pomoni katsoi minua ja sanoi, että lähde kotiin. Olin taas valvonut koko edellisen yön näiden minun helvetin käsien kipujen kanssa ja varmaan näytin aika kurjalta.
Kurja olo on ollutkin. Mä olen ihan loppu. Tosiaan mun yöt menee siihen, että ensin saatan nukkua pari tuntia ihan hyvin. Sitten herään joko käsien puutumiseen tai siihen helvetilliseen särkyyn, jonka jälkeen istuskelen suurimman osan yöstä ja vaeltelen ympäri kotia. Ajattelin viedä esikoisen parina päivänä viikossa vielä päiväkotiin, jotta saisin päivällä edes joskus nukuttua. Sekin on vaan niin hiton vaikeaa, kun mulla aika nopeesti makuuasennossa puutuu noi kädet.
Olen jotenkin ihan poikki ja rikki. Varsinkin öisin, siinä valvoessa, iskee epätoivo ettei tästä tule mitään, en millään jaksa enää montaa viikkoa näin.
Ja tunnen itseni ihan hirviöksi, mies oli mennyt eksänsä kanssa sopimaan, että miehen lapset voisi parin viikon päästä tulla tänne koko viikoksi, koska minä olen kotona (silloin rv 37-38). No minähän rupesin itkemään, mulla on vaikeuksia jaksaa ton yhdenkin lapsen kanssa päivät täällä, en millään jaksa hoitaa kolmea lasta viikkoa, kun en saa öisin nukuttua. Jotenkin iski ihan hirvee paniikki, että uuvun loppuun ja jos synnytys alkaa, menen sinne ihan loppuunpalaneena.
Olenko ihan hirveen itsekeskeinen paskiainen, kun en ottaisi tänne nyt kolmea lasta?? :'(
Synnytyksen jälkeen voivat mun puolestani tulla kuinka pitkäksi aikaa vain, koska sitten mieskin on kotona.
Linneat 35+1
Ai niin, mulla tuli lauantaina yksi kipeä supistus, siis sellainen joita tulee kun synnytys alkaa. Onko muille käynyt niin, että tulee tasan 1 supistus ja sen jälkeen ei mitään?
Noita harkkasuppareita nyt tulee ihan koko ajan, varmaan kymmeniä kymmeniä päivässä, tuo oli ainut todella kipeä.