V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kädet nyt kuivuu muutenkin kun joutuu pesemään pitkin päivää ja kasvothan tulisi rasvattua joka tapauksessa naamapesun jälkeen.
joten...whats the problem![]()
En ihan ymmärrä.
Pesen pois liat ja kasvoistakin esmes meikit. Samalla toki lähtee ihon oma rasvakerros, mutta mieluummin sitten purkista tilalle kuin paskainen iho.
Hyvä provo.Me ollaan joidenkin kavereiden kans naurettu kun täällä Kaksplussalla ihmiset tosissaan väittää että ihminen alkaa haista jossei joka päivä peseydy, vaan jokatoinen. Ei todellakaan ala haista![]()
Kuka on puhunu pulloharjasta? hassua että aina vastakkain on vaan harvoin-kuuraaminen harjan kanssa. Kyllä mua häirii pistävä hiki itellä ja toisilla. Menee halut kun toinen tai itse lemuaa pesemättömälle. Ainiin...tässäkin asiassa kaikilla menee samallalailla tai sitte väärin.
Ja mitäs se maan kuulu paska ja "lika" on naamassa tai muualla kropassa?
Kyllä, aivan liikaa pestää ja sitten lisätään pullosta kemikaalia eli on iho-ongelmia. Ei terve ihminen tarvitse lisärasvoja.
Me ollaan joidenkin kavereiden kans naurettu kun täällä Kaksplussalla ihmiset tosissaan väittää että ihminen alkaa haista jossei joka päivä peseydy, vaan jokatoinen. Ei todellakaan ala haista![]()
Laihat on halut, jos ne noin vähästä lähtee. Mulla on ihan päinvastoin: mulla oli kerran kovin hajuton mies, ja mua häiritsi seksuaalisesti, kun hajuaisti jäi vajaakäytölle. Tosin tuossa on paljon yksilöeroja niinkin päin, että jonkun miehen hiki haisee herkulliselta ja toisen taas pahalle.
Ihmettelen tätä koko ajan: mitä enemmän sitoudutaan näkemään vaivaa, jotta oltaisiin riittävän puhtaita, sitä nirppanokkaisemmiksi muututaan. Mitä hienoa siinä on?
Joku lämpimästi suositteli peseytymään kahdesti päivässä. Eikö hänellä ole mitään järkevämpää tekemistä? Kun yleensä täällä valitetaan, miten lyhyitä on päivät. Miksi tämä kiireisyys ei näy ollenkaan näissä ketjuissa, joissa leuhkitaan puhtaudella ja hienostuneisuudella?