V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juuri näin, Aito on osoittanut kiusaajatustansa.Kiusaaja
??Juuri näin, Aito on osoittanut kiusaajatustansa.
Sinä olet täällä kaikkia kiusaava nuija. Minä olen brittikoomikko Ricky Gervais.Juuri näin, Aito on osoittanut kiusaajatustansa.
Juuri näin, Aito on osoittanut kiusaajatustansa.
Tää on vain joku mun puheista aikoinaan kunnolla butt hurttia ottanut ilkeä nuija, joka on siis saanut minulta aikoinaan ansionsa mukaanJuuri näin, Aito on osoittanut kiusaajatustansa.
Älä yritä esittää minua.Tää on vain joku mun puheista aikoinaan kunnolla butt hurttia ottanut ilkeä nuija, joka on siis saanut minulta aikoinaan ansionsa mukaan
Vieläkin yrittää olla ilkeä.
Aito
^^ Tääkin on jotenkin niin säälittävää yritystä tältä ilkeältä… Jokainen tajuaa, että vain yrität esittää minua.Älä yritä esittää minua.
Aito
Sinä olet se ilkeä. Lopeta.^^ Tääkin on jotenkin niin säälittävää yritystä tältä ilkeältä… Jokainen tajuaa, että vain yrität esittää minua.
Aito
Entä sitten?Ilmoitin sinut vihapuheena.
Esittele vielä lisää ilkeytesi eri puolia, niin vakuutat jokaisen siitä mikä olet. Syydät tällaista kun itse olet kaikesta kakkapuheesta täällä vastuussa, vajakin lailla, joka olet.
Yhyyyy, sanoinpa ilkeästi.
Niin, vain, koska olet sen arvoinen.
Aito
Ei täällä miehiä ole.Vaikea kuvitella kyllä, että tämä kirjoittaja on nainen.
Tää kiusaaja on, ja jos on nainen, toimintansa menee entistäkin nolommaksi!Ei täällä miehiä ole.
Kiitos. Aito tekee sitä jatkuvasti. Voisiko antaa porttikiellon?^^ Otettiin tämä ”jäätävä vihapuhe” talteen, noin!
![]()
Tähän oli siis tuo ilmiannettu ”vihapuhe” vastaus.Ei meitä aito kiinnosta kuulla sinun kakkasessioistasi.
Tää kiusaaja on, ja jos on nainen, toimintansa menee entistäkin nolommaksi!![]()
Miksi kiität siitä, että otin sen näkyville talteen tänne ketjuun? Jos sen ilmoittaa vihapuheena, luulisi haluavan sen poistoa ketjusta?Kiitos. Aito tekee sitä jatkuvasti. Voisiko antaa porttikiellon?
Tämä kiusaaja se täällä se mies on, ei ole puhe Aidosta siinä.Minun mielestäni aito on sanonut olevansa nainen. Mutta voi tietysti puhua mitä tahansa.
Niin ainakin niistä matkoistaan ja Hämeenlinnasta on puhunut ihan tosissaan näiden viha- ja kiusamispuheiden lomassa.Minun mielestäni aito on sanonut olevansa nainen. Mutta voi tietysti puhua mitä tahansa.