No voihan hanuri! Jääkaappi aivan tyhjä ja kaupat on kuulemma huomenna kiinni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Tää oli mennyt multa ihan ohi, vasta äsken palstalta luin moisen tiedon. Saakeli, kun pitää nyt näemmä ihan jatkuvasti olla jotain "kaupat kiinni"-päiviä :stick:

Jos mä olisin edes tunti sitten tähän tietoon törmännyt, oltais lähdetty muksujen kanssa käymään kaupassa, mutta en viittis niitä sängystä enää ylös repiä.

Täällä meidän perähikiällä ei ole 24/7 auki olevia kauppoja, mutta eikö ABC:n kaupat ainakin ole aina auki? Moinen löytyy naapurikylästä. Jostain kun on huomenna vähintäänkin sitä maitoa saatava, mielellän leipää ja jotain leivänpäälistäkin.

Saakeli, kun pitää nyt näemmä ihan jatkuvasti olla jotain "kaupat kiinni"-päiviä :stick:

joo tää kevät on aina niiiiin tätä...
kiitos aloituksesta, olin nyt ton jutun unohtanut myös, vaikk juuri eilen näin sen tiedon kaupan ovessa :D

ei hyvää päivää taas, en pysy perässä näissä enää näköjään.
jätin tämän päivän "ei tarvi käydä kaupassa, käyn huomenna"-päiväksi.

buahhahhaaa :laugh: taas menin halpaan

siwat voi taas olla auki osittain *menee siwan siwuille*

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;28489112:
joo tää kevät on aina niiiiin tätä...
kiitos aloituksesta, olin nyt ton jutun unohtanut myös, vaikk juuri eilen näin sen tiedon kaupan ovessa :D

ei hyvää päivää taas, en pysy perässä näissä enää näköjään.
jätin tämän päivän "ei tarvi käydä kaupassa, käyn huomenna"-päiväksi.

buahhahhaaa :laugh: taas menin halpaan

siwat voi taas olla auki osittain *menee siwan siwuille*

Mäkin olisin ilman palstaa seissyt huomenna huuli pyöreenä kaupan ovenedessä ja ihmetellyt sitä, kun ei ovet aukea :laugh:

Mäkin tosiaan olin ajatellut niin, että tänään vielä nipinnapin pärjätään joten en lähde koko konkkaronkan kanssa kauppaan, vaan odotan huomista, jolloin mies on kotona ja pääsen kauppaan ihan rauhassa. Ostoslista on suunnilleen kilometrin mittainen ja piti käydä kaikenmaailman kukkiakin pihalle ostamassa.

Mutta jää nyt sitten kukat hankkimati, kun huomenna on puljut kiinni ja alkuviikko on täynnä toimintaa. Mutta josko sitten loppuviikosta? :D

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
[QUOTE="vieras";28489131]Eli r-kioskitkaan ei oo huomenna auki? Voi helvetti, ei tullu mieleenkään että huomenna ei ois kaupat auki :headwall:[/QUOTE]

Sitä en tiedä, veikkaan, että saattaisivat jopa olla. Mutta mulla olisi vähän suuremmallekin safkamääräklle tarvetta, joten siksi tuli tuo ABC mieleen...on varmaan vähän laajempi valikoima. P

elkällä maidolla varmaan pakon edessä pärjättäisiin (pitäisi sitten vaan leipoa leivät jne.) mutta jos on mahdollista saada ruokaa kassillinen, eikä vaan kahta maitopurkkia, niin aina parempi :)

Ai saakeli! :O

EN muuten minäkään ollut kartalla siitä, että huomenna on pyhäpäivä! Mulla nyt oli sitten tuuria matkassa, kävin tänään kaupassa, vaikka muutoin olisin sen jättänyt huomiselle...

siwan aukioloajat ei muuten oo netissä oikein. Oon kattonu netistä,että täällä olis siwa auki, mutta ei se ollu. Ei niihin voi luottaa. Absin kauppa on auki silloin kun ne lupaa.

mä ostin kukkia just eilen, ja vihannesten taimia ja roudaus oli ihan vakavaa, pusseja ja painavia yli voimien tuli taas revittyä...(kun on niin ihanaa että on hamstrattuna, ettei nääs lopu kesken)...

ja fundeeraan yhtä ***tumaista kuviota koko ajan päässäni, se syö aivokapasiteetin ja unohtuu maalliset sitten. Vielä työasia, ja maanantaista kysymys ja mietin miten ihmeessä sen järjestän, niinku aikataulullisesti -puuh- vähän poikkeusjuttuja ja kaiken huippu on että olen itse käynyt töppäileen viime viikolla ja nyt korjaan sitten möhläämisiäni niin että toisille koituisi mahd. vähän haittaa.

joskin sain eilen vinkin, etten olis sittenkään NIIN pahasti möhlännyt mut saan varmistuksen vasta ma-aamulla, se olisi aivan mahtavaa jos noin ois.

maanantaina sitten kaupasta kotiovelle taas tosiaan kädet maahan asti roikkuen siis!
pitäisikin olla neljä kättä ja kaksi jalkaa ihmisellä...=)

Ei ole nyt mitään päänaukomista, mutta Chef sun kokoisella perheellä kannattais aina olla jonkun verran ruokaa kaapissa siltä varalta että tulee joku oksutauti tai vastaava ettei kumpikaan aikuisista kykene kauppaan. Meillä on aina hylamaitoa, maitojauhetta, mehupurkkeja, tonnikalaa ja makaronia, puuroriisiä yms peruskuivamuonaa jolla pärjäis tarpeen tullen käymättä kaupassa vaikka viikon.

Toki sitä tuoretavaraa ostetaan ja syödään mutta ei saa kaapit mennä niin tyhjäksi että heti tulis nälkä ellei kauppaan pääse.

Mikä ihme on helluntai? Miksi se on pyhäpäivä?

Mulla mennyt kanssa ihan ohi, ettei kauppaan pääse. Tänään maannut vain vatsataudissa kotona ihan puolikuntoisena. Ajattelin huomenna käydä kaupassa....

siwan aukioloajat ei muuten oo netissä oikein. Oon kattonu netistä,että täällä olis siwa auki, mutta ei se ollu. Ei niihin voi luottaa. Absin kauppa on auki silloin kun ne lupaa.

mikä paikkakunta?
täälläpäin on ihan nyt koko kevään pitänyt paikkansa, kun olen noita tarvinnunna.

huomennakin lähisiwa no-no, mut eräät muut 9-23, ei uhkaa nälkäkuolema siis...

[QUOTE="vieras";28489160]Heh, kyllä jokainen sunnuntai on pyhäpäivä. Joo joo, tiedän ettet tarkoittanut sitä niin :)[/QUOTE]

:D - juu, se on hyvä että tässä vaiheessa iltaa mun sanomisista saa kuitenkin sen punaisen langan kiinni!

ohhoh, katoin että koko aloitus on joku vitsi enkä muuten muistanut tuota helluntaita itsekkään yhtään. Joo, ei käyty tänään kaupassa mekään vaan syötiin vähän niinkuin kaappi tyhjäksi että käydään huomenna. hitto kun ei olis jaksanu lähteä kaupunkiin asti jonnekkin absille

Yhteistyössä