Mikä sinulla on kaikista provosoivin ja vahvin mielipiteesi tai näkemyksesi jostain asiasta?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Sellainen mitä et välttämättä kehtaa sanoa edes ääneen?

Mulla nämä:
- abortti on murha ihan aina, myös raiskaustapauksessa ja lapsensa murhanneella naisella ei pitäisi olla oikeutta hankkia lapsia myöhemminkään.
- venäläiset ja kaikki afrikasta tulleet mamut pitäisi käännyttää heti rajalla takaisin.
- homous on sairaus ja näin ollen parannettavissa.
 
tätämieltä
Olen tosissani sitä mieltä, että hedelmöityshoidot ovat tarpeettomia. Jos nyt joku ei satu lasta saamaan, niin tässä maailmassa riittää varmasti lapsia kaikille rakastettavaksi ja hoivattavaksi kuitenkin.
 
"vieras"
-Rokotevastaisilta vanhemmilta pitäis ottaa lapset pois, samaten kuin vakaumuksensa vuoksi lääketieteellisestä hoidosta kieltäytyvistä, kun lapsi on kyseessä.
-Vaistovanhemmuus (vai mikä lie) on vai hihhulihörhöjen touhua, tarkoitan siis niitä, jotka vastasyntynyttä roikottaa lavuaari päässä kun "aistivat" pissan olevan tulossa...
-Kaikenlainen ääri-ilmiö on pahasta, niin on sekä uskonnossa, ateismissa, politikoinnissa, fobioissa jne.
-Lasten hankkimiseen tulisi käydä jonkunlainen koulutus ja lasta ei saisi hankkia, jos ei sitä koulutusta läpäise kumpikin vanhemmista. Lisäksi vanhemmilla tulisi olla koulut käytynä ennen sikiämistä.
 
  • Tykkää
Reactions: LUSH
"Hanna"
Läski on laiskuutta.

Suurin osa muslimimaahanmuuttajistamme on valmiita suorittamaan seksuaalirikoksen jos tilaisuus on sopiva.

Pienellä ikäerolla lapsensa tekevät ovat idiootteja jotka eivät osaa ajatella vanhempaa lasta tai käyttää ehkäisyä, usein molempia.

Pihtaavat naiset ajavat miehensä pettämään tavalla tai toisella, ja mielestäni siinä tilanteessa pettäminen on mielestäni ok.
 
"joku"
tätä ei todellakaan uskalla nykymaailmassa sanoa ääneen, mutta minusta äänioikeuden ei pitäisi tulla automaattisesti vaan se pitäisi jollain tavoin ansaita. miten se tapahtuisi, en tiedä. mutta kun näkee kaikenmaailman idiootteja örveltämässä pitkin katuja, tai vaikka kuuntelee mummojen jorinaa siitä miten he äänestivät jotain ehdokasta koska sillä oli niin kaunis poikamainen hymy, niin todella toivon että heillä olisi kielto äänestykoppeihin kunnes heidät todetaan järkiperäisesti ajatteleviksi ihmisiksi.
 
[QUOTE="Vieras";28488387]Sellainen mitä et välttämättä kehtaa sanoa edes ääneen?

Mulla nämä:
- abortti on murha ihan aina, myös raiskaustapauksessa ja lapsensa murhanneella naisella ei pitäisi olla oikeutta hankkia lapsia myöhemminkään.
- venäläiset ja kaikki afrikasta tulleet mamut pitäisi käännyttää heti rajalla takaisin.
- homous on sairaus ja näin ollen parannettavissa.[/QUOTE]

Kysymyksiä:

-Jos oletetaan, että abortti on murha (en tosin itse pidä murhana) niin miten se eroaa itsepuolustuksesta, jos tekee abortin syystä, että äiti kuolisi muuten raskauteen/synnytykseen? Onko sekin murha, jos tapat ihmisen, joka muuten tappaisi sinut? Jos lapsi tulee raskaaksi isälleen niin ei ole hyväksyttävvää tehdä "murhaa"? Miksi sikiö on arvokkaampi kuin se viaton lapsi?

-Jos homous olisi sairaus, miksi se pitäisi "parantaa"? Miksei ihminen saa olla "sairas", jos tahtoo eikä kärsi siitä?
 
  • Tykkää
Reactions: Mörköäiti
"jep"
Ei nyt ehkä kaikkein vahvin mielipiteeni, mutta.. Olen sitä mieltä, että yli 3-vuotiaan lapsen imetys on aika sairasta. Tai oikeastaan jo yli 2-vuotiaan aika outoa. Ja kun jotkut imettää esim. 5-vuotiasta tai yli.. huhhuh!!
 
"vieras"
Mun mielestä ei ole _vain_ asennekysymys, jos sairastaa vaikka vakavaa masennusta. Aina voi jossain määrin vaikuttaa omaan ajatteluunsa ja asenteeseensa, mutta onnellisuus liittyy paljon myös olosuhteisiin, terveyteen ja geeneihinkin. Kaikilla ei ole kykyä olla onnellinen.
Etkö osaa lukea otsikkoa? Kukaan ei kaipaa täällä mitään perusteluja, eikä kenenkään tarvitse niitä antaa. Varsinkaan sulle, jolla ei edes omia mielipiteitä näytä olevan.
 
Suuri osa ihmisistä ei omaa riittävästi sekä älyä, realismia että empatiakykyä ymmärtääkseen asioita loogisesti ja monesta näkökulmasta. Esimerkkejä: masennus on vain laiskuutta, neekerit on tyhmiä, abortin vastustaminen kaikissa tilanteissa, erilaisuuden vastustaminen periaatteellisesta syystä (homous, "hörhöys" jne.).
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
[QUOTE="vieras";28488525]Etkö osaa lukea otsikkoa? Kukaan ei kaipaa täällä mitään perusteluja, eikä kenenkään tarvitse niitä antaa. Varsinkaan sulle, jolla ei edes omia mielipiteitä näytä olevan.[/QUOTE]

Totta. Saa rauhassa olla tyhmiä mielipiteitä vailla perusteluja. Ketjussa ei kuitenkaan kielletty ottamasta kantaa muiden kommentteihin ja vapaassa maassa voin rauhassa niin tehdä. ;)
 

Yhteistyössä