kentänlaidalla
Meillä kolme tyttöä ja urheilua harrastetaan aktiivisesti niin kesällä kuin talvella, joka päivä joku treeni tai harkka. Lisänä musiikkiharrastukset. Haluatteko kysyä jotain?
Selvä, ymmärrän kyllä. Olisin vain halunnut vastata palstalaisille, jos heillä olisi ollut kysymyksiä lasten kilpaurheilusta. Niitä usein esitetään, ja nyt olisin ehtinyt vastata oikein ajan kanssaEn juurikaan. Vaikutat ihmistyypiltä, jolla ei ole ainakaan minulle mitään annettavaa.
Minä en tarkoittanut palstailua, vaan yleisesti - oikeassa elämässä, ei internetissä.olen palstaillut 2000-luvun alusta, enkä muita yhtäkään ketjua, joka koskisi lasten kilpaurheilua. Sen sijaan niitä ketjuja, joissa ihmiset pyrkivät nostamaan oma häntäänsä ja avaavat ketjuja otsikoilla "haluatko kysyä jotakin täydelliseltä perheenäidiltä" tai "tarvitsetko neuvoja leipomisessa? Voi ehkä hetken kertoa teillekin" -tyyppisiä huvittavia itsetunnonkohotusketjuja kyllä löytyy. Tämä ideologia haisee myös sinun avauksessasi, ainakin minun nenääni. Näihin tuskin monikaan kovin vakavasti suhtautuu.
Sääliksi käy koko perhe, missä perheen yhteinen aika? Ja vanhempienkin pitää arki-illat viettää edestakaisin ajaen ja jossain kentän reualla.Lähinnä käy sääliksi "Joka päivä joku treeni tai harkka". Voi lapsiparat.
Välillä väsyttää, mutta kyllähän se palkitsee, kun lapset ovat iloisia aina pelien ja kisojen jälkeen. Harkkamatkat ovat lyhyitä, parisen kilometriä maksimissaan, mutta pelit ja kilpailut voivat joskus olla kaukanakin ja vaativat sitten kuskaista ja aikaa enemmänkin. Mutta mitäpä sitä ei lastensa eteen tekisi...Kuin sää jaksat joka päivä viedä ja tuoda? Mää en jaksais, tyttöä 2krt/vko kuskaan 25km suuntaansa ja max. 1krt/vko tän lisäksi viitsisin
Tietenkin Pesäpallossa olen entinen seuran huippupelaaja, hiihdossa kilpailin lapsena piiritasolla, luistelussa olen kilpaillut, olen ollut sirkuksessa vuosikausia ja juossut olen vasta nyt aikuisena. Osaan soittaa pianoa, huilua ja viulua. Tanssia en ole koskaan osannut, uinnissa olen kohtalainen...urheiletko itse?
kaikki olen ollut muodossa mutta mitä harrastat nyt ja kuinka useinTietenkin Pesäpallossa olen entinen seuran huippupelaaja, hiihdossa kilpailin lapsena piiritasolla, luistelussa olen kilpaillut, olen ollut sirkuksessa vuosikausia ja juossut olen vasta nyt aikuisena. Osaan soittaa pianoa, huilua ja viulua. Tanssia en ole koskaan osannut, uinnissa olen kohtalainen...
En halua. Kuulostaa hirveän surulliselta, että lasten elämä on ohjelmoitu noin.Alkuperäinen kirjoittaja kentänlaidalla;28487566:Meillä kolme tyttöä ja urheilua harrastetaan aktiivisesti niin kesällä kuin talvella, joka päivä joku treeni tai harkka. Lisänä musiikkiharrastukset. Haluatteko kysyä jotain?