Jääkiekon MM 2013-ketju :)

  • Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Tietäjä";28471704]Mahtaakohan toi sun Viitaluoma-juttus liittyä jotenkin sun kannattamaas seuraan. Viitaluoma on aivan eri kaliiberin pelaaja kuin Granlund. Granlundin hyökkäyspään avut ovat ihan eri tasolla. Viitaluoma on huippu SM-liigassa, mutta näissä kisoissa ei ole taidot riittäneet. Granlund ei tosiaan ole mikään elohopea...[/QUOTE]

no enkö mä ole riittävän selvästi sitä sanonu miks haluan et Vili tuolla pelaa?

ja joo, Granlund on hyvä hyökkäyspäässä, mut justhan mä tossa selitin et pitäis olla myös siellä omassa päässä, et Antti saa rymytä omalla tyylillään.
 
:O...että niinku mitä hittoja??!!

Latvian molari oli kuutamolla ja ihan lähdössä kotiakin, kun pömplei kolisee aivan selkeesti...ja sitten se ei olekaan maali?!?!?!

Onko sinne nyt joku kuuro- sokee tuomari hankittu jostain jumalan hylkäämästä paikasta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28472350:
ne katto et se oli potkumaali, vaikka latvian pelaaja tönäs suomalaisen jalkaa, mut ne piti sitä potkuna, ja siks sitä ei voida hyväksyä.
..njää..en mä ainakaan mitään potkumaalia nähny...:xmas:..ihan selkeesti verkko heilahti

Mutta aika kökköä kiekkoilua näin äkkisiltään. Voi käydä ihan miten vaan : /
 
"Tietäjä"
Noniin matsi ohi. Vaikeaa oli mutta voitto tuli. Granlund Suomen parhaita pelaajia. Voitti aloituksia, teki maalin, antoi loistosyöttöjä... Mahtava lisä joukkueeseen. Täysin eri asia kuin totaalisen näkymätön Viitaluoma koko turnauksen. Ei sillä etteikö Viitaluoma voisi jossain puolustavassa kentässä pelata jämäminuutteja, mutta kiekollista taitoa tämä joukkue juuri tarvitsi. Toki sitä Viitaluomalla on tarpeeksi SM-liigaan, mutta ei ihan MM-tasolle.

Raanta oli ok, mutta ei maaginen. Toivottavasti löytää itsensä ratkaisumatseihin. Suomelle ei riitä välttämättä kohtuullinen maalivahtipeli vaan vaaditaan loistavaa sellaista. No, Raanta on kuitenkin tässä vaiheessa ainoa vaihtoehto enää maalille, joten antaa mennä vaan.
 

Yhteistyössä