Tämän asian naiset valehtelevat!

• Viestiketjun aloittaja yksi kumppani
  • Ensimmäinen viesti
"Eros"
Oma lukumääräni on reippaasti keskimääräistä isompi, en edes tiedä tarkkaa lukua (jos viitsisin, voisin sen kyllä kai selvittää). Kukaan ei koskaan ole sitä kysynyt (paitsi jotkut ystävät seksistä puhuttaessa,- silloin olen kertonut totuudenmukaisen arvion) mutta olen kyllä antanut ymmärtää seksielämäni olleen vilkasta. Itseäni ei kumppanin lukumäärä kiinnosta, ja jos mies sellaista kysyisi, en ehkä vastaisi, sillä se tarkoittaisi mielestäni sitä, että hänellä saattaisi olla ongelmia asian (ja itsetuntonsa) kanssa.

"Mies"
Nii-in miehet valehtelee yläkanttiin ja naiset alakanttiin. Sitten tilastoissa näkyy, että miehillä on ollut keskimäärin 20 seksipartneria ja naisilla 5. Tietty tuokin olis mahdollista jos siellä olis oikein ultrajakorasioita, jotka antais monelle miehelle, mutta ei taitais silti riittää.

Tää johtuu vaan siitä, että vieläkin se on miehelle saavutus kun naisen sänkyyn kaataa. Nainen on vaan se kohde. Tää asia ei muuksi muutu sillä, että tällä palstalla jotkut tasa-arvovouhkottaa.
juu mutta sitten on tämmösiä oikein kunnon panopuita ja ihan huoriakin. Jollakin huoralla saattaa olla 1000 asiakasta vuodessa joten äkkiähän siinä tulee vaikutusta. Ja kyllä mäkin tunnen pari semmosta panopuuta, joita on ainakin sata äijää höylänny. Yhtään miestä en tunne joka olis sataa mimmiä höylänny, paitsi ehkä muutama puheiden perusteella, mutta todelliset määrät on jossain 10-20. Ja musta tuntuu että ne kaikkein kovimmat panomiehet ei ees hirveesti leuhki. Eniten just liioittelee tommoset 10-20 naisen miehet.

[QUOTE="Eros";28470809]Oma lukumääräni on reippaasti keskimääräistä isompi, en edes tiedä tarkkaa lukua (jos viitsisin, voisin sen kyllä kai selvittää). Kukaan ei koskaan ole sitä kysynyt (paitsi jotkut ystävät seksistä puhuttaessa,- silloin olen kertonut totuudenmukaisen arvion) mutta olen kyllä antanut ymmärtää seksielämäni olleen vilkasta. Itseäni ei kumppanin lukumäärä kiinnosta, ja jos mies sellaista kysyisi, en ehkä vastaisi, sillä se tarkoittaisi mielestäni sitä, että hänellä saattaisi olla ongelmia asian (ja itsetuntonsa) kanssa.[/QUOTE]

Voihan se kiinnostaa ihan uteliaisuudestakin. Samoin kuin entisten seurustelusuhteiden määrä. Voi kiinnostaa, millaiset arvot kumppanilla on näissä asioissa, onko huolehtinut suojautumisesta tai vaikka mitä.

Fiona85
Eiks sulla tytsi ees joskus tuu ihan hirveitä himoja? Siis mä en ainakaan olis ees pystyny olee ihan seksittä koskaan. Nykyään on onneksi mies, mutta joskus tuli ihan siis semmonen himo että oksat pois. Eikä siinä pelkkä masturbointi riittänyt.

Ja tää ei oo oikeesti mitään vittuilua vaan ihan aidosti ihmettelen.

"vieras"
Eiks sulla tytsi ees joskus tuu ihan hirveitä himoja? Siis mä en ainakaan olis ees pystyny olee ihan seksittä koskaan. Nykyään on onneksi mies, mutta joskus tuli ihan siis semmonen himo että oksat pois. Eikä siinä pelkkä masturbointi riittänyt.

En tietenkään voi vastata tytsin puolesta, mutta minä en voi harrastaa seksiä vieraan kanssa. Siis en kykene, koska en halua antaa vieraan ihmisen koskea itseeni.

Jassooo
tytsi, oon käsittänyt että oot vähän bi? Vai onks tää harhaluulo vaan? Mä vaan sitä, että musta tuntuu että bi-naiset ei ehkä oo niin seksiin päin ylipäätään kuin perusheterot.

En tiedä, voiko seksiä toisen ihmisen kanssa kaivata niin paljon, jos sitä ei ole kokenut? Tarvitsen siihen tunteita mukaan. Voin siis tuntea "himoa seksiin", mutta kukaan vieras henkilö esim. ei tätä himoa oikein herätä.

tytsi, oon käsittänyt että oot vähän bi? Vai onks tää harhaluulo vaan? Mä vaan sitä, että musta tuntuu että bi-naiset ei ehkä oo niin seksiin päin ylipäätään kuin perusheterot.
Enpä oikein tiedä. Olen vain kerran ihastunut naiseen, etten kovin vahvasti taida olla bi? Tuota en usko, että bi-naiset eivät olisi yhtä seksuaalisia kuin heterot.

Fiona85
En tiedä, voiko seksiä toisen ihmisen kanssa kaivata niin paljon, jos sitä ei ole kokenut? Tarvitsen siihen tunteita mukaan. Voin siis tuntea "himoa seksiin", mutta kukaan vieras henkilö esim. ei tätä himoa oikein herätä.
Niin mutta varmaan sun tuttavapiirissä on joskus pyörinyt ihmisiä (miehiä tai naisia), jotka ainakin vähän ovat saaneet viisarin värähtämään? Ei mullakaan mitään himoa itsestään synny, mutta joskus jotkut miehet saavat sen ensin heräämään. Ja sitten se ajatus alkaa kasvaa päässä...

No mut joo. Uskon kuitenkin, että seksuaalinen himo vaihtelee eri ihmisillä. Ja saattaa se vaihdella myös eri tilanteissa.

Tatjana.
Mä tunnen yhden naisen joka oli nuorena just niinku sä. Ja niin siinä sitten kävi että luu jäi käteen. Nykyään on katkera 40v vanhapiika. Ei sillä että sulla nyt ihan hätä ois, mutta kuiteskin täytät ilmeisesti tänä vuonna jo 24v. Toi ei mee enää myöhäisen kypsymisen piikkiin...

"Eros"
Voihan se kiinnostaa ihan uteliaisuudestakin. Samoin kuin entisten seurustelusuhteiden määrä. Voi kiinnostaa, millaiset arvot kumppanilla on näissä asioissa, onko huolehtinut suojautumisesta tai vaikka mitä.
Mielestäni uteliaisuuden tyydyttää jo tieto siitä että kumppaneita on ollut paljon. Tarkalla luvulla ei kukaan tee mitään. Toki kerron seurustelusuhteistani, rakkauksistani ja muista parisuhteen kannalta oleellisista asioista. Ehkäisyhistoriakin yleensä käydään parisuhteen alussa läpi kun sitä yhteistä ehkäisyä pohditaan. Kerron kyllä käyväni testeissä ja ettei minulla ole ikinä ollut tauteja. Sen tarkempaa raporttia en tee.

Mä tunnen yhden naisen joka oli nuorena just niinku sä. Ja niin siinä sitten kävi että luu jäi käteen. Nykyään on katkera 40v vanhapiika. Ei sillä että sulla nyt ihan hätä ois, mutta kuiteskin täytät ilmeisesti tänä vuonna jo 24v. Toi ei mee enää myöhäisen kypsymisen piikkiin...
Miten niin luu käteen? Ei löytänyt kumppania vaikka olisi tahtonut vai? Mitenköhän "sen oikean" löytämistä voisi vauhdittaa? Kaikki eivät koskaan löydä sopivaa kumppania enkä ainakaan minä aio onnellisuuttani perustaa sen varaan. :) Vai tarkoitatko, että kadun myöhemmin, jos en harrasta yhden illan juttuja? Tuskinpa. Miksi katuisin, etten harrasta jotain, jota pidän inhottavana ja jota ei tee edes mieli? Ei se mihinkään kypsymiseen liity, harrastaako yhden illan juttuja vai ei. Persoonakysymys.

"Tatjana"
Miten niin luu käteen? Ei löytänyt kumppania vaikka olisi tahtonut vai? Mitenköhän "sen oikean" löytämistä voisi vauhdittaa? Kaikki eivät koskaan löydä sopivaa kumppania enkä ainakaan minä aio onnellisuuttani perustaa sen varaan. :) Vai tarkoitatko, että kadun myöhemmin, jos en harrasta yhden illan juttuja? Tuskinpa. Miksi katuisin, etten harrasta jotain, jota pidän inhottavana ja jota ei tee edes mieli? Ei se mihinkään kypsymiseen liity, harrastaako yhden illan juttuja vai ei. Persoonakysymys.
Emmä tässä sitä sanokkaan että pitäis sängystä toiseen alkaa hyppiä. Mutta taidat olla 24v kohta ekkä oo ollu ees parisuhteessa etkä ilmeisesti edes lähellä semmoista. Tää mun mainitsema nainen oli pirun ronkeli sun ikäsenä. Ja sitten sillä vippas päässä kyllä siinä suhteessa että jos joku mies oli kiinnostunut niin sitä ei sitten kiinnostanutkaan. Sitten kun nää miehet pariintu muille naisille, niin alko kaduttaa... Sitten vasta tajus että mitä on menettäny

"vieras"
Varmasti monet tuota seksikumppanien lukumäärää kaunisteleekin, mutta syytä olisi miettiä että MIKSI?! Syy on se, että jos kertoo totuuden, niin pidetään halpana jakorasiana ja kiertopalkintona. Miehet itse edesauttavat asiaa niin, että naiset haluavat valehdella.

"mies"
[QUOTE="vieras";28470965]Varmasti monet tuota seksikumppanien lukumäärää kaunisteleekin, mutta syytä olisi miettiä että MIKSI?! Syy on se, että jos kertoo totuuden, niin pidetään halpana jakorasiana ja kiertopalkintona. Miehet itse edesauttavat asiaa niin, että naiset haluavat valehdella.[/QUOTE]

Siksi, että meidän yhteiskunnassa se on pääsääntöisesti nainen jolla on valta seksiasioissa. Siksi se on yhä niin, että keskimäärin seksijutuissa nainen on saalis ja mies saalistaja. Tommosia pihtari-tytsejä piisaa pilvin pimein. Vastaavia miehiä on äärimmäisen vähän. Toki on miehiä, jokka ei oo pillua saaneet, mutta se ei ole yleensä oma halu.

En usko, että ikinä muuttuu tää. Osittain on kyse evoluutiosta. En jaksa ees selittää sitä juttua, koska se on tällä palstalla varmaan tuhat kertaa jauhettu. Jos ei mee päähän niin ei se 1001. kerta auta.

"vieras"
Ei ole tarvinnut valehdella kun mulla on ollut vain yksi kumppani. Jos jäisin leskeksi tai mies jättäisi ja löytäisin uuden, en usko että väittäisin olevani neitsyt, ei välttämättä menisi läpi kun on noita lapsiakin. Joku voisi pitää huonona, etten ol eollut useampien kanssa, mutta en siltikään valehtelisi, jos en kelpaa tällaisenaan niin en halua kelvata ollenkaan :)

Koko Etelä-Suomen miehet olin suunnilleen käyny läpi ja kerroin tämän miehelleni. Mitä sitä tuollaista asiaa salaamaan, saa tämän kuitenkin jostakin selville....perhaps:D

Enpä oikein tiedä. Olen vain kerran ihastunut naiseen, etten kovin vahvasti taida olla bi? Tuota en usko, että bi-naiset eivät olisi yhtä seksuaalisia kuin heterot.
Tämä tosi!
Itse voin todistaa ja monet bi-naiset jotka tiedän, ovat myös todella aktiivisia seksin suhteen.

Jopa väittäisin että se menee juuri toisinpäin. Bi-naiset ovat jopa seksuaalisempia ötököitä kuin heterot:D

Yhteistyössä