pitää kanssa kohta pomppastaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28446651:Mut nyt tää pomppasee tuohon sänkyyn pötkölleen ja alkaa ettiin nukkumattia,öitä! :wave:
kohta voi kyllä olla pitkäkin ilmaisu
pitää kanssa kohta pomppastaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28446651:Mut nyt tää pomppasee tuohon sänkyyn pötkölleen ja alkaa ettiin nukkumattia,öitä! :wave:
Ilmeisesti.pihtari :stick:
ihan kohta menenMua ei kyl nyt väsytä yhtään viel, toivottavasti ette ny kaikki pompi tiehenne
voit sitten samalla korkata sen 1900 sivunJaha mä jään tännekkin yksin hölisemään
järkevä päätös =)Vois kyl alkaa pikkuhiljaa aatteleen sitä koisimaan menemistä
:kiss:Jaha mä jään tännekkin yksin hölisemään
voit sitten samalla korkata sen 1900 sivun
Mulle vain tuli viesti joka repi kaikki nuoruuden arvet auki.. Sitä nyt koitan sulatella.Jaha mä jään tännekkin yksin hölisemään
Mulle vain tuli viesti joka repi kaikki nuoruuden arvet auki.. Sitä nyt koitan sulatella.
Ei net kevyitä ole, varsinkaan kun sen kuulee että siskolla samat tilanteet..:hug:
En tiedä mistä kyse mut toivottavasti kaikki selviää parhain päin :hug:Ei net kevyitä ole, varsinkaan kun sen kuulee että siskolla samat tilanteet..
Uusioperheiden ongelmia kun toinen osapuoli ei hyväksy toisen osapuolen lapsia.En tiedä mistä kyse mut toivottavasti kaikki selviää parhain päin :hug:
Se on ikävää kun noin käy, eihän se toimi jos ei kykene hyväksymään uuden kumppanin lapsia entisestä liitosta.Uusioperheiden ongelmia kun toinen osapuoli ei hyväksy toisen osapuolen lapsia.
Repi vain omat haavat nuoruudesta, vaikea oli lähteä kotoa 15-kesäsenä tyhjänpäälle.. Nyt kokeillaan samaa siskolle(siskopuolelle) mutta aina voi kokeilla... Sitä varten isoveljet on että heihin voi turvautua tarvittaessa.Se on ikävää kun noin käy, eihän se toimi jos ei kykene hyväksymään uuden kumppanin lapsia entisestä liitosta.
Voimia!Uusioperheiden ongelmia kun toinen osapuoli ei hyväksy toisen osapuolen lapsia.
No varmasti on vaikeaa, noin nuorena lähteä. Hienoa jos siskopuoli voi sinuun turvautua.Repi vain omat haavat nuoruudesta, vaikea oli lähteä kotoa 15-kesäsenä tyhjänpäälle.. Nyt kokeillaan samaa siskolle(siskopuolelle) mutta aina voi kokeilla... Sitä varten isoveljet on että heihin voi turvautua tarvittaessa.
huomenta :flower:huomenta =)
herätty jo seiskan aikaan ja olen tuossa katsellut tie pohjoiseen elokuvaakin jo