Sangria
Levoton kyllä, tuhkimosta en menis takuuseenLevoton tuhkimo.
Levoton kyllä, tuhkimosta en menis takuuseenLevoton tuhkimo.
no tuohan on ihan normaaliaMä en ole aina silloinkaan, pitäähän sitä ny itelle jutella
Taitaa fami vaan toivoa,että muut jäisivät kesällä menemättä särkille,et pääsis yksin muiden hiplailtavaksino sitte
mutta jos siellä muutkin hiplailee
Normaalia ja jokapäiväistä minkäs sille voi kun on paljon asiaano tuohan on ihan normaalia
:stick:Eiiiiii ny saat.... kauheeta scheissea
shhhAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28446577:Taitaa fami vaan toivoa,että muut jäisivät kesällä menemättä särkille,et pääsis yksin muiden hiplailtavaksi
No en tosiaan tykkää jos niin lähellä tullaan että nännit tuntuu selässä ja sitten kysellään että mihin haluan lähteä ulos syömään..tai miehet luulee että kaikki naiset tykkää kun lähennellään
niinpä, pysty sisälläkään kaikkea pitäänNormaalia ja jokapäiväistä minkäs sille voi kun on paljon asiaa
ei pan... siis ollu nälkä?No en tosiaan tykkää jos niin lähellä tullaan että nännit tuntuu selässä ja sitten kysellään että mihin haluan lähteä ulos syömään..
Mä en ole aina silloinkaan, pitäähän sitä ny itelle jutella
ei pan... siis ollu nälkä?
Siehän voit varovasti vihjata hänelle ettäottaa sinut väliltä kyytiin, kyllä kaksi nättiä aina mahtuuAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28446577:Taitaa fami vaan toivoa,että muut jäisivät kesällä menemättä särkille,et pääsis yksin muiden hiplailtavaksi
suoraa toimintaaNo en tosiaan tykkää jos niin lähellä tullaan että nännit tuntuu selässä ja sitten kysellään että mihin haluan lähteä ulos syömään..
mutta monestihan nälkä kasvaa syödessä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28446613:
Mä vähän ajattelinkin että samalla reissulla vois sieläkin kävästä,ku lappiin olis suunnitelmis mennä kesällä ja vähän muuallekin.Siehän voit varovasti vihjata hänelle ettäottaa sinut väliltä kyytiin, kyllä kaksi nättiä aina mahtuu
Siis jos muija kävelee vain selän taakse ja painaa jumalattomat rinnat selkää vasten ja UPS se oli hihihiii vahinko hihiiii... Oletkos täällä yksin? Jos olet niin mihin lähetään hihiii syömään hihiiii!!! Mulkoili pahasti ja tuhahteli kun kerroin että olen yksin ja menen syömään, mutten sinun kanssa ja lähdin pois.ei pan... siis ollu nälkä?
Jos ohi ajalet, niin vois käydä särkillä syömässä ja vaihtaa kuulumisia. Lappiin itekkin suuntaan kesällä.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28446622:Mä vähän ajattelinkin että samalla reissulla vois sieläkin kävästä,ku lappiin olis suunnitelmis mennä kesällä ja vähän muuallekin.
Siis jos muija kävelee vain selän taakse ja painaa jumalattomat rinnat selkää vasten ja UPS se oli hihihiii vahinko hihiiii... Oletkos täällä yksin? Jos olet niin mihin lähetään hihiii syömään hihiiii!!! Mulkoili pahasti ja tuhahteli kun kerroin että olen yksin ja menen syömään, mutten sinun kanssa ja lähdin pois.
pihtari :stick:Siis jos muija kävelee vain selän taakse ja painaa jumalattomat rinnat selkää vasten ja UPS se oli hihihiii vahinko hihiiii... Oletkos täällä yksin? Jos olet niin mihin lähetään hihiii syömään hihiiii!!! Mulkoili pahasti ja tuhahteli kun kerroin että olen yksin ja menen syömään, mutten sinun kanssa ja lähdin pois.
Aivan,miksipäs ei!Jos ohi ajalet, niin vois käydä särkillä syömässä ja vaihtaa kuulumisia. Lappiin itekkin suuntaan kesällä.
:hug: hyv yötAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28446651:Mut nyt tää pomppasee tuohon sänkyyn pötkölleen ja alkaa ettiin nukkumattia,öitä! :wave: