The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28446577:
Taitaa fami vaan toivoa,että muut jäisivät kesällä menemättä särkille,et pääsis yksin muiden hiplailtavaksi :whistle:
Siehän voit varovasti vihjata hänelle ettäottaa sinut väliltä kyytiin, kyllä kaksi nättiä aina mahtuu ;)

Aries 78
ei pan... siis ollu nälkä?
Siis jos muija kävelee vain selän taakse ja painaa jumalattomat rinnat selkää vasten ja UPS se oli hihihiii vahinko hihiiii... Oletkos täällä yksin? Jos olet niin mihin lähetään hihiii syömään hihiiii!!! Mulkoili pahasti ja tuhahteli kun kerroin että olen yksin ja menen syömään, mutten sinun kanssa ja lähdin pois.

Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28446622:
Mä vähän ajattelinkin että samalla reissulla vois sieläkin kävästä,ku lappiin olis suunnitelmis mennä kesällä ja vähän muuallekin.
Jos ohi ajalet, niin vois käydä särkillä syömässä ja vaihtaa kuulumisia. Lappiin itekkin suuntaan kesällä.

Sangria
Siis jos muija kävelee vain selän taakse ja painaa jumalattomat rinnat selkää vasten ja UPS se oli hihihiii vahinko hihiiii... Oletkos täällä yksin? Jos olet niin mihin lähetään hihiii syömään hihiiii!!! Mulkoili pahasti ja tuhahteli kun kerroin että olen yksin ja menen syömään, mutten sinun kanssa ja lähdin pois.
:LOL: :LOL:

Anteeeeks :ashamed:

• Tykkää
Reactions: kepsis ja famipala
pihtari :stick:

• Tykkää
Reactions: kepsis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä