mäpä otin topissa ulkona aurinkoa pari tuntiaMinäpäs makaan sohvalla puolipukeissa. :xmas:
housut oli kyllä jalassa
mäpä otin topissa ulkona aurinkoa pari tuntiaMinäpäs makaan sohvalla puolipukeissa. :xmas:
tsiholisko se tsihin paikka?
heippa vaimohello kaikille :wave:
Hei hani, huomasinkin jo tuon Äkkiä se käykin...heippa vaimo
palstan mukaan me ollaan nykyisin pari ja palstahan on aina oikeassa
mitäpä tuota tyhjään vitkastelemaan :heart:Hei hani, huomasinkin jo tuon Äkkiä se käykin...
Totta Otetaan yhtä nopiaan ero kans :kiss:mitäpä tuota tyhjään vitkastelemaan :heart:
aikuiset immeiset
pitää nopeammin laittaa vireille...pertteeni kun se harkinta-aika on niin pitkä...
ihme että palsta ei osannu ennakoida tätä 0,5 vuotta sittenpitää nopeammin laittaa vireille...
Hihihih, palsta on hitaasti syttyvää materiaalia?ihme että palsta ei osannu ennakoida tätä 0,5 vuotta sitten
olis jo hääyön paikka...
no ainakaan syy EI voi olla se että palsta erehtyisHihihih, palsta on hitaasti syttyvää materiaalia?
Toi kävelytie mitä vien pp.n tarhaan, on aina aamusin täynnä kotiloita. Teen aina siinä kauheita väistöliikkeitä rattaiden kanssa etten liiskaa ketään, ja kyllä autoilijat ja ohikulkijat kattoo pitkään kun ensin veivaan rattaita takapyörillä, sitten etupyörillä ja kiemurtelen kun känniläinenAamulla mä astuin parin etanan päälle. Kuulu vain rusahdus kuoresta. Niitä oli niin paljon polulla. :|
helouhello kaikille :wave:
:hug:Toi kävelytie mitä vien pp.n tarhaan, on aina aamusin täynnä kotiloita. Teen aina siinä kauheita väistöliikkeitä rattaiden kanssa etten liiskaa ketään, ja kyllä autoilijat ja ohikulkijat kattoo pitkään kun ensin veivaan rattaita takapyörillä, sitten etupyörillä ja kiemurtelen kun känniläinen
V ittu mikä työpäivä
[video=youtube;dX5QNZtQXX4]https://www.youtube.com/watch?v=dX5QNZtQXX4[/video]kippis =)
Hyvä että välillä joku muukin kuin minä tulilinjallaheippa vaimo
palstan mukaan me ollaan nykyisin pari ja palstahan on aina oikeassa
Emmää ny tsihittele tänään.:hug:
tsih ??
pomolla pasmat sekaisin?Emmää ny tsihittele tänään.
Tuli viime viikolla tietoa että olis pitäny jo kolmeksi mennä töihin, aamulla varmistettiin vielä et muistanhan ennä aiemmin, ja minähän menin. Olin kerinny tunnin jo paiskimaan hommia kun paikan päällä ihmeteltiin miten oon niin ajoissa, ja sitten selvis että työpisteen aukioloajoissa ei olekaan tänään mitään poikkeavaa. Enkä nyt voinu työhommia jatkaakaan kun edelliset ei ollu saanu omia hommiaan pois alta, niin kävin sitten parin tunnin "tauolla" ja menin takas töihin.
Fuck, mä kun innoistuin et pääsen aikasin töistä ja on pitkä ja rauhallinen ilta tiedossa. Kilin kellit mun pitkälle illalle. Mutta rauhallista sentään on.
bootyn rinnalla suostun minne vain :heart:Hyvä että välillä joku muukin kuin minä tulilinjalla
jaa jaa opcorn:bootyn rinnalla suostun minne vain :heart:
bootyn rinnalla suostun missä vain :heart:
onhan tässä vielä iltaa jäljelläKilin kellit mun pitkälle illalle. Mutta rauhallista sentään on.