The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Aamulla mä astuin parin etanan päälle. Kuulu vain rusahdus kuoresta. Niitä oli niin paljon polulla. :|
Toi kävelytie mitä vien pp.n tarhaan, on aina aamusin täynnä kotiloita. Teen aina siinä kauheita väistöliikkeitä rattaiden kanssa etten liiskaa ketään, ja kyllä autoilijat ja ohikulkijat kattoo pitkään kun ensin veivaan rattaita takapyörillä, sitten etupyörillä ja kiemurtelen kun känniläinen :D

Vittu mikä työpäivä :mad:

kahvikirahvi
:hug:

tsih ??
Emmää ny tsihittele tänään.
Tuli viime viikolla tietoa että olis pitäny jo kolmeksi mennä töihin, aamulla varmistettiin vielä et muistanhan ennä aiemmin, ja minähän menin. Olin kerinny tunnin jo paiskimaan hommia kun paikan päällä ihmeteltiin miten oon niin ajoissa, ja sitten selvis että työpisteen aukioloajoissa ei olekaan tänään mitään poikkeavaa. Enkä nyt voinu työhommia jatkaakaan kun edelliset ei ollu saanu omia hommiaan pois alta, niin kävin sitten parin tunnin "tauolla" ja menin takas töihin.
Fuck, mä kun innoistuin et pääsen aikasin töistä ja on pitkä ja rauhallinen ilta tiedossa. Kilin kellit mun pitkälle illalle. Mutta rauhallista sentään on.

Emmää ny tsihittele tänään.
Tuli viime viikolla tietoa että olis pitäny jo kolmeksi mennä töihin, aamulla varmistettiin vielä et muistanhan ennä aiemmin, ja minähän menin. Olin kerinny tunnin jo paiskimaan hommia kun paikan päällä ihmeteltiin miten oon niin ajoissa, ja sitten selvis että työpisteen aukioloajoissa ei olekaan tänään mitään poikkeavaa. Enkä nyt voinu työhommia jatkaakaan kun edelliset ei ollu saanu omia hommiaan pois alta, niin kävin sitten parin tunnin "tauolla" ja menin takas töihin.
Fuck, mä kun innoistuin et pääsen aikasin töistä ja on pitkä ja rauhallinen ilta tiedossa. Kilin kellit mun pitkälle illalle. Mutta rauhallista sentään on.
pomolla pasmat sekaisin?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä