Minulla on ongelma rakastajan kanssa

• Viestiketjun aloittaja kivittäkää vaan mutta...
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Niin minkälaisia ulkoisia jälkiä tämä suhde on alkanut sinuun jättää?

Miksei hän saanut kokeilla niitä erektiolääkkeitä, ensin sanoit, että hän olisi halunnut käyttää, mutta sinä et antanut ostaa ulkomailta. Sitten annoit ymmärtää, että hän ei kehtaisi käyttää näitä lääkkeitä.

Musta tuntuu, että tuo on ihan keksitty toi sun koko juttusi.

"aapee"
Olen nyt kotona, puoli kolmelta mies tulee lasten kanssa. Olen pakannut ja itkenyt tämän päivän, ja kirjoitellut tänne.

En osaa päättää millään, kertoisinko kaiken esim. illalla kun lapset nukkuvat.

[QUOTE="aapee";28443915]Mulle kuule ihan aluksi varmaan kuukausiakin riittäisi se, että mies suutelisi mua, pitäisi kainalossa, koskisi, olisi kylki kyljessä kuten ennen. Sitten jos se sujuisi, niin jotain seksileikkejä edes joskus.

On sanonut ettei siksi tee näitä, kun hänellä tekee mieli myös harrastaa seksiä, ja kun ei voi, niin se ottaa päähän.[/QUOTE]

Voisin kuvitella, että minua loukkaisi tuossa tilanteessa se, että mies ei enää pidä läheisyyttä minään, koska se ei johda seksiin. Tuohan on sama kuin sanoisi, että en mä jaksa sua pussailla ja halia, koska seksiä en saa kuitenkaan!

"aapee"
Muutama kuukausi lienee tavallista. Mutta vuosia... huh...

Luulen että tiedän aika hyvin miltä niistä ilmeisen useista miehistä tuntuu, kun saa torjuntaa koko ajan. Että ihan hyvä liittosi kannalta, jos pystyt yrittämään.

Varsinaisesti asiaan liittymättä, omassa avioliitossani on olllut muutaman kuukauden kuiva kausi. Syitä on satoja, mutta ei tässä nyt niistä sen enempää.

Tämän ketjun luettuani tulin siihen tulokseen, että jumalauta, mä yritän! Tänään mä yritän, vaikka kuinka sattuisi, väsyttäisi, vituttaisi, olisi muuta tekemistä tai mitä ikinä.

"aapee"
Ja kyllähän tämä mies tuntee minut, ystävänä. Olen ollut samassa työpaikassakin joskus. Paljon vietetty aikaa yhdessä vapaa-ajalla ennen tätä. Ja tiesin että tykkää musta. En arvannut että olisi mitenkään tuolla lailla ihastunut enää, kun hänellä on tosiaan omakin perhe.

Sinulla ei vissiin ole kokemuksia rakastuneesta ihmisestä omakohtaisesti? Kuinka sinä "muutat" väkisin jonkun mielipiteen sinusta kun hän on rakastunut? Et mitenkään, ainakaan jos pitää pelätä toisen reaktiota jos alkaa vain tylyksi ja työntää pois luotaan.

Joten siksi, sillä ei ole mitään v:n väliä. Et sinä puhumalla saa toista menettämään mielenkiintoa, varsinkin kun peittoja on heiluteltu vakituisesti ja edelleen on rakastunut. Ehkä enemmänkin asiasta johtuen.

"aapee"
Kaikenlaisia jälkiä, varomattomia. Sitomisen, mustelmia, fritsuja intiimeissä paikoissa ym. Sellaisia mitä voi jättää vain joku joka on mun kanssa alasti.

Miehellä on ollut tämä' ongelma jo yli 3 vuotta. Hän syö lääkkeitä, joissa erikseen kielletään näiden erektiolääkkeiden käyttö. 1,5 v sitten lomamatkalla puhui vähän ottaneena, että hakee paketin ja naulaa sen jälkeen mut sänkyyn. En kai mä voi antaa hakea, jos se on helvetti soikoon kielletty ja toiseksi, mitä niissä ulkomailta noin vain saatavissa lääkkeisä edes on???

Ilmeisesti ei kehtaa sanoa lääkärilleen Suomessa, että on 100 % impotentti, ja voiko lääkitystä vaihtaa että joko ei olisi tai voisi käyttää erektiolääkkeitä.

[QUOTE="vieras";28443962]Niin minkälaisia ulkoisia jälkiä tämä suhde on alkanut sinuun jättää?

Miksei hän saanut kokeilla niitä erektiolääkkeitä, ensin sanoit, että hän olisi halunnut käyttää, mutta sinä et antanut ostaa ulkomailta. Sitten annoit ymmärtää, että hän ei kehtaisi käyttää näitä lääkkeitä.

Musta tuntuu, että tuo on ihan keksitty toi sun koko juttusi.[/QUOTE]

"aapee"
Sanoin hänelle noin. Mutta oikea syy on kuulemma se, että häntä alkaa himottamaan se läheisyys ja suuteleminen ja hän alkaa vielä enemmän haluamaan, ja kun ei voi. Aiemmin hän kyllä pussaili ilman taka-ajatuksiakin tain kosketteli. Ei se siis aina johtanut seksiin.

Voisin kuvitella, että minua loukkaisi tuossa tilanteessa se, että mies ei enää pidä läheisyyttä minään, koska se ei johda seksiin. Tuohan on sama kuin sanoisi, että en mä jaksa sua pussailla ja halia, koska seksiä en saa kuitenkaan!

[QUOTE="aapee";28443979]Muutama kuukausi lienee tavallista. Mutta vuosia... huh...

Luulen että tiedän aika hyvin miltä niistä ilmeisen useista miehistä tuntuu, kun saa torjuntaa koko ajan. Että ihan hyvä liittosi kannalta, jos pystyt yrittämään.[/QUOTE]

En taida tietää enää itsekään kummasta tämä meidän ongelmatilanne on lähtöisin. Enkö minä halua vai eikö mies halua.. vai onko vain niin, että seksille ei tunnu jäävän aikaa eikä tilaa. Tiedän tasan tarkkaan, että sitä aikaa ja tilaa kyllä olisi, jos sitä vain järjestäisi.

Olemme tavallaan tilanteessa, jossa kummankin mielestä on ihan ok ja ehkä normaaliakin, ettei seksiä tai sen kummemmin läheisyyttäkään ole, mutta asia kuitenkin painaa molempia. Josta päästään siihen, että seksi (tai ajatus siitä) alkaa tuntua velvollisuudelta ja suoritteelta. On niin helppo vedota siihen, että tämä on väliaikaista, tilanteesta johtuvaa jne. miettimättä onko se oikeasti niin.

Noh, eiköhän tämä tästä. Sinun ketjusihan tämä oli :)

[QUOTE="aapee";28443991]Ja kyllähän tämä mies tuntee minut, ystävänä. Olen ollut samassa työpaikassakin joskus. Paljon vietetty aikaa yhdessä vapaa-ajalla ennen tätä. Ja tiesin että tykkää musta. En arvannut että olisi mitenkään tuolla lailla ihastunut enää, kun hänellä on tosiaan omakin perhe.[/QUOTE]

No tuo kommentti ei ollut kyllä suoraan sinulle vaan toiseen asiaan perustelu :)

"aapee"
Kuulostaa aika tavalliselta, kun olen kavereiden kanssa jutellut.

En ole muuten kuin parhaalle ystävälleni kertonut, että minulla on rakastaja ja syyn siihen. Ja senkin ehkä siksi, kun näki kerran ihan suhteen alussa, kun olin tulossa tuon rakastajan kanssa leffasta. Hän näki jonkun kosketuksen, mikä ei kuulemma näyttänyt vain ystävien koskettelulta ja kysyi suoraan asiasta. Tätä ei ole helppo jakaa. Paras ystäväni neuvoi lopettamaan homman heti, ja sanoi että tämä rakastaja ei tule kauaa tuohon tyytymään. Oli oikeassa.

En taida tietää enää itsekään kummasta tämä meidän ongelmatilanne on lähtöisin. Enkö minä halua vai eikö mies halua.. vai onko vain niin, että seksille ei tunnu jäävän aikaa eikä tilaa. Tiedän tasan tarkkaan, että sitä aikaa ja tilaa kyllä olisi, jos sitä vain järjestäisi.

Olemme tavallaan tilanteessa, jossa kummankin mielestä on ihan ok ja ehkä normaaliakin, ettei seksiä tai sen kummemmin läheisyyttäkään ole, mutta asia kuitenkin painaa molempia. Josta päästään siihen, että seksi (tai ajatus siitä) alkaa tuntua velvollisuudelta ja suoritteelta. On niin helppo vedota siihen, että tämä on väliaikaista, tilanteesta johtuvaa jne. miettimättä onko se oikeasti niin.

Noh, eiköhän tämä tästä. Sinun ketjusihan tämä oli :)

"Äksy"
Olet toiminut tyhmästi. Miksi et yksinkertaisesti sopinut miehesi kanssa, että haet seksisi muualta? Selän takana toimiminen ei ole reilua ketään kohtaan. Toisen osapuolen kyvyttömyys seksiin on eräs yleisimmistä syistä, miksi suhdetta avataan, ja tuskinpa miehesi olisi erota halunnut, jos teillä kerran muuten on hyvä ja rakastava suhde. Petollisuuden takia hän kyllä voisikin erota.

en muista nikkiäni
[QUOTE="Äksy";28444325]Olet toiminut tyhmästi. Miksi et yksinkertaisesti sopinut miehesi kanssa, että haet seksisi muualta? Selän takana toimiminen ei ole reilua ketään kohtaan. Toisen osapuolen kyvyttömyys seksiin on eräs yleisimmistä syistä, miksi suhdetta avataan, ja tuskinpa miehesi olisi erota halunnut, jos teillä kerran muuten on hyvä ja rakastava suhde. Petollisuuden takia hän kyllä voisikin erota.[/QUOTE]

Kuule mutta tuo mieshän on valinnut tuhota avioliittoonsa ja aprisuhdettaan,koska ei ole KEHDANNU sanoa lääkärille että tämä lääke aiheuttaa impotentin voiko tämän vaihtaa..

siis pitää toista puutteessa 3vuotta siksi että ei voi yhtä puhelin soittoa tehdä!!! mikä mies se sellainen on?

mä ymmärtäisin kaikkien tuohtumuksen rakastajasta jos mies todella olisi kyvytön niin että sille ei olis mitään tehtävissä,nythän mies on tyytynyt osaansa koska ei ole pyytänyt tosita lääkitystä nykyisen tilalle.

hei tässä jorma minulla on xxx lääkitys ja se estää seksielämämme koska heppi ei toimi. tadaaa ongelma mahdollisesti ratkaistu. miksi mies ei ole hoitanut puhelua?

"aapee"
Miten voi sopia, jos toinen on täysin kielteinen?

Olen nyt autossa ja skitsoilen. Mies oli vähän outo tullessaan. K
ysyi miksi olen itkenyt, onko sydänsuruja. Sanoin että on, sinun takiasi. Jätti aiheen.

Laitoin äsken viestin rakastajalle, että mies tuntuu jo tietävän. Kielsi kertoneensa.

"Äksy"
Alkuperäinen kirjoittaja en muista nikkiäni;28444354:
mä ymmärtäisin kaikkien tuohtumuksen rakastajasta jos mies todella olisi kyvytön niin että sille ei olis mitään tehtävissä
En ole tuohtunut rakastajasta. Minusta sellaisen hankkiminen on erinomainen idea. Olen pettynyt siihen, että tässä on täysin tarpeettomasti ja vahingollisesti ryhdytty toimimaan toisen selän takana. Vai oletko sitä mieltä, että miehen haluttomuus soittaa lääkäriin estäisi jotekin aloittajaa sanomasta: "Kuule, nyt on sellainen juttu, että jos et jatkossakaan halua seksiä kanssani, on varmaan molempien parempi, että minä etsin sitä muualta. Rakastan sinua ja haluan tämän suhteen toimivan, mutta en halua elää loppuelämääni ilman seksiä. Voimmeko sopia yhdessä pelisäännöistä?"

"Äksy"
[QUOTE="aapee";28444362]Miten voi sopia, jos toinen on täysin kielteinen?[/QUOTE]Mistä tiedät? Oletko todella ehdottanut asiaa? Tällainen ehdotus saattaisi tulla miehelle helpotuksena. Älä teeskentele, että osaat lukea miehesi ajatuksia, kun selvästikään et ole mikään selvänäkijä.

"aapee"
Mies väittää ettei ole sellaista lääkettä. En usko että on ihan suoraan sanonut lääkärlleen, että näin on käynyt. Minusta (olen tutkinut aihetta netistä) niitä lääkkeitä on monia eri merkkejä ja ihmettelen miksi ei voisi edes kokeillA muita kun tämä nykyinen lääkitys on todellakin tällainen huono.

Minusta mies voisi yrittää avautua sen verran, että okei, ei yhdyntää, muttA ei ole kyvytön läheisyyteen eikä käyttämään käsiään ym.

Alkuperäinen kirjoittaja en muista nikkiäni;28444354:
Kuule mutta tuo mieshän on valinnut tuhota avioliittoonsa ja aprisuhdettaan,koska ei ole KEHDANNU sanoa lääkärille että tämä lääke aiheuttaa impotentin voiko tämän vaihtaa..

siis pitää toista puutteessa 3vuotta siksi että ei voi yhtä puhelin soittoa tehdä!!! mikä mies se sellainen on?

mä ymmärtäisin kaikkien tuohtumuksen rakastajasta jos mies todella olisi kyvytön niin että sille ei olis mitään tehtävissä,nythän mies on tyytynyt osaansa koska ei ole pyytänyt tosita lääkitystä nykyisen tilalle.

hei tässä jorma minulla on xxx lääkitys ja se estää seksielämämme koska heppi ei toimi. tadaaa ongelma mahdollisesti ratkaistu. miksi mies ei ole hoitanut puhelua?

"aapee"
Olen ihan suoraan ehdottanut, että hoidan asian muualla. Se ei käy.

Mä olin ennen tuota rakastajan ottamista ihan seinähullu varmaan 6 kk, ärähdin joka pikku asiastakin kohjtuuttomasti.

Olen vähän miettinyt, että miksi mies ei ole kysynyt, miksi mielialani on muuttunut. Laposetkin ovat sen huomanneet.

[QUOTE="Äksy";28444374]Mistä tiedät? Oletko todella ehdottanut asiaa? Tällainen ehdotus saattaisi tulla miehelle helpotuksena. Älä teeskentele, että osaat lukea miehesi ajatuksia, kun selvästikään et ole mikään selvänäkijä.[/QUOTE]

"aapee"
Mies on kyllä sanonuty haluavansa joka päivä seksiä, että siitä ei ole kyse ettei halua. Muttei pysty. Eikä pääse yli siitä, että olisi seksiä ilman yhdyntää. Tai että voisin saadA suutelemista ym. läheisyyttä kuitenkin.

[QUOTE="Äksy";28444370]En ole tuohtunut rakastajasta. Minusta sellaisen hankkiminen on erinomainen idea. Olen pettynyt siihen, että tässä on täysin tarpeettomasti ja vahingollisesti ryhdytty toimimaan toisen selän takana. Vai oletko sitä mieltä, että miehen haluttomuus soittaa lääkäriin estäisi jotekin aloittajaa sanomasta: "Kuule, nyt on sellainen juttu, että jos et jatkossakaan halua seksiä kanssani, on varmaan molempien parempi, että minä etsin sitä muualta. Rakastan sinua ja haluan tämän suhteen toimivan, mutta en halua elää loppuelämääni ilman seksiä. Voimmeko sopia yhdessä pelisäännöistä?"[/QUOTE]

"Äksy"
Okei, no eihän tuossa sitten mitään. Eiköhän miehesi sitten tiedä, mikä tilanne on. Olet tehnyt voitavasi, älä pode syyllisyyttä sellaisista asioista, joihin et voi vaikuttaa.

"aapee"
Täällä on ollut mielenkiintoinen ilta. Mies ensinnäkin pyysi mut samalle sohvalle ja oli kuin vuosia sitten, piti mua siinä sylissä ja suukotteli niskaa ym. niin että esikoinen (joka on jo esiteini) oli jo ihan että ällöä. Annoin lapsille eväitä ja menivät ulos siivoamaan leikkimökkiä.

Mies hyväili sitten mua eka kerran vuosiin kunnolla, ihan siis siinä sohvalla, rintoja ym. ja se tuntui niin hyvältä että tulin siinä. Mies piti mua edelleen sylissä, suuteli. Aivan kuin ei koskaan olisi ollut mitään ongelmaa. Yhtäkkiä kysyi, että loppuiko se eilen? En oikeasti siinä tajunnut mikä ja kysyin mikä. Mies sanoi, että mikähän, mietipä sitä. Ei sanonut mitään, en sanonut mitään. Varmaan 10-15 min oltiin siinä hiljaa. Sitten mies nousi ja sanoi että menee laittamaan saunaan tulet ja grillaamaan. Jäin tänne ja tein salaatin.

Ok, mies siis tietää. Onkohan itse tajunnut vai joku (rakastaja??) kertonut?

[QUOTE="aapee";28445039]Täällä on ollut mielenkiintoinen ilta. Mies ensinnäkin pyysi mut samalle sohvalle ja oli kuin vuosia sitten, piti mua siinä sylissä ja suukotteli niskaa ym. niin että esikoinen (joka on jo esiteini) oli jo ihan että ällöä. Annoin lapsille eväitä ja menivät ulos siivoamaan leikkimökkiä.

Mies hyväili sitten mua eka kerran vuosiin kunnolla, ihan siis siinä sohvalla, rintoja ym. ja se tuntui niin hyvältä että tulin siinä. Mies piti mua edelleen sylissä, suuteli. Aivan kuin ei koskaan olisi ollut mitään ongelmaa. Yhtäkkiä kysyi, että loppuiko se eilen? En oikeasti siinä tajunnut mikä ja kysyin mikä. Mies sanoi, että mikähän, mietipä sitä. Ei sanonut mitään, en sanonut mitään. Varmaan 10-15 min oltiin siinä hiljaa. Sitten mies nousi ja sanoi että menee laittamaan saunaan tulet ja grillaamaan. Jäin tänne ja tein salaatin.

Ok, mies siis tietää. Onkohan itse tajunnut vai joku (rakastaja??) kertonut?[/QUOTE]

Rakastajas on kertonut ois todennäköisempi.

Kuinka moni ketjuun vastanneista antaisi puolisolleen luvan hakea seksiä muualta, jos ei itse voisi sitä enää tarjota?

m1es
Asia on hyvällä mallilla, jos rakastaja on ilmoittanut että pelinne on poikki ja mies ottaa sen noin hyvin!

Nyt sitten HETI härkää sarvista. Päivystävältä lääkäriltä heti sildenafiilia (on nykyisin halpaa). Ne lääkepakettien varoitukset ovat turhia, sillä jos miehesi kestää saunan kestää hän myös potenssilääkkeet. Lääketehtaat pelaavat varman päälle ja varoittavat silloinkin kun varottavaa ei erityisesti ole. Vähän niinkuin keksipaketin "saattaa sisältää pieniä määriä pähkinää". Sitten vaan pökköä pesään.

Yhteistyössä