The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Voi esikoista taas. Ei kuulemma haluais kouluun lähteä ja kun kyselin että miks, kiusaako joku niin sanoi että ei oo kukaan kiusannu. Vaan sitten kun syytä vielä utelin niin sanoi ettei tykkää välitunneista, alkaa mahaan sattumaan ja pelottaa/jännittää jos joku silloin kiusaakin/haukkuu tms.
Voikohan opettajat tehdä mitään?
Tyttö on pienluokalla (dg lievä adhd+add) jossa 6 oppilasta, eikä oikeen oo kaverustunut muiden kanssa, luokkalaistensa kans kuulemma yleensä leikkii välitunneilla vaikka 4 näistä on poikia.

5 viikkoa ja sit mulla alkaa 7 viikon kesäloma :cool: pomo on ihan helisemässä, kun se ei tiedä mitä se tekee ilman mua

Ekaa kertaa elämässäni menin ihan hämilleni, aloin änkyttää ja punastuin :D mut niin teki se vastapuolikin :ashamed: ja nyt kun tiedän että "joudun" sen kanssa tekemisiin huomennakin, voi luoja!

Mä taidan kohta suunnata soffalle kattomaan leffaa ja syömään sipsejä sun muuta :p Mulla on meneillään hiilaritankkaus ja seliseli.

Mitäs muut meinaa tehrä?

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28440801:
5 viikkoa ja sit mulla alkaa 7 viikon kesäloma :cool: pomo on ihan helisemässä, kun se ei tiedä mitä se tekee ilman mua

Ekaa kertaa elämässäni menin ihan hämilleni, aloin änkyttää ja punastuin :D mut niin teki se vastapuolikin :ashamed: ja nyt kun tiedän että "joudun" sen kanssa tekemisiin huomennakin, voi luoja!

Mä taidan kohta suunnata soffalle kattomaan leffaa ja syömään sipsejä sun muuta :p Mulla on meneillään hiilaritankkaus ja seliseli.

Mitäs muut meinaa tehrä?
Mää ajattelin mennä takapihalle nauttiin ilta-auringosta haravan varteen. Josko sitä siistis vähän kukkapuskia jos sais kesälle vielä tehtyä jotain istutuksia :)

Iltaa:wave:

onkos täällä ketään,kovin olette vähän jutskailleet. Mä kotiuduin joku aika sitte,rupee uni olee jo aika herkillä kun herännyt 5.25 ja nyt vasta kotiin tulin. Täällä ei vissiin mitään ihmeitä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä