Mitä pelasit?Mä pelasin äsken.
Mahjong peliä.Mitä pelasit?
ei jaksa, syötiin just lettujaAika hyvää toi mun suklaakakkuni, kuka tulee kahville?
Mää ajattelin mennä takapihalle nauttiin ilta-auringosta haravan varteen. Josko sitä siistis vähän kukkapuskia jos sais kesälle vielä tehtyä jotain istutuksiaAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;28440801:5 viikkoa ja sit mulla alkaa 7 viikon kesäloma pomo on ihan helisemässä, kun se ei tiedä mitä se tekee ilman mua
Ekaa kertaa elämässäni menin ihan hämilleni, aloin änkyttää ja punastuin mut niin teki se vastapuolikin :ashamed: ja nyt kun tiedän että "joudun" sen kanssa tekemisiin huomennakin, voi luoja!
Mä taidan kohta suunnata soffalle kattomaan leffaa ja syömään sipsejä sun muuta Mulla on meneillään hiilaritankkaus ja seliseli.
Mitäs muut meinaa tehrä?
Hiljasta on ollu. Onkohan kaikki saanu raittiin ilman MYRkytyksenIltaa:wave:
onkos täällä ketään,kovin olette vähän jutskailleet. Mä kotiuduin joku aika sitte,rupee uni olee jo aika herkillä kun herännyt 5.25 ja nyt vasta kotiin tulin. Täällä ei vissiin mitään ihmeitä.
Mua vätystää. Liian lyhyet yöunet. Nenä tukossa ja on vaikea hengittää. Tupakoidessa sattuu keuhkoihin.Hiljasta on ollu. Onkohan kaikki saanu raittiin ilman kytyksen
Mää ajattelin tehä iltapalaks leikkihampurilaisen ruisleivästä ja munakkaasta Vois kattoo vaikka leffan nyt kun rauhassa voi ja huomenna saa nukkua vähän pitempään kun vasta kymmeneltä alkaa kouluMua vätystää. Liian lyhyet yöunet. Nenä tukossa ja on vaikea hengittää. Tupakoidessa sattuu keuhkoihin.
Kohta kahvia naamaan..
Jaa,a voi olla. Itekin ollut ulkona ja nauttinut kivasta ilmasta ja mukavasta ja leppoisasta olosta kivassa seurassa.Vähän vaan toi kotimatka väsytti kun tuli normaalia enemmän kotimatkaa kuin yleensä.Pitäs olla reipas ja mennä nyt heti nukkumaan.Hiljasta on ollu. Onkohan kaikki saanu raittiin ilman MYRkytyksen