The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mä tahtoisin kans jotkut aurinkolasit mut tähän naamaan ei sovi minkäänlaiset,on mulla tossa yhet mitkä joskus tuli ostettuu kun aina omin exän lasit ni käski mun ostaa omat ja noi nyt oli sellaset halvat.Lähinnä autoo ajaessa käytän tai sitten päälaella pantana niinko ne siinä auttas suojaamaan silmiä:LOL:

Ja hiusten suhteen en oo edellenkään tehnyt päätöstä,mulla oo vuosiin ollut näin pitkää eikä nää ees ole pitkät mutta mulle sit tietyst on kun en oo tottunut.Mä oon niin vaikee:D

mullakaan ei ole mitään kivoja arskoja :(

IhanaValo
Heipsis..ääärsyttää..jotain hyvää syötävää tekis mieli mutten oikeen sais syödä, ei siis oo nälkä mut tekee mieli napsia jotain :kieh:

Tinku, ei kai sinuu täällä kukaan vihaa :hug:

Sillon joskus oli pienoinen ylläri kun ekan yhteisen yön jälkeen (mies asui kotonaan vielä ku alettiin seurustelemaan) heräsin pienessä krapulassa ja kömmin aamupalapöytään kun sitä porukkaa tuntui tunkevan joka ovesta, ja tottakai kaikki töllötti minua kuin olisin ollu jokin isokin nähtävyys..
no pitihän nyt töllöttää kuka veljen kanssa on yön viettänyt :D

mua töllötti vastaavassa tilanteessa ensin vain eksän mummu :D

Viimeksi muokattu:
Varmaan siitä tulee hyvää mieltä kun asiat etenee :)
Jep, kun tämä loppu prosessi vaan menisi suht kevyesti... Mä siis haen eroa yksin.
Kun yritin, että oltaisiin haettu sitä yhdessä, lensi paperikansio komeessa kaaressa mun auton konepellille lähtiessäni. :D
Eipä tässä enää oiken vääntämistä ole, kun osituskin on tehty, mutta mistä sitä ikinä tietää.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä