Erinomaista lätkäiltaa kaikille!!!!!!!Ja olkaahan tuhmasti:kiss:
*harhauttaa tuhmasti kielen kanssa ja vapautuu**väistää ketterästi ja ottaa hyökkääjän vangiksi*
*möööh* hyi hyi ei mitään kiekkojuttujaErinomaista lätkäiltaa kaikille!!!!!!!Ja olkaahan tuhmasti:kiss:
Heh, joo Mää kans tuossa taannoin huiputin kiukuttelevan siskonpojan majanrakennukseen. No juoni puri omaan nilkkaan kun sit kyyhötin ruoto mutkalla tuoli-viltti -viritelmän alla. Poika oli kyllä iloisena sielläLeikinpä sitten majaleikkiä lasten kans..miks noi ei voi tehdä isompia majoja? Sai oikeesti voimistella että siel mahtui olemaan.
Oli pakko ostaa Juu mä kävin tossa pari viikkoa aikaa parturissa. Lyheni vielä vanhasta jonkin verranHurjat lasit atm oliks sul uus tukkakin?
mä tahtoisin kans jotkut aurinkolasit mut tähän naamaan ei sovi minkäänlaiset,on mulla tossa yhet mitkä joskus tuli ostettuu kun aina omin exän lasit ni käski mun ostaa omat ja noi nyt oli sellaset halvat.Lähinnä autoo ajaessa käytän tai sitten päälaella pantana niinko ne siinä auttas suojaamaan silmiäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28426016:Oli pakko ostaa Juu mä kävin tossa pari viikkoa aikaa parturissa. Lyheni vielä vanhasta jonkin verran
Ookko vilkaissu lootaa?Mitäs Sangrialle kuuluu?
kävi hiljattain ketjussa ja kehu olleensa kiireinen IRLMitäs Sangrialle kuuluu?
En ole, vieläOokko vilkaissu lootaa?
Jotain siel pitäis ollaEn ole, vielä
NäköjäänJotain siel pitäis olla
Sama vika, mut käytän silti. Noi mä ostin vähän sillee leikkimielellämä tahtoisin kans jotkut aurinkolasit mut tähän naamaan ei sovi minkäänlaiset,on mulla tossa yhet mitkä joskus tuli ostettuu kun aina omin exän lasit ni käski mun ostaa omat ja noi nyt oli sellaset halvat.Lähinnä autoo ajaessa käytän tai sitten päälaella pantana niinko ne siinä auttas suojaamaan silmiä
Ja hiusten suhteen en oo edellenkään tehnyt päätöstä,mulla oo vuosiin ollut näin pitkää eikä nää ees ole pitkät mutta mulle sit tietyst on kun en oo tottunut.Mä oon niin vaikee
Piä lätkäs, mä katon jotain muuta.Erinomaista lätkäiltaa kaikille!!!!!!!Ja olkaahan tuhmasti:kiss: