The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Hitsi nuo alkaa kyselemään kans vaikeita.."äiti mikä on mekanismi?"..
Öö, missähän yhteydessä tuo sana tuli..nää katsoi Basil Hiirtä jossa ne seikkaili lelutehtaassa, siinä yhteydessä se oli vähän helpompi selittää :)

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28426016:
Oli pakko ostaa :D Juu mä kävin tossa pari viikkoa aikaa parturissa. Lyheni vielä vanhasta jonkin verran :)
mä tahtoisin kans jotkut aurinkolasit mut tähän naamaan ei sovi minkäänlaiset,on mulla tossa yhet mitkä joskus tuli ostettuu kun aina omin exän lasit ni käski mun ostaa omat ja noi nyt oli sellaset halvat.Lähinnä autoo ajaessa käytän tai sitten päälaella pantana niinko ne siinä auttas suojaamaan silmiä:LOL:

Ja hiusten suhteen en oo edellenkään tehnyt päätöstä,mulla oo vuosiin ollut näin pitkää eikä nää ees ole pitkät mutta mulle sit tietyst on kun en oo tottunut.Mä oon niin vaikee:D

Viimeksi muokattu:
mä tahtoisin kans jotkut aurinkolasit mut tähän naamaan ei sovi minkäänlaiset,on mulla tossa yhet mitkä joskus tuli ostettuu kun aina omin exän lasit ni käski mun ostaa omat ja noi nyt oli sellaset halvat.Lähinnä autoo ajaessa käytän tai sitten päälaella pantana niinko ne siinä auttas suojaamaan silmiä:LOL:

Ja hiusten suhteen en oo edellenkään tehnyt päätöstä,mulla oo vuosiin ollut näin pitkää eikä nää ees ole pitkät mutta mulle sit tietyst on kun en oo tottunut.Mä oon niin vaikee:D
Sama vika, mut käytän silti. :D Noi mä ostin vähän sillee leikkimielellä :)

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä