The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No tästä ei olisi tullut mitään haloota mitenkään päin jollei jotkut ajattelisi niin itsekkäästi. Sitten kun asiasta puhutaan niin loukkaannutaan ja vedetään marttyyrikohtaus. Ei jumalauta, aikuiset ihmiset. Mitä te teette keskustelupalstalla jos ei voi keskustella asioista mitkä sitten koskettaa joitakin.
no ei olis tullut haloota jos sinä et olis siihen tarttunut eilen. eihän täällä voi kontrolloida kuka mitäkin näppäimistöltään tänne lähettelee ja en mä nyt ole ketään kieltänyt,juu olen marmattanut mutten ole ketään sen takia täältä pois ajamassa ja jos nyt on niin vaikee ymmärtää niin sillehän minä en sitten mitään voi.

"Taustalta"
Jatka toki ärisemistä asiasta mihin et voi vaikuttaa, ihmisille jotka ei ole sinun vihollisia. Paljon helpompaa toki kuin sen ajatteleminen että jotkut tykkää lätkästä toiset kutomisesta, kumpaakaan ei ole kiellettyä puhua, edes autoista ja tasan vain muutama täälläkin on kiinnostunut niistä.

Käsittääkseni tämä on keskustelufoorumi, eipä kukaan ole sinuakaan ajanut täältä pois kun haluat rähjätä turhasta. Mutta muiden pitäisi lähteä pois siksi kun sinua häiritsee urheilulajin olemassaolo sinun monitorissa.
Peesaan nyt kyllä Kepsistä tässä. Itseni tehnyt myös tehnyt mieli kirjoittaa tuosta Tinkuliinin asenteesta, mutta hänet tuntien olisin saanut vain vittuilua osakseni, koska olenhan vain harmaa enkä kuulu The Ketjun sisäpiiriin.

Mutta miten ihmeessä Tinkuliini sinä saisit määritellä, mistä täällä saa puhua ja mistä ei? Etkö Tinkuliini voi vaan ajatella, että ihmisillä on erilaisia mielenkiinnon kohteita ja olla onnellinen niiden puolesta, jotka nyt nauttivat jääkiekon katselemisesta ja meneillään olevista peleistä? Tai etkö voi hypätä niiden viestien ylitse, eihän niitä kukaan pakota sinua lukemaan? Luuletko, että kaikki sinun viestisi ovat kuin taivaan mannaa jokaiselle jokaiselle Ketjussa olijalle?

toinenkin taustailija
Edellisen taustailijan ja Kepsiksen kanssa myös aivan samoilla linjoilla. Ei kaikki varmastikkaan pidä kaikista Tinkuliinin jutuista, mutta antavat myös tilaa niille. Kaikki muut tässä ketjussa lukuunottamatta Kepsistä ovat vain antaneet Tinkuliinin määritellä mitä ketjussa hänen mielensä mukaan saa kirjoittaa. Kepsille ehdottomasti hatunnosto kun uskalsi asian ottaa esille ja vieläpä erittäin fiksuin sanankääntein. Olen sitä mieltä, että jos joku aihe saa noin veren kiertämään kannattaa poistua palstalta ja kenties hiukan tukkailla omaa sisintään. Mikä oikeus kenelläkkään on määritellä mistä saa kirjoittaa ja mistä ei? Vaihtoehtoisesti Tinkuliini ja muut joita ei jääkiekko kiinnosta voisi pistää pystyyn aivan oman ketjun jääkiekkoa inhoaville. Ja jos tämä ei riitä niin kokeilla hautautumista joka vuosi maan alle MM-jääkiekko kisojen ajaksi.

"Huhhuh"
no ei olis tullut haloota jos sinä et olis siihen tarttunut eilen. eihän täällä voi kontrolloida kuka mitäkin näppäimistöltään tänne lähettelee ja en mä nyt ole ketään kieltänyt,juu olen marmattanut mutten ole ketään sen takia täältä pois ajamassa ja jos nyt on niin vaikee ymmärtää niin sillehän minä en sitten mitään voi.
Uskomatonta. Sinussa ei ole mitään vikaa. Ei koskaan.

Ai täällä avaudutaan. Mä toivon että en liikaa ole napissut muille täällä. Siis jos mua ei kiinnosta joku aihe. Välillä kyl tekis mieli. :rolleyes:
Pöh, kyllä sitä ajatuksiaan saa tuoda esille. Se on vaan aika heikoilla jäillä kulkemista jos alkaa esittämään vaatimuksia siitä mitä muut ei saisi puhua tai että heidän pitäisi hoitaa se jossain muualla kuin missä itse milloinkin on.

IhanaValo
No siin on ollu vilinä taloudessa.
Sillon joskus oli pienoinen ylläri kun ekan yhteisen yön jälkeen (mies asui kotonaan vielä ku alettiin seurustelemaan) heräsin pienessä krapulassa ja kömmin aamupalapöytään kun sitä porukkaa tuntui tunkevan joka ovesta, ja tottakai kaikki töllötti minua kuin olisin ollu jokin isokin nähtävyys..

• Tykkää
Reactions: famipala
Sillon joskus oli pienoinen ylläri kun ekan yhteisen yön jälkeen (mies asui kotonaan vielä ku alettiin seurustelemaan) heräsin pienessä krapulassa ja kömmin aamupalapöytään kun sitä porukkaa tuntui tunkevan joka ovesta, ja tottakai kaikki töllötti minua kuin olisin ollu jokin isokin nähtävyys..
Hahaha :D Aika kiva ensi näkeminen siis.

• Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Täälläkö on ollu tappelut käynnissä? Täytyykin tsiigailla kunhan kerkee, mut ilmeisesti lätkä on ollu aiheena?
Mua ei lätkä kiinnosta ja jos sen saa pysymään pois tästä ketjusta niin ihan kiva, mutta kai täällä nyt kuitenkin kukakin saa puhua kukakin mistä huvittaa ja mää osaan kyllä skrollata sivua aleapäin ja ignoorata lätkäkommentit.

Mut mulla oli ihanan rentouttava ilta, maljallinen boolia tyhjennettiin äitin ja lempiystävän kanssa, sit saunaa ja parit sidukat. Ja nukuin melkein yhteentoista asti! Luksusta :p + Grilliruoka oli ihan tajuttoman hyvää, ei olis tehny mieli lopettaa syömistä ollenkaan vaikka vatta oli jo ihan räjähtämäisillään :D

kahvikirahvi
Thänks juu foor informeissön. Mää koitan täs siivoilla hieman ennen kun jälkeläinen saapuu kotiin, sitten tarttis lähtee käymään näyttämässä häntä kummeilla :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä