The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huamenta.

Kävin illalla kaverilla pyörähtämässä ja sitte hipsin naapurin kanssa sieltä yhtämatkaa kotiin päin. Poikkesin vielä "ilta"kahvilla tossa naapurilla ennen kun tulin kotio. Kotona olin joskus 2 jälkee, eikä tehny kyllä yhtään tiukkaa nousta tunti sitte poikien kanssa ylös. Nousin reippaana ja hyvillä mielin ylös :)

takametsien pertti
Mitäs tää nyt oli? Ei noita voi verrata toisiinsa. Entäs jos pistoksesta turpoaa nielu ja ei pysty hengittämään.

Ruoskassa on pehmeitä nahkaisia nauhoja. Väittääkö joku että ampparin pisto ei koske kovaa ja kauan aikaa?
Huuli se oli ;)

No ipottaahan se, mutta ei se sieltä pahimmasta päästä ole. Allergisten osalta ymmärrän kyllä kammon. Itekin epipen taskussa kuljen, mutta toisesta syystä.

IhanaValo
Huomenta!

Ompas täällä ollu hyväntuulista porukkaa yöllä..mut hei, ihan lätkäfaneja varten laitoin sen kiekkoketjunkin pystyyn, että sinne voi käydä huudattaa ne jutut jos siltä tuntuu..ei se miusta oo mikään hirmu suuri juttu. Jos autoharrastajat pitää tän ketjun autojuttuvapaana (tai ainakin lähes) niin kai sen verran vois kiekkoihmisetkin joustaa ja pälättää muita kiinnostamattomat jutut jonnekin toisaalle, vai eikö??

Muoks.Nonnih, kävin vielä sen kiekkoketjun nostamassa teille valamiiks :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Huomenta!

Ompas täällä ollu hyväntuulista porukkaa yöllä..mut hei, ihan lätkäfaneja varten laitoin sen kiekkoketjunkin pystyyn, että sinne voi käydä huudattaa ne jutut jos siltä tuntuu..ei se miusta oo mikään hirmu suuri juttu. Jos autoharrastajat pitää tän ketjun autojuttuvapaana (tai ainakin lähes) niin kai sen verran vois kiekkoihmisetkin joustaa ja pälättää muita kiinnostamattomat jutut jonnekin toisaalle, vai eikö??
No jos jäkiksen MM-kisat kestää sen 2 viikkoa, niin mun mielestä se ei niin kauheeta ole, jos tässä ketjussa siitä kiekosta puhutaan parilla lauseella siellä täällä. Tuolla samalla perusteella tässä vois alkaa kieltää aika monien aiheiden kertoilua tässä ketjussa. Mua henkilökohtasesti vituttaa muutamakin aihe, joka täällä päivästä toiseen tulee ilmi ja esille, mutta en koe mitään pakottavaa tarvetta kiukutella siitä, koska sillä tyylillähän tää ketju kuolis samantien. Eikös tän ketjun tarkotus kuitenkin ollu se, että kukin voi kirjottaa just siitä mistä tykkää, ilman, että kenenkään tarvii huutaa OT:a. Samanlailla, kun tuolla on MM-ketju, niin siellä on muillekin aiheille tehty omat ketjut, että mitä me täällä sitten enää edes tehdään.

Ainiin... Mä pysyttelen nyt nää 2 viikkoa jossain muualla, ettei käy sitte vahinkoja.. Nähään sitte muutaman viikon kuluttua, jos Suomi sattuu voittaan maailmanmestaruuden, niin sitte menee vielä hiukan pidemmälle. ;)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
Huomenta!

Muoks.Nonnih, kävin vielä sen kiekkoketjun nostamassa teille valamiiks :D
Minusta se on jotenkin vääristynyttä että ajatellaan muiden menevän muualle puhumaan asiasta mikä ei sinua kiinnosta.

Jos joku asia on vastenmielistä, parempi vain poistaa itsensä paikalta jos kerta aikuinen ihminen ei kykene suodattamaan muiden höpinöitä.

Onhan näitä poikkeuksia asiaan toki, kuten esimerkiksi sääntöjen vastainen kirjoittelu, se onkin jo ihan eri juttu.

Jos aletaan muodostamaan tälläistä tapaa että ihmiset voi henk koht mieltymyksiensä mukaan kieltää ketjussa jonkun aiheen, tajuatko miten paljon ne pikkuhiljaa vähenee kun yksi ei pidä seksuaalisista aiheista, toinen urheilulajista X, kolmas autoista, neljäs lapsista puhumisesta, viides tietokoneista, kuudes käsitöistä, seitsemäs siitä kahdeksas tuosta ja niin edelleen.

Se luo vain epämiellyttävän ilmapiirin jos suvaitsevaisuus on sitä luokkaa ettei "voi kestää" sitä kun jotkut juttelee ei-juuri-sinua-kiinnostavista-aiheista.

Jokaisella meillä on omat inhokkiaiheemme, kun aletaan oikein kaivelemaan.

Joka vuosi lätkää inhoavat nostaa suuren porun siitä kun MM-lätkä alkaa.

Yksi lause: First world problems. On niitä oikeitakin huonoja asioita, jotka todellakin pitäisi saada karsittua.

Se mikä tässä vielä on huvittavinta että vuodesta toiseen ihmiset ei tajua sitä että vaikka kuinka siitä asiasta kiukkuaisi niin silti joka kerta ne MM-kisat tulee.

Niin käy kaikessa urheilussa, silti olen itsekkin kyennyt pysymään vielä selväjärkisenä vaikka minulla on muutama jalkapallofanikin tuttavapiirissä. Se on sentään maailman tylsimpiä lajeja, mukaanlukien Golf, Pesäpallo ja Maratoonijuoksu.

Kasvakaa nyt hemmetti soikoon aikuiset ihmiset ja yrittäkää kestää tämä kauhean vakava elämänne ahdistus.

p.s. Tämä ei ollut sinulle henk koht suunnattu vain ja ainoastaan, vaan ihan jokaiselle joka nyt kauheana tuntee elämänsä vaikeutuvan siitä kun ihmiset puhuu jääkiekosta, missään.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28428455:
No jos jäkiksen MM-kisat kestää sen 2 viikkoa, niin mun mielestä se ei niin kauheeta ole, jos tässä ketjussa siitä kiekosta puhutaan parilla lauseella siellä täällä. Tuolla samalla perusteella tässä vois alkaa kieltää aika monien aiheiden kertoilua tässä ketjussa. Mua henkilökohtasesti vituttaa muutamakin aihe, joka täällä päivästä toiseen tulee ilmi ja esille, mutta en koe mitään pakottavaa tarvetta kiukutella siitä, koska sillä tyylillähän tää ketju kuolis samantien. Eikös tän ketjun tarkotus kuitenkin ollu se, että kukin voi kirjottaa just siitä mistä tykkää, ilman, että kenenkään tarvii huutaa OT:a. Samanlailla, kun tuolla on MM-ketju, niin siellä on muillekin aiheille tehty omat ketjut, että mitä me täällä sitten enää edes tehdään.

Ainiin... Mä pysyttelen nyt nää 2 viikkoa jossain muualla, ettei käy sitte vahinkoja.. Nähään sitte muutaman viikon kuluttua, jos Suomi sattuu voittaan maailmanmestaruuden, niin sitte menee vielä hiukan pidemmälle. ;)
Tuo on juurikin se miksi avauduin ihanavalolle. Tuo siitä väkisinkin seuraa jos aletaan kieltelemään aiheita mitkä nyt sattuu osaa ihmisistä ärsyttämään.

Toivottavasti et pysy poissa, mutta eipä tämä ole kuin vaan keskustelupalsta, itsekkin ollut poissa täältä kuukausia nyt enemmän tai vähemmän.

Huomenta päivää!

jaahas,te ootte sitten jatkanut tota eilistä*huoh*. Toi kepsiksen vuodatus on nyt ihan selvästi tarkoitettu mulle eikä kenellekkään muulle. Mutta koska tää meni nyt tälläseks miksikä sen ei ollu tarkoitus niin ehkäpä minä poistun täältä niin helpompi kaikille.En ole rajoittanut kenenkään sananvapautta enkä todellakaan toivo että kukaan sen takia täältä pois lähtee(atm:attn:). Onhan täällä aiheista kuin aiheista ollut mutta niistä ei normaalisti kuule tuolla IRL niinkuin nytten tämä kiekko,okei suurin osa seuraa ja faneja mutta ei kaikki. Mutta koska tästä tuli nyt ihan älytön söy ja syyttävä sormi osoittelee nimeltä mainitsematta tänne suuntaan niin ehkä helpompi että minä poistun paikalta kiekon ajaksi kuin se että muut katoaa.

Huomenta päivää!

jaahas,te ootte sitten jatkanut tota eilistä*huoh*. Toi kepsiksen vuodatus on nyt ihan selvästi tarkoitettu mulle eikä kenellekkään muulle. Mutta koska tää meni nyt tälläseks miksikä sen ei ollu tarkoitus niin ehkäpä minä poistun täältä niin helpompi kaikille.En ole rajoittanut kenenkään sananvapautta enkä todellakaan toivo että kukaan sen takia täältä pois lähtee(atm:attn:). Onhan täällä aiheista kuin aiheista ollut mutta niistä ei normaalisti kuule tuolla IRL niinkuin nytten tämä kiekko,okei suurin osa seuraa ja faneja mutta ei kaikki. Mutta koska tästä tuli nyt ihan älytön söy ja syyttävä sormi osoittelee nimeltä mainitsematta tänne suuntaan niin ehkä helpompi että minä poistun paikalta kiekon ajaksi kuin se että muut katoaa.

Äläs nyt jaksa, se oli ihan kaikille jotka tuntee että heidän henk koht aihevalinnat menee muiden edelle.

No ei olisi tarvinnut, jos ihmiset ymmärtäisivät olla suvaitsevaisia kun aihe ei oikeasti ketään loukkaa tai vahingoita :)

Semmoinen muualle ajaminen ei vaan kuulosta kauhean kivalta ilmapiiriltä.
JA tiiätkö mulle tuli ihan väkisinkin mieleen että tästä ei olis tullut tällänen haloo jos sä et olis siihen tarttunut ja jatkanut ja jatkanut ja jatkanut. Mä luulen että ketjulaiset nyt on tajunnut mun älämölöni(joka ei nyt niin vakavasti ole tarkoitettu ottaa) täällä toisin kuin sinä.

Ja edelleen mä en ketään ole täältä ajamassa pois!

Viimeksi muokattu:
JA tiiätkö mulle tuli ihan väkisinkin mieleen että tästä ei olis tullut tällänen haloo jos sä et olis siihen tarttunut ja jatkanut ja jatkanut ja jatkanut. Mä luulen että ketjulaiset nyt on tajunnut mun älämölöni(joka ei nyt niin vakavasti ole tarkoitettu ottaa) täällä toisin kuin sinä.

Ja edelleen mä en ketään ole täältä ajamassa pois!
No tästä ei olisi tullut mitään haloota mitenkään päin jollei jotkut ajattelisi niin itsekkäästi. Sitten kun asiasta puhutaan niin loukkaannutaan ja vedetään marttyyrikohtaus. Ei jumalauta, aikuiset ihmiset. Mitä te teette keskustelupalstalla jos ei voi keskustella asioista mitkä sitten koskettaa joitakin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä