Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

miss_piggy
Dpo 11 testattu nega, jotenki ei oo ees yhtään raskaana oleva olo joten eiköhän tää oo tässä :D Nyt oottelen enemmänki sitä että pääsis uuteen kiertoon ja clomien avustamana. Ihan sama vaikkei se plussa nyt tulekaan kuten varmaan käykin.
 
Perjantai 3.5.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*Taike80(32)...........kp 129/28...............yk 12.......ya 2/12.........2.

*-tanjuli-................kp 63/29-50..........................ya 7/12.........1.

reason....................kp 59/28...............yk 12........ya 5/12.........1.
MannaM..................kp 52/32-42............yk 3..........ya 12/12.......2.

jonnamo(20)............kp 38/30-33...........yk 2...........ya 3/13............
pirpana2013(23).......kp 38/28................yk 1...........ya 3/13.........1.
millionnea................kp 37/28-42...........yk 12..........ya 2012.........2.
Rosebublion(23)........kp 34/28................yk 2...........ya 2/13.........2.
Mom09...................kp 31/28-34............yk 11.........ya 6/12........2.

-PikkuMyy-.............kp 29/36................yk 12...........ya 1/12........1.
SuAnn....................kp 28/35................yk 5............ya 6/12........1.
Hassel....................kp 28/29-30...........yk 4............ya 1/13.........
Hymypallo...............kp 28/28....................................................3.
katrinainen..............kp 27/26-29...........yk 2...........ya 4/13.........3.
Mijau(23)................kp 26/29................yk 2...........ya 3/13.........1.
aotearoa.................kp 25/30................yk 4.............................3.
Pippuri85*...............kp 22/30................yk 2..........ya 3/13.........3.
juliesisko(26)...........kp 21/26-28............yk 2..........ya 3/13.........2.
sydäntähti..............kp 20/27-34.............yk 2..........ya 3/13........3.
FLV.......................kp 20/26-27.............yk 4..........ya 1/13.........3.
moulin rouge...........kp 20/28-30............yk 5...........ya 1/13.........2.

Slartibart................kp 19/30.................yk 7...........ya 3/12.........1.
Penni79..................kp 16/24-26.............yk 5..........ya 2/13........2.
kahvikuppi(27).........kp 15/?...................yk 2..........ya 12/12.......1.
Annatto..................kp 15/30.................yk 5..........ya 9/12.........1.
Markke...................kp 13/30-?..............yk 10.........ya 6/12.........2.
manije....................kp 11/30..................yk 2...........ya 3/13........2.
pinkkihevonen.........kp 11/26...................yk 11..........ya 8/12........1.

Wuf........................kp 9/28-31..............yk 3...........ya 3/13........2.
ViidesVillahousu(33)..kp 6/29..................yk 2.............................5.
avantasia(26)..........kp 6/28-32..............yk 6.............................3.
SuloinenSalaisuus.....kp 4/28...................yk 2...........ya 4/13..........
miss_piggy(31).......kp 1/30-70................yk 10.......ya 2/12.........1.

omaa.......................kp ??/??.................................................3.



Day Past Ovulation:
Kauniina Päivänä Tuut.........DPO 14
Miss_piggy........................DPO 13
moulin rouge......................DPO 6
sydäntähti..........................DPO 4



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Matilda-, Piitu85



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, Niiskulineiti86, marianna87, StellaI, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Ambrosia85, Miukula, Rosuliina, Jumevi, Clarity



Plussanneet:
Toukokuu 2013: Kolibrinkukka (yk5)
Huhtikuu 2013: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Maaliskuu 2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT =Teroluttauko
T = Terolut
C = Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA TOUKOKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! Niin se vappu meni ja arkeen taas :) Oon haravoinut kaksi päivää niin urakalla että nyt mulla on käsivarret kauheen kipeet ja niska jumissa, Vielä olis haravoimista jäljellä vaikka kuinka paljon (valtavan suuressa pihassa hyvät ja huonotkin puolensa) Oon niin koukussa tohon haravointiin, kun rakastan sitä hommaa :D niin en sit malta alottaa sievästi! Heh, eilen oli suorastaan kamala paikka jättää haravointi illalla ja lähtee saunaan. Toinen koukuttava tekijä astuukin kehiin huomenna kun alkaa jääkiekko! Onko muita mm- kisojen vahtaajia? Joskus tuntuu, että oonko mä maailman ainoa nainen joka niitä katsoo :popcorn:

Tjooh... Tiistaina (kp18) ilmaantui ihan selkeät pms -oireet, elikkä menkat tulossa niinkuin tietysti odotettavissa olikin. 26pv:n kierto tulossa mitä ilmeisimmin, kun oireet alkoi tässä vaiheessa, mulla ne siis alkaa keskimäärin 7pv ennen menkkoja aina. Toisaalta harmittaa kun tää kierto meni nyt yrityksen osalta ihan metsään, mutta toisaalta mukava lähtee taas jännäilemään uuteen kiertoonkin! :)

Mutta nytpä ei auta kuin alkaa liikuskella pikkuhiljaa työmaata kohti! Mukavaa loppuviikkoa kaikille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jeccika
Onnittelut plussanneille :heart: Menkääs jatkamaan hyvää keskustelua tonne "meidän" pinoon niin saadaan toivottavasti samalla porukalla jatkettua! :)

Pimiän hääpuvusta.. jokainen joo tyylillään. Julkkiksilla tuntuu muutenkin olevan "varaa" pukeutua vähän hmmm erikoisemmin ja erilaisiin muotiluomuksiin. Itse kyllä "tyydyn" ihan maggie sotteroon ja tykkäsin puvusta ihan hirmusti :) Tosin mä oonkin ihan tavis :LOL:

Täällä pelikausi avattu \o/ Kierron pituudestahan nyt ei vielä mitään tietoa ole kun jälkitarkastuskin on vasta parin viikonpäästä :whistle: ja siellä oli tarkoitus katella tarviiko kiertoa käynnistellä tms. Kaipa tässä vois nyt sitten tikuttaa sitä ovulaatiota jonkin aikaa..

Tänään pitäis käydä salikengät jotta pääsis kuntosaleileen ja ryhmäjumppiin!


Vappu meni rauhaksiin. Miehen veljellä käytiin herkuttelemassa ja grillaamaassa ja eilen käytiin vappu-ajeluilla. Miehellä angiina joten hänkin ihan limpparilinjalla, ja mua ei kiinnosta tuo alkoholi - tuntuu jotenkin kurjalta että vois juoda kun mielummin olisin edelleen ihan onnellisesti raskaana :)

Kuinkas muiden vappu?
 
Jääkiekosta :wave: minä pidän!

Vappu sujui täälläkin rauhallisesti. Käytiin eilen lasten kanssa leffassa. Tiistaina oli hiukan talkooaktiviteettejä pihalla.

Ei kyllä mitään raskautumisen merkkejä. Mn huono-olokin taitaa olla mahahappovaivoja. En ole syönyt refluksilääkkeitä hetkeen. Pitääkin kysyä lääkäriltä mikä sopii jos raskaudun. Somac ei kai ole hyvä Silloin.
 
Onnea hirmuisesti plussanneille! :heart:

Täällä on vasusta toivuttu ja syöty on, ÖYH! Varmaan muutama kilo tuli pelkästään niistä munkeista mitä söi ja eilen oltiin vielä äitin luona grillailemassa ja siellähän nyt oli ties mitä ja maha oli kyllä iin pinkeenä ku sieltä lähti. :LOL:

JuliesiskoTäällä toinen armoton lätkäfani! :wave: Tiedän tunteen että olenko ainoa joka kisoja seuraa. Nuorempana kun käytiin iltaa istumassa ja kisoja tuli ni naiset istu jossain keittiössä juoruamssa ja mullekin sanottiin et mee siine vaan. Olin että joo mä voisin kyllä pysyä tällä puolella ja kattoa kisoja. Kyllä jokanen mies vähän katto että häh ja väläytinpä vähän yleistietoakin siihen samaan syssyyn. :LOL: Toivottavasti ei ole paljon iltapelejä ku mä tuppaan aina karjumaankin sille telkalle, toivottavasti esikoinen nukkuu sikeästi. :D

Aattona vihdoin loppuvuoto ja päästiin taas pitkästä aikaa hommiin. :D Nyt vaan odottelee tärppipäiviä. :rolleyes:

Jokos täällä kohta lisää on testipäiviä tiedossa??? :popcorn:
 
Täällä jatkuu kolmatta päivää kamala taistelu makean himoa, ja yleensäkin syömishimoa vastaan. Voisin syödä ihan kokoajan ja hulluja määriä.. Aina mulla tässä vaiheessa kiertoa ruokahalu triplaantuu mutta tää on ihan kamalaa nyt! Munkkeja syöny ties kuinka monta, suklaata, karkkia, ja yleensäki hiilareita tekee mieli KOKOAJAN. Ja olohan on ihan kamala ku noi hiilarit ei tavallisesti mun ruokavalioon kuulu... Huolettaa ton painon kanssa, ku just oon sitä saanu kivasti tippumaan.

Meilläkin Vappu meni pääasiassa pihatöissä. Tiistai oli ihan tavallinen tiistai ja eilen sit grillattiin ja tehtiin juhlavat jälkkärit ja pöytä katettiin hienoksi. Minusta on mukava ruuan yms.suhteen "vaalia perinteitä" mut alkoholin osalta en oikein näistä pakkojuhlinnoista perusta.
 
Tyylipuhdas nega testattu aamuspissasta täällä! En malttanut olla testaamatta kumminkaan. Eli täällä odotellaan uuden kierron alkua ja toivotaan parempaa plussaonnea ensi kuuhun. Hiukan harmittaa, mutta onhan tässä aikaa raskautua. Jospa vaikka tuon heilahtelevan aineenvaihdunnan saisi tässä kuntoon ennen raskautumista.

Niin ja huono-olo johtui refluksista. Hain apteekista lääkettä ja heti helpotti. Ja nyt kun menkat alkaa niin syön 2 viikon somac-kuurin tässä samalla.

Miss_piggy Taidetaan olla samassa veneessä tän kuun suhteen. mullakaan ei oireita ja tyylipuhdas nega. jospa ensi kuu olisi meidän kuu.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Täällä on testattu nega Nro 2 ja nyt juiliikin Jo vatsassa niin,että uuteen kiertoon päästään toivottavasti pian. Mies oli hiukanpettynyt kun oli negaa. Oli kuulema tärpistä varma :).

Eli kyllä hänkin kuumeilee vaikka muuta väittää!
 
Pahoittelut kaikille negojen ja menkkojen kohtaajille. :hug: Ymmärrän hyvin miltä teistä tuntuu.

Vappu meni rauhallisissa merkeissä lasten kanssa. Odotellaan loppujen lumien sulaamista että pääsisi täälläkin haravoimaan. Sormet syyhyten pistin jo yhden pensaan matalaksi puutarhasaksilla :LOL:

Mies ei ole vielä lämmennyt tälle minun vauvakuumeelle... saa nähdä lämpeneekö edes piakkoin vai pitääkö alkaa hillitsemään itseä. Tärkeintä on kuitenkin että me molemmat halutaan vauvaa.
 
  • Tykkää
Reactions: katrinainen
Itseasiassa oon tyytyväinen että menkat nyt tuli, kp oli jo 67, ja keskenmenon jälkeen ei oo kertaakaan tullu menkkoja. Nyt pääsee sitte uuteen kiertoon ja sunnuntaina alkaa clomien syönti :)
Kuten sanottu: Tämä on meidän kierto, eikös niin? Siis mikä sinulla alkoi nyt ja minulla alkanee huomenna :)! Ei anneta negojen ja menkkojen masentaa!
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
miss_piggy
missylle onnittelut kierrosta! toivottavasti clomit puree tolla annostuksella!!
Olisks tää ihan "luomu" kierto? tai siis km:vudosta alkaen mikä nyt päätty?
No ei :D Terolutit oli pakko syödä ku aattelin että muuten ei vuoto ala :) Eilen otin muistaakseni viimesen teron eli aika äkkiä alkoi vuoto. Aamulla tuli ihan kuukautis-vuotoa ja nyt taas ei oikeen mitään ku kävin vessassa, mutta luulis että ne nyt tuosta alkaa sitte...toivon mukaan ainaki.
 
miss_piggy
Ambro:Parempi muutenki varmaan, että antaa vähän ajan kulua ennenku alkaa pelaamaan noiden terojen kanssa, mullahan oli siitä lääkkeellisestä 22 päivää ku vetäsin sen terokuurin, joka oli kyllä sillon ihan liian aikasin ku ei sitte tullu minkäänmoista kuukautisvuotoa :) Oon kyllä sitä mieltä, että mulla on varmaan auttanu tuo vehnisöljy nyt myös limakalvoihin ainaki jos ei muuhun kun oon sitä keskenmenosta asti lusikoinu suuhuni.

katrinainen:
Tästä tulee nyt THE KIERTO. Eli tässä kierrossa me plussataan, oon päättäny sen jo :D
 
no niin alkoihan ne menkat vihdoin ja viimein täälläkin.tiputteluvuotoa oli jonku 5 päivää.no toivotaan et se oli vaan tämän kierron häikkä.eli mulle vois nyt laittaa listalle kp 1/29-39 kun nyt tämä kierto noinkin pitkäksi venyi.no esikoinen saanut alkunsa 40 päivän kierrosta joten vielä en tuosta kierron pituudesta jaksa huolestua.pääasia et ne menkat nyt vaan tuli! En tiiä kannattaako meille mitään yrityskertaa vielä merkitä tai no jos seuraava kierto vaikka olis yk 1 ja me nyt sit tosissaan muistettais yrittää :D
 
Lauantai 4.5.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*Taike80(32)...........kp 130/28...............yk 12.......ya 2/12.........2.

*-tanjuli-................kp 64/29-50..........................ya 7/12.........1.

MannaM..................kp 53/32-42............yk 3..........ya 12/12.......2.

jonnamo(20)............kp 39/30-33...........yk 2...........ya 3/13............
pirpana2013(23).......kp 39/28................yk 1...........ya 3/13.........1.
millionnea................kp 38/28-42...........yk 12..........ya 2012.........2.
Rosebublion(23)........kp 35/28................yk 2...........ya 2/13.........2.
Mom09...................kp 32/28-34............yk 11.........ya 6/12........2.
-PikkuMyy-.............kp 30/36................yk 12...........ya 1/12........1.

SuAnn....................kp 29/35................yk 5............ya 6/12........1.
Hassel....................kp 29/29-30...........yk 4............ya 1/13.........
Hymypallo...............kp 29/28....................................................3.
katrinainen..............kp 28/26-29...........yk 2...........ya 4/13.........3.
Mijau(23)................kp 27/29................yk 2...........ya 3/13.........1.
aotearoa.................kp 26/30................yk 4.............................3.
Pippuri85*...............kp 23/30................yk 2..........ya 3/13.........3.
juliesisko(26)...........kp 22/26-28............yk 2..........ya 3/13.........2.
sydäntähti..............kp 21/27-34.............yk 2..........ya 3/13........3.
FLV.......................kp 21/26-27.............yk 4..........ya 1/13.........3.
moulin rouge...........kp 21/28-30............yk 5...........ya 1/13.........2.
Slartibart................kp 20/30.................yk 7...........ya 3/12.........1.

Penni79..................kp 17/24-26.............yk 5..........ya 2/13........2.
kahvikuppi(27).........kp 16/?...................yk 2..........ya 12/12.......1.
Annatto..................kp 16/30.................yk 5..........ya 9/12.........1.
Markke...................kp 14/30-?..............yk 10.........ya 6/12.........2.
manije....................kp 12/30..................yk 2...........ya 3/13........2.
pinkkihevonen.........kp 12/26...................yk 11..........ya 8/12........1.
Wuf........................kp 10/28-31..............yk 3...........ya 3/13........2.

ViidesVillahousu(33)..kp 7/29..................yk 2.............................5.
avantasia(26)..........kp 7/28-32..............yk 6.............................3.
SuloinenSalaisuus.....kp 5/28...................yk 2...........ya 4/13..........
miss_piggy(31)........kp 2/30-70...............yk 10.........ya 2/12.......1.
omaa.....................kp 2/29-39...............yk 1............................3.



Day Past Ovulation:
Kauniina Päivänä Tuut.........DPO 15
moulin rouge......................DPO 7
sydäntähti.........................DPO 5



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Matilda-, Piitu85



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, Niiskulineiti86, marianna87, StellaI, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Ambrosia85, Miukula, Rosuliina, Jumevi, Clarity



Plussanneet:
Toukokuu 2013: Kolibrinkukka (yk5)
Huhtikuu 2013: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Maaliskuu 2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT =Teroluttauko
T = Terolut
C = Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA TOUKOKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä