Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Sunnuntai 12.5.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*Taike80(32)...........kp 138/28...............yk 12.......ya 2/12.........2.

jonnamo(20)............kp 47/30-33...........yk 2...........ya 3/13............
pirpana2013(23).......kp 47/28................yk 1...........ya 3/13.........1.
Rosebublion(23)........kp 43/28................yk 2...........ya 2/13.........2.
Mom09...................kp 40/28-34............yk 11.........ya 6/12........2.

-PikkuMyy-..............kp 38/36................yk 12...........ya 1/12........1.
Hassel....................kp 37/29-30...........yk 4............ya 1/13.........
Pippuri85*...............kp 31/30................yk 2..........ya 3/13.........3.

sydäntähti...............kp 29/27-34.............yk 2..........ya 3/13........3.
FLV........................kp 29/26-27.............yk 4..........ya 1/13.........3.
moulin rouge...........kp 29/28-30.............yk 5...........ya 1/13........2.
Slartibart................kp 28/30.................yk 7...........ya 3/12........1.
Penni79..................kp 25/24-26.............yk 5..........ya 2/13........2.
kahvikuppi(27).........kp 24/?...................yk 2..........ya 12/12.......1.
Läiti.......................kp 23/33-39.............yk 17............................2.
Markke...................kp 22/30-?..............yk 10.........ya 6/12.........2.
maamis..................kp 21/??.................yk2............ya 3/13.........1.
manije....................kp 20/30.................yk 2...........ya 3/13........2.
pinkkihevonen..........kp 20/26.................yk 11.........ya 8/12........1.

Wuf........................kp 18/28-31............yk 3...........ya 3/13........2.
ViidesVillahousu(33)..kp 15/29..................yk 2.............................5.
avantasia(26)..........kp 15/28-32..............yk 6............................3.
SuloinenSalaisuus.....kp 13/28...................yk 2...........ya 4/13..........
miss_piggy(31)........kp 10/30-70...............yk 10.........ya 2/12........1.
omaa.....................kp 10/29-39...............yk 1.............................3.
Hymypallo...............kp 10/28.....................................................3.

Piitu85....................kp 9/30-40..............yk 1...........ya 5/13.......1.
aotearoa.................kp 8/28...................yk 5............................3.
millionnea................kp 7/39..................yk 13.........ya 2012.......2.
SuAnn....................kp 4/33...................yk 6...........ya 6/12........1.
juliesisko(26)...........kp 4/26-28.............yk 3............ya 3/13........2.



Day Past Ovulation:
moulin rouge.....................DPO 15
sydäntähti.........................DPO 9



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Matilda-



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, Niiskulineiti86, marianna87, StellaI, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Ambrosia85, Miukula, Rosuliina, Jumevi, Clarity, Annatto



Plussanneet:
Toukokuu 2013: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2)
Huhtikuu 2013: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Maaliskuu 2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT =Teroluttauko
T = Terolut
C = Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA TOUKOKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Joo, todellakin. Kroppa tekee tätä kiusallaan :D,mutta kyllä me viimeistään iltaan mennessä alkaa. Mä niin odotan, että päästään yhdessä jännäilemään.

Piitu85 tervetuloa mukaan listalle! Meillä on Täällä mukavaa porukkaa ja yhdessä on kiva jännäillä!

Avantasia mukaan Mun ja Miss_piggyn kanssa. Me ollaan päätetty, että nyt alkava kierto on the kierto ;).
Mä tuun mukaan tähän the kiertoon! Nyt monta plussaa!
Pitäis hakea lapselle syksyks hoitopaikkaa mut en vain saa aikaseks kun ajattelen et pian raskaudun ja sit sitä ei tartte. Tulevaisuuden suunnittelu helpottais kun vois vain odotella et joulu-tammikuus sitä jäis äitiyslomalle. Nyt täytyy ottaa töitä vastaan syksylle ja talvelle kun ei yhtään tiedä onko vai eiraskaana. plääh.
 
Toivottavasti pääsette kaikki pian plussanneiden joukkoon.

Oma olo on muuten hyvä, mutta pikkuisen huono-olo alkaa puskea esiin. ja kauhea närästys. Olo on vieläkin epäuskoinen tästä raskaudesta ja keskenmeno pelottaa ihan hirveästi. Tiedän, että on typerää murehtia etukäteen, mutta minkäs sille itselleen voi!
 
FLV
Katrinaiselle onnittelut plussasta! :flower: Ja toki kaikille muillekin, joita en ole onnitellut.

Kierto lähenee loppuaan ja sata varma olen, ettei nytkään tärpännyt. Kaikki masentaa ja tympäsee. Eilen tuntui jopa lievää supistusta alavatsalla, joten eiköhän tässä menkat ole alkamassa. Ihmeen pitkään osasinkin olla positiivisella mielellä, mutta nyt ottaa päähän oikein rankasti! Nyt olis töidenkin puolesta ollut hyvä sauma raskautua, mutta kun ei niin ei. :kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: katrinainen
Mulla oli nyt kyllä mennyt ihan ohi että katrinainen on plussannut :D On niin paljon töitä ja kaikkea etten ehi kaikkea täällä lukemaan :)

Mutta onnea!

Itse jatkan verien valuttelemista :LOL:

Tämä on vielä mennyt ihan ohi multa itseltänikin. En tosiaan olisi uskonut, että näin nopeasti tärppää. Niin ja, että kahden negatestin jälkeen saa vielä plussan. Outoa :)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Ovista odotellessa..Mieli on ihmeen korkeella, ehkä sen takia kun tämähän on se The kierto :LOL: no joo pitihän sen olla viimeksin :p
Lauantaina olis esikoisen 4v synttärit=) tai sunnuntaina mut tuskin sillon kukaan ehtis tulemaan..Ja silloin pitäisi olla oviksenkin aika lähellä ellei siirry kaiken touhun keskeltä myöhemmäks:p
Tervetuloa maamis ja plussarikasta kevään jatkoa kaikille!
 
Osun myös tähän ryhmään ja kopioin tämän tekstin tuolta toisesta mihin sen laitoin :)
Tää tulis mukaan ,jos vaan sopii?

Elikkä poika02/05 ja kp 19/33-39 ja yk 17

Uusioperhe kuvio on ja yhteistä lasta ei siis vielä ole.
Tuo omani ja lisäksi miehellä entisestään 2 lasta

Alkaa pikkuhiljaa epätoivo iskemään
Tosin olemme myös päättäneet että koska jo kolme lasta on, niin emme tee tästä pakkomiellettä:)

Mutta ehkä tuo avioituminen toi onnea ja sen mukana raskaustestikin alkais näyttään postiivista :)

Lisään vielä että yritys aloitettu 09/2011...ja itsellä ikää tällä hetkellä 29vuotta
 
Viimeksi muokattu:
Voi että ihminen voi olla TYHMÄ TYHMÄ TYHMÄ!!!!

Dpo 11 ja mä tyhmä menin sitten lankeemaan testailuun... Tuloksena roskishaamu, jonka myös mies näki! Tiedän... roskishaamu on roskishaamu, ei mikään plussa kun ei testiajalla tullut (tai en tiedä, koska kesken työpäivän tein ja oli kiire takas töihin, joten ehkä 1-2 min ehdin sitä testiä tiirailla). Katoin testiä uudelleen ehkä 1-2 tuntia testauksesta, jolloin haamu oli näkyvillä.

Mutta sitten... työpäivän jälkeen tulin kotiin ja kävin veskissä. Sit paperiin tuli iiihan vähän sellasta ruskeaa vuotoa, joka oli oikeestaan vähän niinku valkkaria, jossa verta. Kerran tuli ja nyt ei oo mitään enää tullut. Mutta kun pelottaa, että vuoto alkaakin. Äh, oon niin tyhmä!!!

Anteeksi tämä tunteiden purkaus, mutta kun on tää nyt oikeesti yhtä h**vettiä välillä..
 
miss_piggy
Elä hättäile :) Monella vuotoa tulee alkuraskaudessa. Niin tuli mullakin ja mulla kyllä meni kesken, mutta siis kaikenlaiset vuoteluthan on ihan normaaleja. Uutta testiä vaan putkeen.
 
Tervetuloa uusille!

Onnea katrinainen plussasta! Kiva yllätys!

Mä en usko, että tästä kierrosta plussaisin. Nyt meillä on tosi kova flunssa päällä, kuume oli eilen korkealla. Niin paljon sairastelin tässä kierrossa, että kroppa varmaan aika stressitilassa, en tiedä oisko mahdollista plussata. Silti vähän sormet syyhyää, että pääsis testailemaan :)
 
Kp1/26-28, yk3

Täällä siis menkat alkoi. Tuttuun tyyliin heräsin aamulla 5 aikaan ilkeään vatsakipuun ja vuoto oli alkanut. Nyt toinen peräkkäinen kierto 26pv joten jospa tää alkais tohon tasoittua! Ei muuta kun odottelemaan nyt taas päivien kulumista jotta pääsee testailemaan ovista jälleen :) Hyvällä mielellä!

Niin ja tervetuloa uusille :wave:
 
Hei. Täälläpä yksi ajattelija... Olen lueskellut palstaa sivusta jo varmaan reilun vuoden. Enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Meillä lapsihaaveet on aina voitu siirtää sivuun, kun on ollut hyviä syitä: opiskelu, työpaikan saaminen, vakituisen paikan saaminen jne... Nyt meillä olisi kaikki. On ammatit, vakituiset työpaikat, omakotitalo ja koira, talous kunnossa. Ollaan eletty elämää yhdessä jo yli 6 vuotta ja kaikki on hyvin. Mutta sitten meillä on jäljellä enää yksi mutta. Se on perinnöllinen sairaus. Se ei ole ns. vakava sairaus, mutta kuitenkin.. Ollaan odotettu kutsua perinnöllisyysneuvontaan jo kohta puoli vuotta, mutta sitä vaan ei kuulu. Tää on jotenkin semmonen asia, joka mietityttää ihan hirveesti... Mitä te muut ajattelette? Onko muilla samanlaisia tilanteita...? ...Nyt alkais olla ikääkin jo ihan riittävästi meillä molemmilla ja sitä nuoruuttakin on eletty.. Kaikilla kavereilla ympärillä on jo lapsia ja ihmiset ovat alkaneet kysellä, että eikö se jo meidänkin olisi aika.. Kai se varmaan olisi, mutta uskallanko...
 
Weeny Mulla on perinnöllinen sairaus ja on myös nd. ei vakava sairaus. Mulla sitä vaan ei tiedetä miten käyttäytyy kun mä olen sen saanut mutaationa. Eli jos olis löytynyt lähisuvusta niin perinnöllisyys olis 50/50 mutta ei tiedetä että muuttuuko kun se mutaatio kyseessä. Mua kanssa vähän mietitytti se mutta ei me käyty ees perinnöllisyysneuvolassa. Miehen kanssa juteltiin ja oltiin sitä mieltä että kaikki otetaan vastaan mitä tulee. Ei myöskään käyty lapsivesipunktiossa pienen keskenmenoriskin vuoksi. Meillä on siis 1 lapsi ennenstään ja näyttäisi siltä että ainakin hänellä sitä ei olisi mutta ei mitään verinäytteitä siis otettu. Tämä mun sairaus nimittäin pitäisi näkyä iholla jo 2kk sisällä syntymästä ja tyttö yli vuoden ja ei mitään. Nyt on taas nämä mietteet yllä mutta edetään samalla linjalla että odottetaan ja katsellaan. TErvetuloa joukkoon! :heart:
Tulikohan vähän vaikeasti... Mä oon aika huono kirjottamaan ajatuksia ylös. :confused:
 
Weeny, mulla on myös parikin perinnöllistä sairautta, joista ei kylläkään oo vaaraa, ei siis vakavia. Mulle ihan suoraan periytyny vanhemmilta. Mutta päätettiin ettei anneta tän estää meitä, kun näistä ei varsinaisesti oo mitään haittaa vaikka periytyisivätkin.
 
Eipä tälle mitään voinut. Vuoden kuin seula ja olo on hirveä. Surettaa ja mietityttää, että aiheuttiko mun hoitamattomat kilppariarvot tän. Mulla siis TSH 2,6 ja t4 10.1 viimeksi. Polilla pitivät mun arvoja huonoina raskaudelle. Nyt täytyisi saadakin se lääkitys kuntoon.
 

Yhteistyössä