tänne ovulaatiotesti kuvia.

En oo, oon ajatellut et kannattaa mennä samalla merkillä millä on aloittanutkin.. Noi on siis RFSU:n testejä, joita on saanut ihan perusprismasta. Ja ehkä on ollut ovisoireita, epämääräistä mahan nippailua on ollut vähän väliä, mut en oikeastaan tiedä et mitkä sit on niitä ovulaatioon viittaavia oireita ja mitkä ihan vaan jotain suolentoiminnan häiriöitä. Nyt on varmaan kaks päivää ollut sellaista menkkaoloa, et niitä odotellessa.
Pitäis varmaan ruveta laittamaan itelleen ylös aina kun on joku fiilis jossain niin vois paremmin seurailla omaa kiertoa.
 
Kyssäri:

Jos saan hymyn Cleariin esim. tiistaina iltapäivällä, niin onko se ovulaatio sitten keskiviikkona?

Mä olen kauheasti pähkäillyt näitä asioita. Jos vaikka testaan ma iltana Clearilla ja testiin ei tule hymyä, niin voisiko se periaatteessa tulla jo ma-ti välisenä yönä? Tätä on nyt hankala selittää, mutta se 24h väli testeissä välillä tuntuu vähän pitkältä.

Eli jos ma iltana vaikka klo 19.00 testi näyttää negaa ja teen ti iltana testin samaan aikaan ja on positiivinen, niin tavallaan silloin tiistaina saattaisi olla jo mennyt melkein 24h siitä kun testi olisi oikeasti ensimmäisen kerran hymyillyt. Jos se hymy olisikin ilmestynyt testiin ma iltana klo 22.00 jota en sitten tiedä koska tein testin aikaisemmin.

Ymmärrättekö mitä ajan takaa? Ja voiko sitten tiistaina ollakin jo myöhäistä? Tiedän, ettei pitäisi elellä testien mukaan, mutta kuitenkin siinä hymyn aikoihin pitäisi olla nimenomaan ne parhaat päivät ja tietenkin haluaisin ne hyödyntää ja jos vaikka käykin niin, ettei tuona ovisplussaa edeltävänä iltana tule puuhasteltua... Oonkin miettinyt, että pitäisikö sitä sitten testata kaksi kertaa päivässä?

Meneekö tää jo ihan hysteeriseksi? :D
 
Kyssäri:

Jos saan hymyn Cleariin esim. tiistaina iltapäivällä, niin onko se ovulaatio sitten keskiviikkona?

Mä olen kauheasti pähkäillyt näitä asioita. Jos vaikka testaan ma iltana Clearilla ja testiin ei tule hymyä, niin voisiko se periaatteessa tulla jo ma-ti välisenä yönä? Tätä on nyt hankala selittää, mutta se 24h väli testeissä välillä tuntuu vähän pitkältä.

Eli jos ma iltana vaikka klo 19.00 testi näyttää negaa ja teen ti iltana testin samaan aikaan ja on positiivinen, niin tavallaan silloin tiistaina saattaisi olla jo mennyt melkein 24h siitä kun testi olisi oikeasti ensimmäisen kerran hymyillyt. Jos se hymy olisikin ilmestynyt testiin ma iltana klo 22.00 jota en sitten tiedä koska tein testin aikaisemmin.

Ymmärrättekö mitä ajan takaa? Ja voiko sitten tiistaina ollakin jo myöhäistä? Tiedän, ettei pitäisi elellä testien mukaan, mutta kuitenkin siinä hymyn aikoihin pitäisi olla nimenomaan ne parhaat päivät ja tietenkin haluaisin ne hyödyntää ja jos vaikka käykin niin, ettei tuona ovisplussaa edeltävänä iltana tule puuhasteltua... Oonkin miettinyt, että pitäisikö sitä sitten testata kaksi kertaa päivässä?

Meneekö tää jo ihan hysteeriseksi? :D

Minä ainaki ymmärsin mitä haet, ku oon miettiny tota itekki :D ku oon tikuttanu kp12 lähtien ja nyt kp21 niin viiva on vahva mutta ei siltikään kontrolliviivan vahvunen niin voiko olla että se on menny mutta en oo vaan saanu sitä tikkuun jos on kerran päivässä vaan tikuttanu?? :O

Hysteeriseksi? ei kai :whistle: ollaan sitte yhessä hysteerisiä.. tämä on tämmöstä tikkujen kans elämistä :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jaziemily
Minä ainaki ymmärsin mitä haet, ku oon miettiny tota itekki :D ku oon tikuttanu kp12 lähtien ja nyt kp21 niin viiva on vahva mutta ei siltikään kontrolliviivan vahvunen niin voiko olla että se on menny mutta en oo vaan saanu sitä tikkuun jos on kerran päivässä vaan tikuttanu?? :O

Hysteeriseksi? ei kai :whistle: ollaan sitte yhessä hysteerisiä.. tämä on tämmöstä tikkujen kans elämistä :LOL:
Pippuri85 Ehkei se ole vielä mennyt! Mä en oikein luota muuhun kuin Clearin testiin just ton takia, että en osaa tulkita viivoja. Mulla meni edellisessä kierrossa niin, että tuli melko vahva testiviiva liuskaan tosi pitkään, mutta en saanut hymynaamaa. Viikon ajan kerkesin ihmettelemään ja sitten lopulta viivat paukahti tosi tummiksi ja sain hymyn :)

Musta se 24h on niin pitkä aika pitää väliä testissä, jos vaikka se lh-huippu onkin todella nopea...Ja jos se hormonitason nousu alkaakin just sen pari tuntia testin jälkeen. Sitten mä seuraavana päivänä teen testin, saan hymyn ja ajattelen, että eihän tässä ole vielä hoppu lainkaan... Kun todellisuudessa kello voi tikittää jo kriittisiä tunteja.

Miten ihmiset on ennen tulleet raskaaksi :D Tai miten ylipäänsä voi tulla vahingossa raskaaksi kun tää tuntuu olevan tähtitiedettä. Yli 10 vuoden mittainen pillerien syönti alkaa tuntua tosi hätäsuojelun liiottelulta nyt kun asioihin on perehtynyt.

Ei pitäisi stressata tätä, mutta kun ne otolliset päivät on niin vähissä :)
 
jokohan tuo ois lähellä gzvESt - Image - Aijaa.com

Ja tässä vielä kp14 eteenpäin ylhäältä alas.. Lle44O - Image - Aijaa.com

Nyt tuo on tummunu.. mutta ei vielä tarpeeksi päihittääkseen kontrolliviivaa : / jospa huomenna? ei uskalla alkaa toivomaan.. digi ei vielä hymyilly, jospa silläki ois parempi päivä huomenna :whistle:


..Tai kyllä mä ajattelin illalla vielä kokeilla että mitä näyttää... :whistle:
Tää on tosiaanki tähtitiedettä, muistan sillon joskus kauan sitteku panikoin sitä ku olin unohtanu pillerin, nyt ku tietää tämän todellisuuden niin hohhoi..ois säästyny paljolta :LOL:
En ees ymmärrä miten meitä voi olla täällä niin monta, ku tuntuu että tää raskautuminen on niin tuurista kiinne.
 
Viimeksi muokattu:
Pippuri85, ei vielä plussa ainakaan meikäläisen silmään. Näköjään käytetään samaa testiäkin :) Saatko sä joka tikkuun aina kaksi viivaa? Mä nimittäin saan, esim. tänään kp7 (päätin aloittaa testailun AJOISSA :LOL:) sain melkein samanlaisen kuin sinä. Eikä pitäisi olla vielä lähelläkään, viikon päästä vasta : /
 
Viimeksi muokattu:
^Siis joo ei tuo vielä plussa ole mutta kuitenki tummunu.. tuommosta viivaa se on ollu kp14 eteenpäin.. ja nyt sitte tummu tuohon, toivottavasti huomenna on vielä tummempi :rolleyes: Viime kierron vasta tikutin ja sillon huomasin että tummeni ja tummeni päiväpäivältä, mutta viime kierrossa käytin eri testejä, oon huomannu että niissä on tautinen ero!! davidilla oon kans tässä kierrossa testannu ja en tykänny..
 
Mayinka, mulle tulee kanssa 2 viivaa. Mut viime kierrossa tuli 1 viiva ovulaation jälkeen. vissiin LH on pikkasen korkeemmalla ennen ovulaatiota olevana kierron aikana kun ovulaation jälkeen.

Täällä kanssa odotellaan viivan tummenemista. kp9 alotin tikutuksen ja ei vieläkään näy muutosta kun on kp16. Tosin en oo oikein varma kierron päivästä kun oli omituinen edellinen kierto. Alkaa jo tympiä...
 
mutantti, taidan olla hormoneiltani joku itäsaksalainen kuulantyöntäjä, sillä sain viime kierrossa kolme plussaa, dpo-1, dpo0 ja dpo5 :LOL: Muuten viiva on vahvuudeltaan minimissään puolet kontrolliviivasta, usein vahvempikin :rolleyes:

Muoks. En siis ole koskaan saanut ovulaatiotestiin vain yhtä viivaa, mutta en toki ole niitä vielä tehnytkään kuin vasta 13 elämäni aikana.
 
Viimeksi muokattu:
Helou... taas :D

Tuota noin, mitenkähän tuo on.. oiskohan tuo eilinen tummin testi voinu olla plussa? ja että ois ollu tyyliin yöllä vaikka sitte lh-huippu tai jotaki että se on kerenny menny jo ohi?? juu tiiä, kaukaa haettu mutta nyt tein testin ja viiva on haalea, selkeästi haaleampi... jonku verran oon tunnostellu että ois ollu kipuilua alavatsalla, semmosta jännää vihlontaa ehkä enemmän vasemmalla puolella.. limoista en tiiä sanoa :confused: ajattelin että jos tikutan huomenna vielä ja se on haaleempi vieläki niin alan sitte terot..
 
Sunflower11
Voi mennä suht nopeastikin se huippu.
Mulla ois yks kerta jäänyt saamatta, ellen olis testannut illalla.
Ainakin tuo sun viivas näyttää hyvältä. Mitä se oli sit tänään?
 
Pippuri85, joo PregCheck, kivan halpoja ja saa ostettua samalla kun safkatkin, ei tarvi erikseen mennä apteekkiin :D Oon tykännyt! Paitsi että saan aina kaksi viivaa, mutta ei se haittaa kun plussan kuitenkin tunnistaa. No niin, isäntä saisi soitella hakemaan, saan raahata sen sitten saman tien vällyjen väliin :D

Muoks. Oli pakko ottaa aiemmat tämän kierron tikut verrokiksi, eli meikäläisen kolmen suora: Ylin kp7, keskimmäinen kp8, alin kp9 tänään - Image - Aijaa.com Eilen tuli kuitenkin hailakampi viiva kuin edellispäivänä, ja nyt puskista kunnon tumma plussa. Veikeää.
 
Viimeksi muokattu:
Minäki käytän precheckin testejä ja toiset on jotaki mitähän lie merkkisiä.. saman näkösiä kuitenki on tikut molemmat. Dippasin tuossa kans äsken ja aika vahvat viivat tuli taas :confused: mutta en siltikään tulkitse plussaksi.. pittää kattoa taas illalla mitä tapahtuu. Veikkasin jo että ois menny pari päivää sitte mutta ku nuo tikut ihan selvästi kiusaa mua niin pakko vaan jatkaa testailua.. maanantaina joka tapauksessa alotan terot.
 
^ Itse sain ainakin viime kierrosta kaksi päivää peräjulkkaa plussaksi tulkittavan mutta en kuitenkaan ihan noin räikeää viivaa kuin nyt. Testailen kerran päivässä eli näytti ihan samaa tulosta vuorokauden. Sen jälkeen oli kolme päivää haaleampaa ja sitten taas tasavahva viiva. Ei kai sitä osaa Erkkikään sanoa koska ovulaatio on tarkalleen ollut mutta kai se sun tapauksessa on jo ainakin irronnut. Ja toivottavasti hedelmöittynytkin jo :heart:
 
Mulla on aina tullu kans kaks viivaa testiin mutta nyt on ollu tummempaa kokoajan, jo monta päivää ja sitte se yks "tosi" tumma. . ja taas tummuu :LOL: emt, en voi lakata testaamatta varmaan ennenku täti tulee käymään.. saapahan ainaki mielenrauhan. kahen ekan kohalla en oo tikutellu, paitsi kerran huvikseni tein esikoisen jälkeen sen digin ja siihen pärähti samantein hymynaama ja siitä kierrosta sitte plussasinki. en nyt ota paniikkia ku on yk2 vasta että oisin edes raskautunu tms.. mutta nuihin testeihin oon niiiiiin koukussa :popcorn:
 
Täällä alkoi tänään menkat, eli todennäköisesti takana ovuloimaton kierto. Kuvaan ja laitan testitikut näkyville jossain vaiheessa, on niistä varmaan sittenkin jotain iloa. Tosin, tässä kierrossa en satavarmasti tikuttele päivittäin jostain ihan alusta saakka :D
 
Fujin, tiedätkö voiko olla ovuloimaton kierto tai valeovis vaikka testi näyttäisi VAHVAA plussaa? :confused: Pessimisti ei pety, ja vaikka muussa elämässä lasi onkin puoliksi täynnä, jostain syystä tässä lapsenteossa hillitsen itseäni koko ajan pessimistisyydellä. Kai sitä suojelee itseään.

Eilen illalla ja tänään aamulla saaliina tällainen:
Ovulaatiotesti yk2 kp10 05.05.2013 - Image - Aijaa.com

MUTTA ovulaatiolimoja en ole bongannut : / Muutenkin meikäläisen kropalle tämä kp10 on ihan sairaan aikaisin. Voisiko olla, että toivon niin kovasti että saan aikaan lh-piikin ilman munasolua?
 
Sunflower11, montakin negaa :ashamed: Viime kierrossa taisin testailla dpo5 ja dpo7 ja tässä kierrossa kp1 täysin tyylipuhtaita negoja, kun menkat alkoi ihan puskista viime kierrossa dpo7 tuhrulla. Sen vuoksi olen alkanut epäillä että sitä pieni ihminen vain niiiiiiiin kovasti toivoo että kroppa menee ihan sekaisin : /

Muoks. Tässä kierrossa aloitin tikuttelun jo kp7 eli jos nuo menkat olisikin olleet jotkin valemenkat, nyt olisi dpo15. Kuitenkin kp7 ja kp8 tehdyt ovistestit oli tosi hailuja. Tuossa on kuvakin ylempänä.
 
Viimeksi muokattu:
^ Kerrankin ajoissa, PCOSin vuoksi yleensä myöhässä ja pahasti. Kipuja on ollut eilisestä aamupäivästä lähtien. Saatan olla vaan kuiva, ei noita limoja ennen ole tullut hirveästi tutkittua :)

Toivotaan että aikainen lintu madon nappaa! ;) :LOL:
 

Yhteistyössä