Joo, voi kierrättää ne samat rusinat sima - maksalaatikko välillä vaikka koko loppuelämän. Ei niitä kukaan kuitenkaan syö. Ekoloogista
"Mullon nää äiti-vainaan perintörusinat ollu käytössä jo vuosikymmeniä, eikä oo ku muutama menny hukkaan".
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo, voi kierrättää ne samat rusinat sima - maksalaatikko välillä vaikka koko loppuelämän. Ei niitä kukaan kuitenkaan syö. Ekoloogista
Hei, voit itse koittaa laittaa tavallisia rusinoita vesilasiin - taatusti uppoaa sinne pohjalle! Jotenka kyllä ne kelluvat rusinat on ihan oma lajikkeensa!
Vappuna niitä kelluu kylpytynnyrissä. Mistä lie tulevat.![]()
Pieniä, ruskeita ja kelluvat keltaisessa nesteessä - mitä ne on?
- kestorusinoita
Tiisus, mä en ajatellut noin ollenkaan! Mä ajattelin niitä isompia!
Viimeistään tässä tuli totalreps![]()
Parhaat kelluvat rusinat saa osoitteesta www.kelluvatrusinat.com. Mutta nyt on jo myöhäistä tilata.
Parhaat kelluvat rusinat saa osoitteesta www.kelluvatrusinat.com. Mutta nyt on jo myöhäistä tilata.
No niinpä, arvaa vaan naurattiko kun kerran prismassa harjottelija oli laittanu rusinalavan rullakossa päällimmäiseksi! No senhän arvaa et just se lava sattu oleen raise upseja, ja kyllä mua vähän säälittikin se harjoittelija kun se yritti niitä sieltä katosta haalia, ja kaikki sille hihitteli.
No mää ajattelin et jos te vaikka hyvinkin panette siman kylpytynnyrissä, noinniinku suuremmalle joukolle kerralla.
Juu ei me tynnyrissä panna. Rusinat on aika simassa kyllä.![]()