Niin, toisin kuin sinulla, minulla ei ole tarvetta yrittää olla mitäänEi tarvitse, ulosantisi kertoo kaiken tarvittavan.
Niin, toisin kuin sinulla, minulla ei ole tarvetta yrittää olla mitäänEi tarvitse, ulosantisi kertoo kaiken tarvittavan.
Meillä anoppi keittää itse kahvinsa ja etsii piparinsa. Muuten mua ei yhtään haittaa, jos kaverini tai sukulainen kysyisi, että keitätkö kahvit tai jos hänellä nälkä, niin vihjaisi siitä, koska olen vain niin moukka, etten itse sellaisia muista kysyä/tarjota.No näin meilläkin. Viimeksi kun anoppi kävi niin kyseli yhdeksältä aamulla keksiä kahvin seuraksi. No, kaapin pohjalta löytyi sitten jotain joulupipareita... Pitkänmatkalaiset ja vieraat jotka viipyvät useamman tunnin saavat toki kans tarjoilua.
Multa ei oikeasti kyllä löydy kotoa ikinä keksejä tai leipää. Leipää en ole syönyt pariin vuoteen ja keksejä en voi ostaa vierasvaraksi kun syön ne sitten itse kuitenkin.Mitäpä tähän lisäämään.Miusta on jotenkin töykeää olla tarjoamatta mitään,harvoin meiltäkään sen kummempia kakkuja löytyy mutta keksejä ja tosiaan voileipiä jos ei muuta
Paitsi pakonomainen tarve tuoda se ( toki valheellisesti ) esille jokaisessa käänteessä.Niin, toisin kuin sinulla, minulla ei ole tarvetta yrittää olla mitään
Ap ota seuraavan kerran oma viineri mukaan. Huom vain yksi jonka kaivat esille kun saat kahvin.