Raskaus ja tupakointi

• Viestiketjun aloittaja "Pöh"
  • Ensimmäinen viesti
"Pöh"
Just tulee uutisista raskaudesta ja tupakoinnin vaaroista raskaudelle sekä lapselle. Mä olen polttanut molempien lasten raskausaikana, toki vähemmän kuin normaalisti. Mitään ongelmia ei ole kummallekkaan muksulle tullut, täysin normaaleja ovat!

Jep. Ja jotku raskaana olevat ovat myös vetäneet viinaa sekä mömmöjä ja joku on ehkä joskus siitä huolimatta synnyttänyt lapsen jolla ei ole sen takia ongelmia. Miksi siis pitäis luopua mistään omista kivoista jutuista. Kun siitähän tulee sitä stressiäkin..

V1tun pässi.

itsekäs äiti=tupakoiva äiti
[QUOTE="Pöh";28359547]Just tulee uutisista raskaudesta ja tupakoinnin vaaroista raskaudelle sekä lapselle. Mä olen polttanut molempien lasten raskausaikana, toki vähemmän kuin normaalisti. Mitään ongelmia ei ole kummallekkaan muksulle tullut, täysin normaaleja ovat![/QUOTE]

Tänään oli jus t lehdessä väitöskirja tehty raskausaikana tupakoivista ja siinä todettiin, että näiden lapsilla esim. mielenterveysongelmia isona enemmän. Johtuu aivojen kehityshäiriöstä, kun näillä lapsilla ei aivot (taisi olla ainakin otsalohko) kehity täysin normaalisti.

Että ap, äläs vielä juhli. Saat olla onnellinen, jos et ole pilannut lapsiesi terveyttä. Itse vertaan tupakoinnin lapsen pahoinpitelyyn, koska idiootimpikin ihminen nykyään tietää, että tupakointi on terveydelle haitallista ja kaikki haittaaineet menee sikiöön jopa äitiä enemmän.

Tupakointi lisää mm. lapsettomuutta niillä, joiden äiti raskausaikana poltellut, allergiat, astmat, oppimisvaikeudet ym ym ym.

Luonto karsii osan idioottien lapsista aikanaan.
Tupakoivien lasten pojilla on siittiöitä keskimäärin 25% vähemmän joten siitä tulee joskus luontaista karsiutumista geneettisesti :/.
Lisäksi tupakoiville abortoituu alkuraskaudessa enemmän lapsia.
Tupakoivien lapset ovat yleensä häiriintyneempiä korjaamattomasti mm. erilaisia tarkkaavaisuus- ja keskittymishäiriöitä.
Lapset ovat yleensä hiukka tyhmempiä:-D Koska älykkyys tai sen puute on perinnöllistä ! heh. Mutta totta! Siniset silmät kahden sinisilmäisen vanhemman perintönä ovat ihan yhtä tosi kuin tyhmyys perintönä. Vain hyvällä tuurilla eivät peri vanhempiensa älyn puutetta.

Tarkoitus ei ollut haukkua mutta laitoinpa pientä faktaa kehiin tuon ylimielisen aloituksen jälkeen:). Koitappa teilata. Ei onnistu!

"Riskit ja haitat sikiölle: Sikiön kasvu häiriintyy, samoin kasvu varhaislapsuudessa. Vauvat syntyvät usein alipainoisina. Tupakointi aiheuttaa sikiölle hapenpuutetta ja häkä voi aiheuttaa epämuodostumia. Keskenmenojen, synnytyshäiriöiden ja kuolleen vauvan syntymisen riski kasvaa. Syntyessään vauvalla voi olla nikotiinin vieroitusoireita. Kätkytkuolemat ovat 2,5-kertaisia tupakalle altistumattomiin verrattuna. Tupakointi vähentää äidinmaidon tuottoa 30 %, nikotiini myös erittyy äidinmaitoon ja sitä kautta imeväiselle. Tupakalle altistuneilla lapsilla todetaan enemmän hengityselinten tulehdussairauksia sekä riskiä sairastua astmaan. Lapsilla on tavattu yliaktiivisuutta ja keskittymishäiriöitä. "
Sivulta: Päihdeklinikka> tupakka

Siinä faktaa kaikille epäkelvoille äideille:stick:

Hyi helvetti
Oli aloittaja provo tai ei, niin yleistähän tämä raskausajan tupakointi valitettavasti on. Yleensä sitä hävetään ja poltellaan salaa, mutta sitten on nämä "äidit" jotka seisovat vatsa pystyssä cittarin edessä tupakalla :(

Vannon että annan kuulua jos näen sellaisen äidin joka polttaa selkeästä raskaana. On aivan sama mitä sieltä tulee tekstiä takaisin.
On syvä halveksunta juovia ja tupakoivia raskaan olevia kohtaan.
Kyllä minulle itsellenikin maistuisi tupakka koska olen entinen tupakoija mutta miksi ( ih HELL ) menisin niin tekemään kun minulla vauva sisälläni.

Nikotiinin himo ei ole siis mikään selitys tai stressi. Sellainen joka polttelee on yksinkertaisesti vain sosiopaatti ja/ tai todella tyhmä älyllisesti, myös tunneälyllisesti.

Just luin että 20% raskaana olevista tupakoi. Se on paljon mun mielestä. Omassakin tuttavapiirissä suurin osa on polttanut raskausaikana. Minä myös, toki vähemmän. Tiedän kaiken tupakan haitoista sikiölle niin turha tulla siitä meuhkaamaan.

Joo kyllä olen pilannut lapseni elämän ja pahoinpidellyt häntä tupakoimalla raskausaikana ja olen huono äiti ja kaikkea, ei tarvi sitäkään tulla erikseen sanomaan.

Arghhhhh
Just luin että 20% raskaana olevista tupakoi. Se on paljon mun mielestä. Omassakin tuttavapiirissä suurin osa on polttanut raskausaikana. Minä myös, toki vähemmän. Tiedän kaiken tupakan haitoista sikiölle niin turha tulla siitä meuhkaamaan.

Joo kyllä olen pilannut lapseni elämän ja pahoinpidellyt häntä tupakoimalla raskausaikana ja olen huono äiti ja kaikkea, ei tarvi sitäkään tulla erikseen sanomaan.

Ei harran jumala mitä älykääpiöitä!!!!

jjjjjjj
[QUOTE="Nih";28360271]Raskausajan tupakointi on ultimaattisen wt:n merkki.[/QUOTE]

Onkin sitten vaikea tietää, johtuuko idioottilapsi tupakoinnista vai serkun kanssa kuksimisesta!

Yhteistyössä