Olen lähes satavarma että miehellä toinen nainen. Ei vain myönnä mitään.

• Viestiketjun aloittaja eevee
  • Ensimmäinen viesti
soutaa huopaa
Täh? Sinuna tutkisin puhelimen? Mitä helvettiä? Hyvällä mallilla on luottamus... Mä en ikinä ole edes koskenut toisen puhelimeen... Enkä koske. Ja ylipäätään, mitä järkeä on siinä, että pettäjän käräyttäminen on toisen puolison vastuulla: etsiä todisteita, vinkkejä, kytätä, stalkata ja väijyä ihan hiessä ja jospa löytyisi jotakin raskauttavaa. Kuka sellaiseen lähtee? En minä ainakaan ikinä lähtisi. Jos en luottaisi puolisoon, työstäisin sitä asiaa -luottamusta. Jos intuitioni edelleen sanoisi, että en voi mieheen luottaa, lähtisin lätkimään. Mutta johonkin viestien kyttäämiseen ja puhelimen vilkuiluihin en ikinä lähtisi.
No en mä tätäkään ymmärrä. Että heittää suhteen mieluumin menemään pelkän epäilyn takia, kuin alentuu kyttäämään? Eihän sekään ihan normaalia ole?

"vieras"
[QUOTE="alkup";28354146]Olen kysynyt suoraan, tänään viimeksi. Ei myönnä mitään. sanoo että olen vainoharhainen.

Ja ei, ei tarvitse kaikkea näyttää, en minäkään näytä. Tarkoitin ap viestissäni että miehen käytös muuttunut niin radikaalisti että toki olen alkanut miettiä että mistä johtuu.[/QUOTE]

Kuinka kauan tätä mielestäsi radikaalisti muuttunutta käytöstä puhelimen kanssa on jatkunut?

Täh? Sinuna tutkisin puhelimen? Mitä helvettiä? Hyvällä mallilla on luottamus... Mä en ikinä ole edes koskenut toisen puhelimeen... Enkä koske. Ja ylipäätään, mitä järkeä on siinä, että pettäjän käräyttäminen on toisen puolison vastuulla: etsiä todisteita, vinkkejä, kytätä, stalkata ja väijyä ihan hiessä ja jospa löytyisi jotakin raskauttavaa. Kuka sellaiseen lähtee? En minä ainakaan ikinä lähtisi. Jos en luottaisi puolisoon, työstäisin sitä asiaa -luottamusta. Jos intuitioni edelleen sanoisi, että en voi mieheen luottaa, lähtisin lätkimään. Mutta johonkin viestien kyttäämiseen ja puhelimen vilkuiluihin en ikinä lähtisi.
:saint:

Mä olen hyvä käräyttämään pettäjiä!:cool: Kato seuraavan kerran autosta kilometrit kun on käynyt "kaverinsa" luona? Täsmääkö?
Vaikka viestit on poistettu kännykästä, voit tarkistaa välitystiedot jos ne on päällä, sieltä näkee mihin numeroon on lähetelty viestejä tai soiteltu, jos mies käyttää t9:ää kännystä löytyy tallennettuna omat sanat, mitä ennakoiva tekstinsyöttö ei ole siis tunnistanut, kaverin mies jäi näin kiinni, siellä oli kaikkia sellaisia sanoja/sanontoja mitä ei oman vaimon kanssa käyttänyt!

"vieras"
Mä olen hyvä käräyttämään pettäjiä!:cool: Kato seuraavan kerran autosta kilometrit kun on käynyt "kaverinsa" luona? Täsmääkö?
Vaikka viestit on poistettu kännykästä, voit tarkistaa välitystiedot jos ne on päällä, sieltä näkee mihin numeroon on lähetelty viestejä tai soiteltu, jos mies käyttää t9:ää kännystä löytyy tallennettuna omat sanat, mitä ennakoiva tekstinsyöttö ei ole siis tunnistanut, kaverin mies jäi näin kiinni, siellä oli kaikkia sellaisia sanoja/sanontoja mitä ei oman vaimon kanssa käyttänyt!
Sä oot selkeesti ammattistalkkeri.

"alkup"
No en ihan tohdi noin radikaaleihin juttuihin lähteä....

Mutta siis en ihan turhista epäile, yhteistä matkaa tosiaan jo kauan takana enkä pienistä hätkähdä. Mutta nyt vaisto vaan sanoo....

kfkfkf
Pölli miehen puhelin silleen, että luulee hävittäneensä sen. Laita äänettömälle. Näin näet seuraavan kerran kun siihen tulee viesti :D

Sit hups se löytyy joskus jostain ihme paikasta ;)

[QUOTE="vieras";28355086]Sä oot selkeesti ammattistalkkeri.[/QUOTE]

Valitettavasti pakko myöntää!:cool:
Exä petti eikä olisi myöntänyt sitten millään asiaa, en ymmärrä tänä päivänäkään vielä miksei voinut myöntää, sillähän musta olis päässy eroon, kun olis sanonut reilusti vaan, että hällä on toinen nainen?
Halusin varmuuden asialle joten kyllä siinä muutamat "jekut" oppi, niin johan äijä kärähti!:kieh:
Kaveripiirissä myös näitä "aivot valu muniin" miehiä, niin heitä oon auttanut myös!:)

"alkup"
Tässä nyt kun yksikseni istun ja mietin niin en tiedä hetkauttaisko mua edes jos sillä on toinen.. Aika kamalaa. Rakastan häntä, tiedän että me ollaan yhdessä vaikka mitä kävis. Pitäkööt hetken hauskaa jos sille tuntuu, ei se minulta pois ole.

ggg
[QUOTE="alkup";28355186]Tässä nyt kun yksikseni istun ja mietin niin en tiedä hetkauttaisko mua edes jos sillä on toinen.. Aika kamalaa. Rakastan häntä, tiedän että me ollaan yhdessä vaikka mitä kävis. Pitäkööt hetken hauskaa jos sille tuntuu, ei se minulta pois ole.[/QUOTE]

Ei hyvää päivää...no onnea vaan uudelle urallesi tohvelina.

hyppykuppa ei oo kiva
[QUOTE="alkup";28355186]Tässä nyt kun yksikseni istun ja mietin niin en tiedä hetkauttaisko mua edes jos sillä on toinen.. Aika kamalaa. Rakastan häntä, tiedän että me ollaan yhdessä vaikka mitä kävis. Pitäkööt hetken hauskaa jos sille tuntuu, ei se minulta pois ole.[/QUOTE]

Noh, sithän tää ketju on aivan turha ja sä voit kertoa miehellesi, miten paljon häntä rakastat ja tietysti myös osoitat sen kaikella ekstrakivalla, kunhan se tulee kairaamasta sitä tämän hetken ykkösreikäänsä. Pidä kuitenkin huolta, että käy pesulla ennenkun upottaa kairansa suhun. Ja sukupuolitauditkin kävisin sinuna jossain kohtaa testaamassa. Ihan vaan varmuuden vuoksi.

"alkup"
Noh, sithän tää ketju on aivan turha ja sä voit kertoa miehellesi, miten paljon häntä rakastat ja tietysti myös osoitat sen kaikella ekstrakivalla, kunhan se tulee kairaamasta sitä tämän hetken ykkösreikäänsä. Pidä kuitenkin huolta, että käy pesulla ennenkun upottaa kairansa suhun. Ja sukupuolitauditkin kävisin sinuna jossain kohtaa testaamassa. Ihan vaan varmuuden vuoksi.
No eipä meillä sellaista ole. Kyllä päivittäin sanotaan rakastavamme, mut muuten menee huushollin pyörittämiseen, lasten harrastuksiin kuskaamiseen, arkeen. Ja seksiä ehkä n. 2-4kk välein ja silloinkin kumin kanssa.

Joo kuulostaa kaameelle, mut ehkä enemmän tämä on tällä hetkellä ns järkiliitto/kumppanuutta kuin sitä et odottaa toiselta jotain muuta, jotain romanttista tmv.. Odotan että ottaa vastuunsa perheestään kuten ottaakin. Ei siinä valittamista. Toki sinällään kurjaa jos menee ja vaikka rakastuu, mutta jos toi on jotain kokeilunhalua, hyväksynnän hakemista tai muuta sellaista niin olkoot mun puolesta. Kuten sanoin, ei se ole multa pois.

Alkuun olin ihan "paniikissa" jos sillä onkin toinen nainen, mut nyt kun oon makustellut asiaa, en näe sitä niin kamalana. Ymmärrän sen jopa jollain tasolla.

Mun kohalla menis niin, että tunnustuksen jälkeen olis entinen. Mä en kattelis ton jälkeen yhtään. Mun exä petti mua monta kertaa ja exän kaveri rupes vaivihkaa, vihjaamaan, että ei kannattais luottaa noin sokeesti, ei nimittäin ole luottamuksen arvonen. Oltiin isolla porukalla bilettämässä sillon, menin pitkäks aikaa hiljaseks ja vaan tuijotin eteenpäin. Exän kaveri vaan lisäs, että oliskin kyseessä pelkkä yks kerta, mutta kai nyt itekkin oot osannu yhdistää, että joka kerran kun ollaan johonkin jääty ryyppäämään ja samalla yöks, niin.... Sit kysyin vaan, että mitähän tarkotat? Olin sen verran sekasin järkytyksestä ja toki viinallakin oli osansa, mutta olin kauhuissani. Exä käytti mua kohtaan myös henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Liikuttiin joka paikkaan vaan yhessä ja oli näitä exän kavereita toisinaan mukana. Pitkään tuonkin jälkeen suljin tyhmänä silmäni ja meno jatku samanlaisena, kunnes ite sorruin pettämään ja suhde lopahti siihen. Mä olin lopulta syypää kaikkeen ja olin pilannu kaiken.

Eli tuon kaiken takia, en antais mun nykyselle miehelle pettämistä anteeks. En pystyis siihen, enkä pystyis enää luottamaan. Sen tiedän satavarmasti, että seksiin en kykenis miehen kanssa, joka mua on pettänyt. Eli, ei olis mitään järkee jatkaa tollasta suhdetta.

"vieras"
Sitten miettimään tulevaisuutta. Älä edes ajattele, että annat tilanteen vaan olla ja olette vaan "perhe" ilman mitään toimenpiteitä. Hajottaa päätä, jos jää katselemaan vierestä tuollaista, ihan sama ymmärtääkö sen vai ei. Ajattele lapsiasi ja omaa mielenterveyttäsi.

Yhteistyössä