No en mä tätäkään ymmärrä. Että heittää suhteen mieluumin menemään pelkän epäilyn takia, kuin alentuu kyttäämään? Eihän sekään ihan normaalia ole?Täh? Sinuna tutkisin puhelimen? Mitä helvettiä? Hyvällä mallilla on luottamus... Mä en ikinä ole edes koskenut toisen puhelimeen... Enkä koske. Ja ylipäätään, mitä järkeä on siinä, että pettäjän käräyttäminen on toisen puolison vastuulla: etsiä todisteita, vinkkejä, kytätä, stalkata ja väijyä ihan hiessä ja jospa löytyisi jotakin raskauttavaa. Kuka sellaiseen lähtee? En minä ainakaan ikinä lähtisi. Jos en luottaisi puolisoon, työstäisin sitä asiaa -luottamusta. Jos intuitioni edelleen sanoisi, että en voi mieheen luottaa, lähtisin lätkimään. Mutta johonkin viestien kyttäämiseen ja puhelimen vilkuiluihin en ikinä lähtisi.
:saint:Täh? Sinuna tutkisin puhelimen? Mitä helvettiä? Hyvällä mallilla on luottamus... Mä en ikinä ole edes koskenut toisen puhelimeen... Enkä koske. Ja ylipäätään, mitä järkeä on siinä, että pettäjän käräyttäminen on toisen puolison vastuulla: etsiä todisteita, vinkkejä, kytätä, stalkata ja väijyä ihan hiessä ja jospa löytyisi jotakin raskauttavaa. Kuka sellaiseen lähtee? En minä ainakaan ikinä lähtisi. Jos en luottaisi puolisoon, työstäisin sitä asiaa -luottamusta. Jos intuitioni edelleen sanoisi, että en voi mieheen luottaa, lähtisin lätkimään. Mutta johonkin viestien kyttäämiseen ja puhelimen vilkuiluihin en ikinä lähtisi.
Sä oot selkeesti ammattistalkkeri.Mä olen hyvä käräyttämään pettäjiä! Kato seuraavan kerran autosta kilometrit kun on käynyt "kaverinsa" luona? Täsmääkö?
Vaikka viestit on poistettu kännykästä, voit tarkistaa välitystiedot jos ne on päällä, sieltä näkee mihin numeroon on lähetelty viestejä tai soiteltu, jos mies käyttää t9:ää kännystä löytyy tallennettuna omat sanat, mitä ennakoiva tekstinsyöttö ei ole siis tunnistanut, kaverin mies jäi näin kiinni, siellä oli kaikkia sellaisia sanoja/sanontoja mitä ei oman vaimon kanssa käyttänyt!
Jos mua ei hetkauta se että mies pettää niin olen tohvelina?Ei hyvää päivää...no onnea vaan uudelle urallesi tohvelina.
Ei ole mitään oikeutta kellään tehdä moista ellei satu olemaan poliisi työssään oikeuden päätöksellä.Känny kannattaa tutkia ja tietokone myös.
No eipä meillä sellaista ole. Kyllä päivittäin sanotaan rakastavamme, mut muuten menee huushollin pyörittämiseen, lasten harrastuksiin kuskaamiseen, arkeen. Ja seksiä ehkä n. 2-4kk välein ja silloinkin kumin kanssa.Noh, sithän tää ketju on aivan turha ja sä voit kertoa miehellesi, miten paljon häntä rakastat ja tietysti myös osoitat sen kaikella ekstrakivalla, kunhan se tulee kairaamasta sitä tämän hetken ykkösreikäänsä. Pidä kuitenkin huolta, että käy pesulla ennenkun upottaa kairansa suhun. Ja sukupuolitauditkin kävisin sinuna jossain kohtaa testaamassa. Ihan vaan varmuuden vuoksi.
Olin suoraan sanottuna bitch enkä lopettanut jankuttamista, tenttaamista jne.. Koska TIESIN jo sisälläni että sillä on toinen.Miten sait sen tunnustamaan?