Olen lähes satavarma että miehellä toinen nainen. Ei vain myönnä mitään.

• Viestiketjun aloittaja eevee
  • Ensimmäinen viesti
eevee
On tiettyjä merkkejä... Alkanut laihduttaa, kuntoilemaan, ostelee uusia vaatteita, alkanut käymään "kaverin" luona useammin, piilottelee puhelintaan, istuu koneella kaikki illat ym ym...

Kieltää kaiken. En tiedä miten ns käräyttää. Yhdessä 14v joten tunnen kyllä mieheni ja ei todellakaan käyttäydy nyt normaalisti. Varsinkin tuo kännyn piilottelu pistää silmään. Ja kun tulen huoneeseen, laittaa äkkiä kännyn pois ja on kuin ei olisikaan..

"mie"
No itse teen samaa, enkä petä. Kevään tullessa jaksaa taas laihduttaa ja katsoa vähän päälleenkin ja tarvitseeko sitä kaikkea toiselle näyttää??Mitäpä jos kysyisit asiasta suoraan? Turha sellasta täällä spekuloida.

"alkup"
[QUOTE="mie";28354137]No itse teen samaa, enkä petä. Kevään tullessa jaksaa taas laihduttaa ja katsoa vähän päälleenkin ja tarvitseeko sitä kaikkea toiselle näyttää??Mitäpä jos kysyisit asiasta suoraan? Turha sellasta täällä spekuloida.[/QUOTE]

Olen kysynyt suoraan, tänään viimeksi. Ei myönnä mitään. sanoo että olen vainoharhainen.

Ja ei, ei tarvitse kaikkea näyttää, en minäkään näytä. Tarkoitin ap viestissäni että miehen käytös muuttunut niin radikaalisti että toki olen alkanut miettiä että mistä johtuu.

ggg
Kännyn piilottelu on aika satavarma pettämisen merkki. Varsinkin jos ei ole aiemmin ollut niin kovin tarkka kännystään ja yhtäkkiä onkin.

Känny kannattaa tutkia ja tietokone myös.

gthfjhfjg
Minulla oli pettäjä mies, ja aina kun kyseenalaistin asioita, syytti minua vainoharhaiseksi. Lopulta olikin ihan sekopääolo, todella huono siis. Mutta vihdoin se suhde sitten loppui, aina kiisti kaiken, mutta kappas hyvin pian eron jälkeen hänellä oli jo toinen..

"vieras"
Minulla oli pettäjä mies, ja aina kun kyseenalaistin asioita, syytti minua vainoharhaiseksi. Lopulta olikin ihan sekopääolo, todella huono siis. Mutta vihdoin se suhde sitten loppui, aina kiisti kaiken, mutta kappas hyvin pian eron jälkeen hänellä oli jo toinen..
No mitäpä itse tekisit jos sinua syytettäisiin koko ajan jostain mitä et ole tehnyt? Myöntäisit toisen mieliksi? Vai pitäisit toista vainoharhaisena?

Mitä se todistaa, että ERON JÄLKEEN on toinen?

kobpe
Aika selvä peli, jos luuri suihkuunkin mukaan. Mä varmaan pyytäisin ukkoa varoittamatta näyttämään kännykkää ja jos ei suostu, niin sanoisin, että meidän parisuhde oli sitten siinä ja nyt saa vapaasti mennä kairaamaan, mitä reikiä haluaa.

soutaa huopaa
[QUOTE="vieras";28354269]Miksei miehellä saisi olla toista naista :O Ei se järvi soutamalla kulu, sanoo vanha sananlaskukin..[/QUOTE]

Airo kuluu kyllä. Niin kätevästi tuntuu mielenkiinto kotiasioihin hiipuvan näillä oman elämänsä sankareilla.

"alkup"
Elokuvissa puhutaan merkeistä. Täällä palstalla aloittaa n. 25 naista päivittäin laihdutuksen - pettävätkö he?
Toki voi laihduttaa ilman että pettää. Mutta kun ynnäilen KAIKEN yhteen, alkaa peli olla aika satavarma. On mies ennenkin kuntoillut ja laihduttanut jo ylimäärästä tullu, mutta tää uudet vaatteet, omien menojen kasvu, kännyn piilottelu ym ym.... KAIKKI yhdessä, ei vain yksi asia.

..
Pitää olla harvinaisen tyhmä mies jos jättää hetkeksikään luuriinsa mitään epäilyttävää sen jälkeen kun olet epäilysi ilmaissut. Luuri ei siis välttämättä kerro mitään. Eikä kone, ei kai sinnekään mitään todisteita kannata jättää

"alkup"
Mietin samaa, varmasti poistaa kaiken epäilyttävän mikäli siellä sellaisia olisi.

Kun kysyin kännyn piilottelusta oli vastaus että "no kai mä jotenkin alitajusesti teen niin ku aina valitat liiallisesta duuninteosta ja facesta"

Mies siis tekee kännynsä kautta paljon myös duunihommia, lukee meilejä, vastailee niihin jne.

Luultavasti vaisto on oikeassa. Sinuna ehkä tutkisin puhelimen. Vaikka on väärin, mutta ei nuo muuten mitänn myönnä:/
Täh? Sinuna tutkisin puhelimen? Mitä helvettiä? Hyvällä mallilla on luottamus... Mä en ikinä ole edes koskenut toisen puhelimeen... Enkä koske. Ja ylipäätään, mitä järkeä on siinä, että pettäjän käräyttäminen on toisen puolison vastuulla: etsiä todisteita, vinkkejä, kytätä, stalkata ja väijyä ihan hiessä ja jospa löytyisi jotakin raskauttavaa. Kuka sellaiseen lähtee? En minä ainakaan ikinä lähtisi. Jos en luottaisi puolisoon, työstäisin sitä asiaa -luottamusta. Jos intuitioni edelleen sanoisi, että en voi mieheen luottaa, lähtisin lätkimään. Mutta johonkin viestien kyttäämiseen ja puhelimen vilkuiluihin en ikinä lähtisi.

"alkup"
Äsken (ennenku lähti taas kaverille kahville) pyysin nähdä puhelinta. Otti sen käteensä kyllä, selaili ja sanoi et joo tääl on kaikki siitä ja siitä asti tallella, tuskin sua kiinnostaa ja vaihto puheenaiheen johonkin keskusteluun jonka oli käynyt... :O Ota tuosta nyt selvää.

Yhteistyössä