Miten olisi huhtikuun KUVAKETJU?!

  • Viestiketjun aloittaja Kuvaketju
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Hanna";28326799]Mäkään en laita omakuvaa, vaan kuvan lampusta joka me rakenneltiin miehen kanssa viime viikonloppun.a :) Minusta siitä tuli aika hieno. :) [/QUOTE]

Hieno on. Nyt keksinkin mitä teen vanhasta kakkuvuoasta.
 
"daadaa"
[QUOTE="vieras";28330028]Sää näytät kyllä paljon paremmalta ilman meikkiä kuin meikin kanssa. :)[/QUOTE]

Just meinasin tulla sanomaan samaa! Nuo meikilliset kuvat ei iske yhtään, (anteeksi) mut meikittömänä (ja tukka sekasin) kauniit piirteesi tulevat esiin, oot hätkähdyttävän suloisen näkönen. Sulle sopisi musta paremmin sellanen nudemeikki ja tuommonen vähän sekanen peikkotukka :)
 
[QUOTE="daadaa";28330043]Just meinasin tulla sanomaan samaa! Nuo meikilliset kuvat ei iske yhtään, (anteeksi) mut meikittömänä (ja tukka sekasin) kauniit piirteesi tulevat esiin, oot hätkähdyttävän suloisen näkönen. Sulle sopisi musta paremmin sellanen nudemeikki ja tuommonen vähän sekanen peikkotukka :)[/QUOTE]


hmm.. ja miusta kun sellainen Dita Van Teese/Lisbeth Salander-look on upea, tai sitten sellainen "wanna be vampire gootti lookki ". ylipäätäänkin punaiset huulet & kalpea iho on kauneinta, mitä tiedän ja varsinkin jos on tummat hiukset .
meikittömänä itsetuntoni on nollissa, tunnen olevani ruma mitätön seinäruusu.
teininä en meikannut yhtään, tiesin kiusaajien riehaantuvan siitä lisää & lupasin itselleni, että jos joskus uskallan meikata niin se ei lopu vanhainkodissakaan!
 
Viimeksi muokattu:
mutta kun mie haluan näyttää gootilta/punkkarilta/pin up-tytöltä/vampyyrilta enkä miltään kirjava-ihoiselta seinäruusulta... :ashamed:
Kyllä se niin menee, että ihmisen tulee saada näyttää siltä, millaisena itse viihtyy. VAIKKA se ei sitten noudattaisikaan ns. yleistä kauneuskäsitettä.

Musta saa tekemällä oikein vetävän näköisen misun...mutten siltikään itselleni juurikaan mitään koskaan tee. Mulle mä kelpaan ihan tällaisenakin, joten en koe tarvetta olla mitään "enemmän". Enkä oikeasti ymmärrä sitä, että miksi aina pitäisi olla niin viimosen päälle, jos itse viihtyy vähemmässäkin, tai sitten erilaisessa lookissa, joka omasta mielestä on viimosen päälle.
 
Kyllä se niin menee, että ihmisen tulee saada näyttää siltä, millaisena itse viihtyy. VAIKKA se ei sitten noudattaisikaan ns. yleistä kauneuskäsitettä.

Musta saa tekemällä oikein vetävän näköisen misun...mutten siltikään itselleni juurikaan mitään koskaan tee. Mulle mä kelpaan ihan tällaisenakin, joten en koe tarvetta olla mitään "enemmän". Enkä oikeasti ymmärrä sitä, että miksi aina pitäisi olla niin viimosen päälle, jos itse viihtyy vähemmässäkin, tai sitten erilaisessa lookissa, joka omasta mielestä on viimosen päälle.
Niin juuri. Meillä on vapaus valita miten meikata, miten pukeutua ja miten mitäkin. Olla oma itsensä.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ. ja chef
feqv
Mun täytyy sanoa, että mä en ikinä uskaltaisi laittaa kuvaani näihin ketjuihin. En jaksaisi yhtään tuota länkytystä vääränlaisista vaatteista, meikistä, hiuksista, huulten asennosta yms. :D Olette aika pitkäpinnaisia. :D Ja hyvä niin, näitä kuvia on kiva katella. Harmi vaan, että aina jo ekalla sivulla joku tulee vinkumaan jotain epäolennaista tai suorastaan paikkansapitämätöntä noista kuvista. Rumia ihmisiä en ole koskaan näiden ketjujen kuvissa nähnyt, sitäkin enemmän sen sijaan kauniita ja iloisia ihmisiä, joilla on sellaista tietynlaista sisäistä valoa, joka säteilee myös ulospäin. BootyPeppi on eräs oiva esimerkki tuonkaltaisesta ihmisestä.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Peyote
Mun täytyy sanoa, että mä en ikinä uskaltaisi laittaa kuvaani näihin ketjuihin. En jaksaisi yhtään tuota länkytystä vääränlaisista vaatteista, meikistä, hiuksista, huulten asennosta yms. :D Olette aika pitkäpinnaisia. :D Ja hyvä niin, näitä kuvia on kiva katella. Harmi vaan, että aina jo ekalla sivulla joku tulee vinkumaan jotain epäolennaista tai suorastaan paikkansapitämätöntä noista kuvista. Rumia ihmisiä en ole koskaan näiden ketjujen kuvissa nähnyt, sitäkin enemmän sen sijaan kauniita ja iloisia ihmisiä, joilla on sellaista tietynlaista sisäistä valoa, joka säteilee myös ulospäin. BootyPeppi on eräs oiva esimerkki tuonkaltaisesta ihmisestä.
Ei varmaan kukaan tykkää semmosesta palautteesta. Mä en ymmärrä miksi kukaan sanoo semmoista. Luulen että kumminkin ihan kiusallaan pääasiassa.
 

Yhteistyössä