Miten olisi huhtikuun KUVAKETJU?!

  • Viestiketjun aloittaja Kuvaketju
  • Ensimmäinen viesti
Mun täytyy sanoa, että mä en ikinä uskaltaisi laittaa kuvaani näihin ketjuihin. En jaksaisi yhtään tuota länkytystä vääränlaisista vaatteista, meikistä, hiuksista, huulten asennosta yms. :D Olette aika pitkäpinnaisia. :D Ja hyvä niin, näitä kuvia on kiva katella. Harmi vaan, että aina jo ekalla sivulla joku tulee vinkumaan jotain epäolennaista tai suorastaan paikkansapitämätöntä noista kuvista. Rumia ihmisiä en ole koskaan näiden ketjujen kuvissa nähnyt, sitäkin enemmän sen sijaan kauniita ja iloisia ihmisiä, joilla on sellaista tietynlaista sisäistä valoa, joka säteilee myös ulospäin. BootyPeppi on eräs oiva esimerkki tuonkaltaisesta ihmisestä.
Kiitos :) Kurjaa, että niin vähän uusia kasvoja uskaltautuu laittamaan kuviaan. Tosin, ainahan nuo eivät tule näihin ketjuihin höpisemään. Ja silloin ketjut ovatkin mukavia :)
 
  • Tykkää
Reactions: tintta iita
Peyote
Kiitos :) Kurjaa, että niin vähän uusia kasvoja uskaltautuu laittamaan kuviaan. Tosin, ainahan nuo eivät tule näihin ketjuihin höpisemään. Ja silloin ketjut ovatkin mukavia :)
Näinpä. Esimerkiks sillon ku on ollut reilukerhon valtakunnallinen lepopäivä, ne ei oo ollut kirjautuneena nettiin ollenkaan! Tai joulun aikaan, kun niillä on ollut niin kiire kampittaa poroja tai vetää pukkia parrasta.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Mun mielestä on ihan hyvä että on kuvaketjuissa semmoisia vakkareita jotka jaksavat ja uskaltavat laittaa niitä kuvia, kun me muut, minä mukaanlukien, ei uskalleta. :rolleyes: Tai ainakin mulla on motiivina se uskalluksen puute, muiden motiiveista en tiedä.
Voisi olla kuvaketjut aika tyhjiä jos näitä vakkareita ei olisi.
 
"hanna"
[QUOTE="vieras";28330028]Sää näytät kyllä paljon paremmalta ilman meikkiä kuin meikin kanssa. :)[/QUOTE]

Munkin mielestä. Meikit naamassa BD näyttää telaketjulesbofeministiltä ja kamalan ilkeältä, ilman meikkiä hän on suloinen luonnonlapsi, hillittömän söpö, ja paljon nuoremman näköinen kuinmeikit naamassa. Mutta tätä on toitotettu hänelle jo kauan eikä se mitään auta kun hänen tyylinsä on tuo ja kuvittelee itse näyttävänsä paremmalta niin.
 
"hanna"
hmm.. ja miusta kun sellainen Dita Van Teese/Lisbeth Salander-look on upea, tai sitten sellainen "wanna be vampire gootti lookki ". ylipäätäänkin punaiset huulet & kalpea iho on kauneinta, mitä tiedän ja varsinkin jos on tummat hiukset .
meikittömänä itsetuntoni on nollissa, tunnen olevani ruma mitätön seinäruusu.
teininä en meikannut yhtään, tiesin kiusaajien riehaantuvan siitä lisää & lupasin itselleni, että jos joskus uskallan meikata niin se ei lopu vanhainkodissakaan!
Mutta meikata voi rauhallisemminkin. Esim Peyotella oli tuossa aikaisemmin kuvassaan hyvin luonnollinen meikki, ja katso kuinka kaunis hän on. Dita von Teese ja Kat van D ovat kyllä todella kauniita naisia, mutta sussa ei valitettavasti ole mitään heihin verrattavaa piirrettä. Olis hyvä miettiä aina näyttääkö se muiden naamassa oleva lookki omassa pärstässä hyvältä. Sulla on lyhyet hiukset, hyvin suomalaisen muotoiset kasvot, ei korkeita poskipäitä tai täyteläisiä huulia ja siroa nenää, sä et voi mitenkään näyttää samalta kuin idolisi vaikka kuinka meikkaisit samalla tyylillä.
 
"hanna"
Mun täytyy sanoa, että mä en ikinä uskaltaisi laittaa kuvaani näihin ketjuihin. En jaksaisi yhtään tuota länkytystä vääränlaisista vaatteista, meikistä, hiuksista, huulten asennosta yms. :D Olette aika pitkäpinnaisia. :D Ja hyvä niin, näitä kuvia on kiva katella. Harmi vaan, että aina jo ekalla sivulla joku tulee vinkumaan jotain epäolennaista tai suorastaan paikkansapitämätöntä noista kuvista. Rumia ihmisiä en ole koskaan näiden ketjujen kuvissa nähnyt, sitäkin enemmän sen sijaan kauniita ja iloisia ihmisiä, joilla on sellaista tietynlaista sisäistä valoa, joka säteilee myös ulospäin. BootyPeppi on eräs oiva esimerkki tuonkaltaisesta ihmisestä.
En mä ainakaan ole ikinä pahalla sanonut BlackDahlialle tuosta meikistä. Työskentelen itse kauneudenhoitoalalla, sen takia melkein kaikista ihmisistä katson millaisilla hiuksilla ja meikillä heistä saisi mahdollisimman kauniin. BD kuitenkin meikkaa verrattaen paljon, joten miksei hänen kannattaisi saman tien panostaa kunnolla tyyliin joka tuo hänen parhaat piirteensä esiin. Mun mielestä BD:lle sopis tosi hyvin samanlainen look kuin natalie imbrouglialla, eli hyvin luonnollinen. http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2009/356/3/3/Natalie_Imbruglia_by_Wooddevil.jpg
 
[QUOTE="hanna";28330901]Mutta meikata voi rauhallisemminkin. Esim Peyotella oli tuossa aikaisemmin kuvassaan hyvin luonnollinen meikki, ja katso kuinka kaunis hän on. Dita von Teese ja Kat van D ovat kyllä todella kauniita naisia, mutta sussa ei valitettavasti ole mitään heihin verrattavaa piirrettä. Olis hyvä miettiä aina näyttääkö se muiden naamassa oleva lookki omassa pärstässä hyvältä. Sulla on lyhyet hiukset, hyvin suomalaisen muotoiset kasvot, ei korkeita poskipäitä tai täyteläisiä huulia ja siroa nenää, sä et voi mitenkään näyttää samalta kuin idolisi vaikka kuinka meikkaisit samalla tyylillä.[/QUOTE]

eli tuikitavallisen näköinen suomalainen ei saa meikata vahvasti ? :headwall: sehän olisikin hurmaava näky kun olisi kynähame, korsetti & korot.. ja sitten kirjava iho, olemattoman vaaleat ripset, punottavat silmäkulmat & mustat silmänaluset! tahdon meikata pukeutumistyylini mukaan, jos palsta ei pidä niin ei voi mitään
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Peyote
eli tuikitavallisen näköinen suomalainen ei saa meikata vahvasti ? :headwall: sehän olisikin hurmaava näky kun olisi kynähame, korsetti & korot.. ja sitten kirjava iho, olemattoman vaaleat ripset, punottavat silmäkulmat & mustat silmänaluset! tahdon meikata pukeutumistyylini mukaan, jos näytän palstan mukaan sen vuoksi kamalalta niin ei voi mitään
Hyvältä sä näytät! Kyl kaikkien on saatava laittautua niin miten viihtyy. Mä kyllä meikkaan välillä paljonkin, tykkään semmosesta huumetyttölookista, että paljon kajaalia häivytettynä ja silmän alle kanssa. Semmonen "oon just heränny"-meininki.
 
Hurrr
poistin kuvani, eipähän ole miun pottunokat & meikit kiusaamassa ihmisiä..
Älä nyt oikeesti tee niinkuin noi kiusaajat haluaa. Niillä on vaan paha olo niin siksi ne yrittää lytätä muita. Eihän nyt oikeasti kellään tervejärkisellä ja onnellisella ihmisellä olisi tarvetta roikkua palstalla haukkumassa toisia, ihan jatkuvasti!

Jos nyt sit vaikka ei enää huomattais noita hulluja jotka haukkuu toisia. Ettei mee ketju pilalle niiden takia.
 
"himpsis"
poistin kuvani, mutta rakkaiden harmaiden perskärpästeni iloksi laitankin sen tänne uudestaan.. :kiss:
eri kuvan tosin
Kyllä sulle mun mielestä sopii molemmat tyylit, siis tämmönen luonnollisempi ja sit se vahvemmin meikattu. Sä kun selkeesti osaat meikata, niin voisit joskus koittaa huvin ja urheilun vuoksi meikata samalla tavalla kuin siinä jonkun harmaan tässä ketjussa linkittämässä ehdotuskuvassa (jossain seiska-sivulla, ellei oo viestejä poistettu ja menny sivunumerot sekasin). Ja sit tietty räppäät kuvan ja postaat tänne. :D

Ja nättihän sä olet meikillä tai ilman (toivottavasti tiedät sen itsekin)!
 
[QUOTE="himpsis";28331295]Kyllä sulle mun mielestä sopii molemmat tyylit, siis tämmönen luonnollisempi ja sit se vahvemmin meikattu. Sä kun selkeesti osaat meikata, niin voisit joskus koittaa huvin ja urheilun vuoksi meikata samalla tavalla kuin siinä jonkun harmaan tässä ketjussa linkittämässä ehdotuskuvassa (jossain seiska-sivulla, ellei oo viestejä poistettu ja menny sivunumerot sekasin). Ja sit tietty räppäät kuvan ja postaat tänne. :D


no t

Ja nättihän sä olet meikillä tai ilman (toivottavasti tiedät sen itsekin)![/QUOTE]

on miula tässäkin jonninverran kajalia, muttei huulipunaa tai luomiväriä :)
 

Yhteistyössä