memmatPääs
sul on tainnu mämmit jäädä päähän,pääsiäinen meni joAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;28326729:
sul on tainnu mämmit jäädä päähän,pääsiäinen meni joAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;28326729:
Olen juuri sen 40v.Kuinka vanha olet Booty? Ihmisten närkästymisestä päätellen ilmeisesti yli 40. En ymmärrä miksi ihmiset ottaa kaiken niin vakavasti, ihan normaalia ja siistiä pukeutumistahan tuo on.
Kitos. Bongasin idean joskus jostain sisustuslehdestä, ja sattumalta olin saanut joululahjaksi sopivat työvälineet tuon kuvun leikkaamiseen. Aikaa lampun tekemiseen meni ehkä 20minuuttia.Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28326801:Tosi kiva. Tykkään!
Huh hah hei, sähän olet vielä nuori. Ajattelin, että sä olet jotain 50, kun ihmiset niin kauheasti sun pukeutumistas arvostelee. Ite täytin tasan viikko sitten tuon 40 ja en todellakaan tunne itseäni vanhaksi tai koe, että nyt täytyisi sulloa itsensä johonkin ikämuottiin ja pukeutua niin kuin muut olettavat tämän ikäisen tekevän.Olen juuri sen 40v.
Täällä Suomessa on se hyvä puoli, että me voidaan pukea päällemme juuri sitä mitä tahdomme. Ihan joka paikassa ei tätä mahdollisuutta ole. En käy nuoriso-osastolla (paitsi hain leobardikuvioiset leggarit) teen vaatteeni itse. Joskus jotkut farkut on tullut hankittua mutta harvoin niitäkin. Teen farkutkin itse.Huh hah hei, sähän olet vielä nuori. Ajattelin, että sä olet jotain 50, kun ihmiset niin kauheasti sun pukeutumistas arvostelee. Ite täytin tasan viikko sitten tuon 40 ja en todellakaan tunne itseäni vanhaksi tai koe, että nyt täytyisi sulloa itsensä johonkin ikämuottiin ja pukeutua niin kuin muut olettavat tämän ikäisen tekevän.
Antaa kateellisten olla katteellisia ja toivoa, että osaavat itse pukeutua ikänsä vaatimalla tasolla, koska heille se on maailman tärkein asia
Kevään jatkoja sinulle!
Kävin kattomassa minkälaiset ovat "vanhojen" vaatteet. Ei ne poikennu mitenkään esim. H&M:n tarjonnasta. Siellä on ihan samanlaisia. Cellbesillä oli muuten tosi kivat pinkit stretch caprit. Eikä todellakaan mammamalliset. Harvalla mammaikäisellä olen nähnyt kireitä caprejaTuolla jo kommentoitiin, että Cellbes olisi sellainen 40 vuotiaiden kauppa.
Kiitos kovasti
Oikeestiko? Itse luulin ikäisekseni, vähän jo väsyneeksi 45-vuotiaaksi joka leikkii nuorempaa sotkuisella tukallaan.ihan suomalainen ja alle 30.. ottaako kaaliin
Tarkoitin väsähtäneellä sellaista hieman "elähtänyttä" jolle hieman liiallinen viinin lipitys on tuonut hiukan kiloja kroppaan ja turpeutta kasvoihin. Tyyliin Patsy ja Edina. Sellainen, että kilometrit alkavat pikkuhiljaa näkymään.Onko siis sinun ikäiset useinkin väsyneitä?
Onkohan sulla huono näkö? Voi nimittäin tuon ikäisellä olla jo lähilaseille käyttöä. jos se väsymisen tunnekin johtuu vaikka siitä ettei nää enää kunnolla.
Niinhän me olemmekin. Tuo suttuisuus tuo ikää kymmenen vuotta lisää kuvassa olevalle naiselle.Ai mä käsitin, että sä tarkoitit että sä ja sun ikäiset on vähän jo elähtäneitä...
Must kuvassa oli hyvännäköinen nainen.