Miten olisi huhtikuun KUVAKETJU?!

  • Viestiketjun aloittaja Kuvaketju
  • Ensimmäinen viesti
"Hanna"
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28326801:
Tosi kiva. Tykkään! :)
Kitos. Bongasin idean joskus jostain sisustuslehdestä, ja sattumalta olin saanut joululahjaksi sopivat työvälineet tuon kuvun leikkaamiseen. Aikaa lampun tekemiseen meni ehkä 20minuuttia. :)
 
[QUOTE="Hanna";28326822]Kitos. Bongasin idean joskus jostain sisustuslehdestä, ja sattumalta olin saanut joululahjaksi sopivat työvälineet tuon kuvun leikkaamiseen. Aikaa lampun tekemiseen meni ehkä 20minuuttia. :)[/QUOTE]

on kyllä hieno :)
 
"vieras"
Miten 40v tulee pukeutua, jotta pukeutuu ikänsä mukaan? Flanellimekko ja polvisukat vai? Ja rollaattori sitten samalla. Jokainen pukeutuu makunsa mukaan ja tyylinsä mukaan. Ei ole oikeaa pukeutumistapaa eri ikäisille. Musta roiskeläppä ei sovi teinille eikä vanhemmalle. Samoin vahva meikki ei sovi kenellekään. Kun täytän 40v ja mikäli mulla olisi yhtä hyvä kroppa kuin Bootylla niin taatusti pukeutuisin hänen tavallaan. Esim. nuo pillifarkut sopii hälle loistavasti.
 
jksdfla
Olen juuri sen 40v.
Huh hah hei, sähän olet vielä nuori. Ajattelin, että sä olet jotain 50, kun ihmiset niin kauheasti sun pukeutumistas arvostelee. Ite täytin tasan viikko sitten tuon 40 ja en todellakaan tunne itseäni vanhaksi tai koe, että nyt täytyisi sulloa itsensä johonkin ikämuottiin ja pukeutua niin kuin muut olettavat tämän ikäisen tekevän.

Antaa kateellisten olla katteellisia ja toivoa, että osaavat itse pukeutua ikänsä vaatimalla tasolla, koska heille se on maailman tärkein asia;)
Kevään jatkoja sinulle!
 
[QUOTE="vieras";28326839]Miten 40v tulee pukeutua, jotta pukeutuu ikänsä mukaan? Flanellimekko ja polvisukat vai? Ja rollaattori sitten samalla. Jokainen pukeutuu makunsa mukaan ja tyylinsä mukaan. Ei ole oikeaa pukeutumistapaa eri ikäisille. Musta roiskeläppä ei sovi teinille eikä vanhemmalle. Samoin vahva meikki ei sovi kenellekään. Kun täytän 40v ja mikäli mulla olisi yhtä hyvä kroppa kuin Bootylla niin taatusti pukeutuisin hänen tavallaan. Esim. nuo pillifarkut sopii hälle loistavasti.[/QUOTE]

Tuolla jo kommentoitiin, että Cellbes olisi sellainen 40 vuotiaiden kauppa.
Kiitos kovasti :)
 
Huh hah hei, sähän olet vielä nuori. Ajattelin, että sä olet jotain 50, kun ihmiset niin kauheasti sun pukeutumistas arvostelee. Ite täytin tasan viikko sitten tuon 40 ja en todellakaan tunne itseäni vanhaksi tai koe, että nyt täytyisi sulloa itsensä johonkin ikämuottiin ja pukeutua niin kuin muut olettavat tämän ikäisen tekevän.

Antaa kateellisten olla katteellisia ja toivoa, että osaavat itse pukeutua ikänsä vaatimalla tasolla, koska heille se on maailman tärkein asia;)
Kevään jatkoja sinulle!
Täällä Suomessa on se hyvä puoli, että me voidaan pukea päällemme juuri sitä mitä tahdomme. Ihan joka paikassa ei tätä mahdollisuutta ole. En käy nuoriso-osastolla (paitsi hain leobardikuvioiset leggarit) teen vaatteeni itse. Joskus jotkut farkut on tullut hankittua mutta harvoin niitäkin. Teen farkutkin itse.
Ja juu, käytän minihameita, korkeaita korkoja, kaikenlaisia mekkoja (mummomekoista lähtien)...vaatteita tarvitse ottaa niin kovin vakavasti.
Kiitos samoin sinulle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Rähinä-Reetta
"vieras"
Tuolla jo kommentoitiin, että Cellbes olisi sellainen 40 vuotiaiden kauppa.
Kiitos kovasti :)
Kävin kattomassa minkälaiset ovat "vanhojen" vaatteet. Ei ne poikennu mitenkään esim. H&M:n tarjonnasta. Siellä on ihan samanlaisia. Cellbesillä oli muuten tosi kivat pinkit stretch caprit. Eikä todellakaan mammamalliset. Harvalla mammaikäisellä olen nähnyt kireitä capreja :)
 
[QUOTE="vieras";28326920]Kävin kattomassa minkälaiset ovat "vanhojen" vaatteet. Ei ne poikennu mitenkään esim. H&M:n tarjonnasta. Siellä on ihan samanlaisia. Cellbesillä oli muuten tosi kivat pinkit stretch caprit. Eikä todellakaan mammamalliset. Harvalla mammaikäisellä olen nähnyt kireitä capreja :)[/QUOTE]

Eihän ne nyt oikeasti eroa juuri muuten kuin mitoiltaan. Naisten malleissa on lantiota ja rintoja huomioitu enemmän kuin nuorisovaatteissa.
 
Peyote
[QUOTE="qwerty";28326975]Oikeestiko? Itse luulin ikäisekseni, vähän jo väsyneeksi 45-vuotiaaksi joka leikkii nuorempaa sotkuisella tukallaan.[/QUOTE]

Onko siis sinun ikäiset useinkin väsyneitä?
Onkohan sulla huono näkö? Voi nimittäin tuon ikäisellä olla jo lähilaseille käyttöä. :) jos se väsymisen tunnekin johtuu vaikka siitä ettei nää enää kunnolla.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="qwerty";28326975]Oikeestiko? Itse luulin ikäisekseni, vähän jo väsyneeksi 45-vuotiaaksi joka leikkii nuorempaa sotkuisella tukallaan.[/QUOTE]

Jos väsähtäneet 45 vuotiaat näyttää hegylle niin 50 vuotiaillakin on toivoa :D Kaunis nainen.
 
  • Tykkää
Reactions: Uudi
[QUOTE="vieras";28326997]Täällä on vissiin pahemman luokan ikäkriisiä liikkeellä jos muiden ulkonäkö noin risoo eikä vertailun vuoksi ole pokkaa omaa kuvaansa pistää...[/QUOTE]

Se on aina tätä. Ei sille mitään voi :) Oli kyllä pitkään sellaisia kuvaketjuja joihin uskalsi uudetkin tulla laittamaan kuviaan kun ei kukaan tullut sinne räyhäämään.
 
justii
[QUOTE="qwerty";28326975]Oikeestiko? Itse luulin ikäisekseni, vähän jo väsyneeksi 45-vuotiaaksi joka leikkii nuorempaa sotkuisella tukallaan.[/QUOTE]

Älä viitti. Selvästi haluat yrittää lytätä nuorta ja kaunista naista koska itse olet väsynyt vanha mamma.
Keksi joku toinen keino purkaa vitutustasi.
 
"qwerty"
Onko siis sinun ikäiset useinkin väsyneitä?
Onkohan sulla huono näkö? Voi nimittäin tuon ikäisellä olla jo lähilaseille käyttöä. :) jos se väsymisen tunnekin johtuu vaikka siitä ettei nää enää kunnolla.
Tarkoitin väsähtäneellä sellaista hieman "elähtänyttä" jolle hieman liiallinen viinin lipitys on tuonut hiukan kiloja kroppaan ja turpeutta kasvoihin. Tyyliin Patsy ja Edina. Sellainen, että kilometrit alkavat pikkuhiljaa näkymään.
Valitan, mutta uudelleen katsottunakaan en saa ensivaikutelmaa alle kolmikymppisestä naisesta. Hieman tuhruinen nelikymppinen katsoo kuvasta katsojaa.
 
Peyote
[QUOTE="qwerty";28327034]Tarkoitin väsähtäneellä sellaista hieman "elähtänyttä" jolle hieman liiallinen viinin lipitys on tuonut hiukan kiloja kroppaan ja turpeutta kasvoihin. Tyyliin Patsy ja Edina. Sellainen, että kilometrit alkavat pikkuhiljaa näkymään.
Valitan, mutta uudelleen katsottunakaan en saa ensivaikutelmaa alle kolmikymppisestä naisesta. Hieman tuhruinen nelikymppinen katsoo kuvasta katsojaa.[/QUOTE]

Ai mä käsitin, että sä tarkoitit että sä ja sun ikäiset on vähän jo elähtäneitä...
Must kuvassa oli hyvännäköinen nainen.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä