Monetko vaunut on liikaa lapselle?

  • Viestiketjun aloittaja Aviomiehensä painajainen(ko)?
  • Ensimmäinen viesti
Aviomiehensä painajainen(ko)?
Meillä on nyt Emmaljungan City Crossit sekä matkiksina Peeg Peregot. Haluaisin ostaa vielä Emmaljungan Scooter S:t.

Mitä olette mieltä... onko turha ostos? Väri on nii-in ihana, että en malttaisi olla ostamatta! Kyllähän vaunuja pitää olla eri käyttötarkoituksiin. Eikö niin !?!???
 
"vieras"
Meillä on esikoisen jäljiltä yhdistelmävaunut ja matkarattaat ja nyt uusina tuplat kuopuksen myötä (ikäeroa 1v8kk). Tällä hetkellä kaikille rattaille tarvetta riippuen millä kokoonpanolla liikutaan ja missä. Tällaisessa tilanteessa kolmet ihan jees.. Yhden lapsen kanssa kahdet vaunut riittää (jos toiset ovat kevyet matkarattaat).

Minkä ikäinen vauva sinulla on?
 
"Vieras"
Kaikki mitkä menee yli todellisen tarpeen. Meillä on yhdet kirpparilta ostetut, ja lapsi nukkuu niissä päikkärit kuistilla, siinä kaikki. Kantoliinoja on ehkä joku enemmän kuin olisi aivan välttämätöntä ;)
 
"nelly83"
Meillä oli esikon aikaan yhdistelmät ja matkarattaat. Kuopus kun syntyi, niin ostettiin lisäksi tuplat (ikäeroa 1v7kk) ja yhdistelmät jäi tuossa vaiheessa parvekerattaiksi
 
"vieras"
Ööööööö - kuudet?

Meillä on viidet ja olen miettinyt vielä matkisten ostoa... :D Yhdet on kaupunkiin kaduille ja yhdet lenkkeilyyn, yhdet mökillä ja yhdet mummun luona. Sitten vielä yhdet sisarrusrattaat, joista kyllä olen ajatellut luopua, kun tarvetta ei enää ole. :D :D
 
Aviomiehen painajainen(ko)?
Lapsi on 9kk ja mielestäni olisi kiva, kun olisi useammat.

Lähdemme pian Eurooppaan viikoksi ja pohdin otanko Peregot vai mahdollisesti uudet Scooterit matkaan. Onko kokemuksia kummat olisi paremmat? Peregot menevät pienempään tilaan, jos ajattelen lentomatkaa....

Scootereiden väri on vain liian ihana!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28327449]Meillä on esikoisen jäljiltä yhdistelmävaunut ja matkarattaat ja nyt uusina tuplat kuopuksen myötä (ikäeroa 1v8kk). Tällä hetkellä kaikille rattaille tarvetta riippuen millä kokoonpanolla liikutaan ja missä. Tällaisessa tilanteessa kolmet ihan jees.. Yhden lapsen kanssa kahdet vaunut riittää (jos toiset ovat kevyet matkarattaat).

Minkä ikäinen vauva sinulla on?[/QUOTE]

Meillä tismalleen sama, jopa ikäero. :D

Ja moni pärjäis varmaan vähemmälläkin! :)
 
"vieras"
Hm. Meillä oli yhdistelmärattaat ja sitten matkarattaat. Eikä enempään ole ollut tarvetta. Eipä ole käynyt mielessäkään, että rattaita ostettaisiin VÄRIN perusteella. Myyt yhet pois ja ostat uudet?
 
"vieras"
Neljät löytyy, iha siks että erilaiset renkaat ja värikin on eri. Yhet on limen vihreet, yhet lilat, yhet valkoset ja yhet beiget. Liloja tulee käytettyä ehkä eniten tällä hetkellä kun mun lenkkitakki on samaa sävyä :p Lapsi on siis 4kk. En mä ymmärrä miks ei vois ostaa useempia jos on rahaa ostaa. Tai no ei se rahakaa pidättele jos löytyy ihanat:) Mä oon ite tilannu kahet noista osamaksulla. Noi on kuitenki aika kalliita ostoksia yhellä kerralla jos haluu laadukasta tavaraa.

Aion ostaa viel yhet ruskeet joita oon kattellu hetken :)
 
"Vieras"
Oottekste tosissanne? Mihin tarvii useempia? Jos on siis vain yksi lapsi.
Vielä siinä vaiheessa kun lapsi ei osannu istua niin yhdistelmät oli meillä, mutta ne meni rikki joten siks ostin pienemmät rattaat. Muuten tuskin ois tarvinnu niitäkään hankkia.
 
"vieras"
Siis mikä on parempi syy kuin ihana väri?!? Kysyn vaan! Autokin pitää vaihtaa, kun löytyy hienon värinen. Sitten pidän vähän outona, jos vaunuja ostetaan, vaikkei olisi lastakaan, sitäkin on nähty.
 
"zxcvb"
Lapsi on 9kk ja mielestäni olisi kiva, kun olisi useammat.

Lähdemme pian Eurooppaan viikoksi ja pohdin otanko Peregot vai mahdollisesti uudet Scooterit matkaan. Onko kokemuksia kummat olisi paremmat? Peregot menevät pienempään tilaan, jos ajattelen lentomatkaa....

Scootereiden väri on vain liian ihana!
Lapsi alkaa olemaan kävelyiässä ja sinä haluat lisää rattaita? Kun on ihana väri? WTF?
 
Hmm... Meillä on viidet rattaat (p&t:n tuplat, scooterit, apuvälinerattaat ja kahdet sateenvarjot + pyörätuoli. Käyttäjiä noilla on yhteensä neljä. Ainoat jotka tällä hetkellä ovat ilman käyttöä on nuo sateenvarjot, hankittiin ne aikanaan noille isommille lapsille kun vielä reissattiin. Ei olla viitsitty antaa pois kun kuitenkin varmaan tulee tarvetta kun vauva vähän tuosta kasvaa. Kaikki muut on kyllä päivittäisessä/liki päivittäisessä käytössä. :)

Niin juu, kolmeen kertaan olen jo miehelle luvannut että nämä on ne viimeiset rattaat tähän talouteen... :D


Niin ja se ihana väri on ollut yksi peruste rattaiden valinnassa (siis siinä kun pitää valita mitkä ottaa).
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä