saunatonttu-sandra
jos ei mies kestä ajatustakaan siit että naisen keho muuttuu silloin niin kannattas vissihin jättää panematta
*huutonaurua!*vastaappa rehellisesti, että miten hoidit itseäsi raskausaikana. paljonko paino nousi? muistitko rasvata vatsanahkaa, ettei tule raskausarpia.miten reisiin voi tulla raskausarpia? itse olen noin 30.lla viikolla ja ei ole jaloissa mitään, lisäksi aloin öljyämään vatsanahkaani viime viikolla, rinnat nyt ei oo enää niin iskussa, mutta painoni ei oo noussu tähän mennessä kuin 3-4 kiloa ja oon aika perso pulllalle.
itseään voi hoitaa raskaana ollessaankin. itse koetan myös liikkua joka päivä kävellen tai hiihtäen.
Mun paino nousi molemmissa raskauksissa n 5-6 kiloa, uin molemmissa synnytykseen asti ihan kuntouintia, pitkää matkaa. Mielestäni pidin hyvää huolta itsestäni. Raskausarvet on aivan valtaisat, kyljistä sellaiset leveät ja mahaa on jäänyt, kun ei se revennyt iho palaudu millään kotikonstilla. Herää vähäsenvastaappa rehellisesti, että miten hoidit itseäsi raskausaikana. paljonko paino nousi? muistitko rasvata vatsanahkaa, ettei tule raskausarpia.miten reisiin voi tulla raskausarpia? itse olen noin 30.lla viikolla ja ei ole jaloissa mitään, lisäksi aloin öljyämään vatsanahkaani viime viikolla, rinnat nyt ei oo enää niin iskussa, mutta painoni ei oo noussu tähän mennessä kuin 3-4 kiloa ja oon aika perso pulllalle.
itseään voi hoitaa raskaana ollessaankin. itse koetan myös liikkua joka päivä kävellen tai hiihtäen.
Jestas tämä on taas näitä että kun mulle ei sattunut tulemaan kun tein nuin ja nuin, niin ei muillekaan tule. Tosiasia on, että toisille tulee ja toisille ei. Mulle ei tule vatsanseudulle, vain mulle tulee reisiin. Rasvaan niitä ja tulee silti. Olen normaalipainon alapuolella ja kiloja tullut aina raskauden myötä vajaa 10. Kaikki lähteneet aika nopeaa pois. Silti tulee nuita arpia reisiin. Ei paljon, mutta jonkin verran. Syön tälläkin hetkellä todella terveellisesti ja lasken jopa hiilareita. Liikun lähes joka päivä. Että nuilla kaikella mistä mainitsin ei voi estää arpia ja vatsan venymistä. Se rasvaaminen ja liikunta ruokavalion kanssa ei aina ehkäise! Usko pois. Jos sinulla on niin käynyt, niin onnittelut siitä. kaikki ei ole mustavalkoista.vastaappa rehellisesti, että miten hoidit itseäsi raskausaikana. paljonko paino nousi? muistitko rasvata vatsanahkaa, ettei tule raskausarpia.miten reisiin voi tulla raskausarpia? itse olen noin 30.lla viikolla ja ei ole jaloissa mitään, lisäksi aloin öljyämään vatsanahkaani viime viikolla, rinnat nyt ei oo enää niin iskussa, mutta painoni ei oo noussu tähän mennessä kuin 3-4 kiloa ja oon aika perso pulllalle.
Joo ja toisille ne arvet tulevat vasta synnytyksen jälkeen...nimim. kokemusta onJa sille joka ylpeili, että on rv 30 eikä arven arpea.. Mulla on erittäin herkästi repeytyvä kudostyyppi ollut aina ja mäkin sain viimeksi ekat kunnon arvet mahaan vasta rv 35 paikkeilla. Että odottele vaan, ne tulee jos on tullakseen. Tai sit sulla on hyvä kudostyyppi joka venyy ja paukkuu. Siinä ei öljyt auta yhtään mitään.