Kysy nuorelta äidiltä!

Onpa hieno kuulla! Onnea teille jatkoonkin! :)
Kiitos, meillä on käynyt silleen tuuri tai jotain että vaikka lapset on jo isoja ja kaksi vanhinta on jo muuttaneet pois kotoa, meillä on edelleen miehen kanssa kivaa yhdessä. Matkustellaan, käydään bändien keikoilla ja liikutaan yhdessä. Toki kummallakin on sitten myös omat kaverit ja omat harrastukset.

Onnea teillekin jatkossa!

Kiitos, meillä on käynyt silleen tuuri tai jotain että vaikka lapset on jo isoja ja kaksi vanhinta on jo muuttaneet pois kotoa, meillä on edelleen miehen kanssa kivaa yhdessä. Matkustellaan, käydään bändien keikoilla ja liikutaan yhdessä. Toki kummallakin on sitten myös omat kaverit ja omat harrastukset.

Onnea teillekin jatkossa!
Tällaista toivoisin meidänkin elämän olevan sitten keski-iässä :) Kiitos! :rolleyes:

"vieras"
APsta en tiedä, mutta minä ainakin olen noita asioita tehnyt lapsen saannin jälkeenkin (ja ennenkin sitä kyllä ehtinyt). Kas kun joskus on sitä "lapsivapaatakin" aikaa, jolloin tosiaan voi syödä muroja päivälliseksi, jos siltä tuntuu. Ja kaverin kanssa on tullut useamminkin valvottua ja juteltua, sekä lasten ollessa kotona että muuten. Se on just niin rajoittavaa kuin sen ajattelee olevan :)
Totta kai niitä asioita pystyy tekemään vielä lastenkin jälkeen, varsinkin jos lapsilla on myös isä, joka voi heistä huolehtia. Mutta mielestäni se, joka väittää, että vapautta on yhtä paljon ja niitä asioita voi tehdä yhtä usein, joko valehtelee tai on huono vanhempi.

[QUOTE="vieras";28299375]Totta kai niitä asioita pystyy tekemään vielä lastenkin jälkeen, varsinkin jos lapsilla on myös isä, joka voi heistä huolehtia. Mutta mielestäni se, joka väittää, että vapautta on yhtä paljon ja niitä asioita voi tehdä yhtä usein, joko valehtelee tai on huono vanhempi.[/QUOTE]

Totta puhut.

Hahaa, olipa hassua löytää näin vanha ketju ja lukea omia vastauksia :D Aika monet noista aiemmin sanomistani toiveista ovat jopa toteutuneet vuosien aikana! Nyt olen näistä "jo" 3 vuotta vanhempi äiti, mutta tuliskohan vielä jotain kivoja kysymyksiä? :)

Yhteistyössä