Hyppänkö heti huomenna junaan mikäli ne nyt kulkee..eiku kai ne sinne kulkikin kun jossain oli härdelli kun ihmiset seisoskeli junaradalla tai jotain.Tuu meil nii voidaan tehä kahestaan mitä haluut :kiss:
Ei se mihinkään katoa, sille pitää sitten tehdä jotain jos vaivaa mielessä..No johan kelkan on sitten jo aika päästä kuntoon ja käyttöön.
Niin...tuo touhu sana on aika häilyväinen:xmas: Mut joo,oishan se kiva kun olis joku jonka kanssa tehdä asioita yhessä. Mihinkäs se ajatus ikinä katois
Ei koulutuksen saanut vartija kelpaa`?uskallanko mä lähtee tuonne ulos happihypylle? kyllä nyt tarviis turvamiehen.
Sä asut kaukana. Muuta tänne lähemmäs Hyppää vaan, mä pääsen kuudelta töistä niin sitte onki ilta vapaa, lähetään bisselle!Hyppänkö heti huomenna junaan mikäli ne nyt kulkee..eiku kai ne sinne kulkikin kun jossain oli härdelli kun ihmiset seisoskeli junaradalla tai jotain.
Mintäe te kaikki asutte niin kaukana:kieh: vai oonkohan se minä joka asuu kaukana:O
Ei koulutuksen saanut vartija kelpaa`?
No eikai sille nyt väkisin mitään voi tehdä....Ei se mihinkään katoa, sille pitää sitten tehdä jotain jos vaivaa mielessä..
En mä nyt niin kaukana asu...no joo,asun mä sitten kai...paska juttu: / ihan ei varmaan kyllä kannata yhen illan takia lähtee....vois kyl lähtee bisselle(jota en tosin juo) ehkäpä joskus kun tulis sellanen tilaisuus=)Sä asut kaukana. Muuta tänne lähemmäs Hyppää vaan, mä pääsen kuudelta töistä niin sitte onki ilta vapaa, lähetään bisselle!
Mutta nyt dippikasvikset ja muut ihanat herkut odottaa ->
Löytyhän se pantterimies, vaikka toiselle palstalle asti jouduinTäytyy koittaa kaivaa toi grauh-miehen ketju esiin
..mistä tulikin mieleeni se rrrrrrrrrrrrrrrraketti tulee :xmas:
reinikainen ja tankki täyteen sarjat on parhauttaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28296022:
Lähe joskus minun kanssa niin ei tarvi kierrellä! :saint:
Kävin jo,ilman turvamiestä mut kyllä siellä joku pösilö huuteli ja kulki perässä,rupesin jo miettii et mitä nyt teen ni hävitin sen perästäni kun sukelsin talojen väliin mutkittelee.en mä tiedä seurasko se nyt mua ,tuskin,mut rupes mielikuvitus laukkaamaan.
Niinkö meinaatLähe joskus minun kanssa niin ei tarvi kierrellä! :saint:
En lupaa, mutta kuka estää kokeilemasta?Niinkö meinaat
Niin..kuka estää:xmas:En lupaa, mutta kuka estää kokeilemasta?
x 10Löytyhän se pantterimies, vaikka toiselle palstalle asti jouduin
Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua? - Keskustelut - Vauva
Haiseeks se?Iltaa :kiss:
suklaavanukasta..
auttaako noihin enää kauneusunettaitais pienet kauneusunet olla nyt paikallaan
säilyyhän se iso pussikin melko pitkään kun hyvin laittaa kiinni ja nyt on tullut niitä noin 100g:n pussejakinEn minäkään,ällörasvasia:x ja kauheita säkkejä,mä söisin varmaan monta viikonloppua sitä yhtä pussia. jos nyt jotain joskus ostais niin joko raffeleita joka sekin aivan liian iso pussi yhelle tai sit kartanon tavallisia.