The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Hyppänkö heti huomenna junaan:D mikäli ne nyt kulkee..eiku kai ne sinne kulkikin kun jossain oli härdelli kun ihmiset seisoskeli junaradalla tai jotain.
Mintäe te kaikki asutte niin kaukana:kieh: vai oonkohan se minä joka asuu kaukana:O
Sä asut kaukana. Muuta tänne lähemmäs :) Hyppää vaan, mä pääsen kuudelta töistä niin sitte onki ilta vapaa, lähetään bisselle!

Mutta nyt dippikasvikset ja muut ihanat herkut odottaa :p ->
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Sä asut kaukana. Muuta tänne lähemmäs :) Hyppää vaan, mä pääsen kuudelta töistä niin sitte onki ilta vapaa, lähetään bisselle!

Mutta nyt dippikasvikset ja muut ihanat herkut odottaa :p ->
En mä nyt niin kaukana asu...no joo,asun mä sitten kai...paska juttu: / ihan ei varmaan kyllä kannata yhen illan takia lähtee....vois kyl lähtee bisselle(jota en tosin juo:D) ehkäpä joskus kun tulis sellanen tilaisuus=)
 
kahvikirahvi
Kiraffi lähtee nyt nukkumaan, vielä kun pystyn kontrolloimaan itseäni noiden herkkujen kanssa :snotty: Alan laiharille, on tullu muutama ylimääränen kilo.

Hyvää yötä kaikille :kiss: Erityisesti mytikselle!
 
IhanaValo
Huomenta!

Kuopus oksentaa :( Tää se vielä tästä puuttui..enpä olis illalla valvonut puoleenyöhön jos olisin tän tienny..väsyttää mut ei tässä nukkuakaan osaa kun lapsi ei pysty kuulemma nukkumaan. No, nukutaan sitten kun voidaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä