The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tää meinas et lähtis voffin jälkeen ulkoilemaan mutta uskaltaako sitä tuonne lähtee pimeeseen? sikäli hassu ajatus et ei uskaltais lähteä kun jos lähtis viihteelle ni kävellen menis ja nyt sitten ei muka uskalla...Pöh ja höh,pakko se on käydä happihypyllä kun päivällä ei tullut käytyy kun meni sisähommissa.
 
Aries 78
Tuollainen pieni projekti nyt alkoi, edellinen oli samassa kunnossa ja nyt peli olis ajokunnossa :)
onneksi torniosta löytyi tunturin liikkeestä noita kondensaattoreita ja kärkiä niin voi vanhusta korjailla!



 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Voi herkut..miul on porkkanaa, kukkakaalia ja parsakaalia iltapalaks..:kieh: Ei vaan, hyviähän nekin on :)

On tää mamma taantunut taas, leikin varmaan lähes 1½ tuntia lapsen kans Lego Friendseillä :ashamed: Rakentelin taloja lähinnä..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Aijai kun sulla on siellä herkkuja:p
määkin ostin herkkuja,jotain suolaisia juttuja olivat ja aivan ihania herkullisia rapeita herkkusämpylöitä:p:D Noi dippikasvikset kyl maistuis *nam nam*
Täytyy tunnustaa etten oo erityisesti sipsi-ihminen, että luultavasti syön kasviksia ja kauralastuja. Ja poppareita. Sipsejä maistan sen verran kun ostin uudenlaista dippikastiketta; lemon grass :p Kuulosti niin hyvältä et oli pakko!
 
Täytyy tunnustaa etten oo erityisesti sipsi-ihminen, että luultavasti syön kasviksia ja kauralastuja. Ja poppareita. Sipsejä maistan sen verran kun ostin uudenlaista dippikastiketta; lemon grass :p Kuulosti niin hyvältä et oli pakko!
En minäkään,ällörasvasia:x ja kauheita säkkejä,mä söisin varmaan monta viikonloppua sitä yhtä pussia. jos nyt jotain joskus ostais niin joko raffeleita joka sekin aivan liian iso pussi yhelle tai sit kartanon tavallisia.
 
Täytyy tunnustaa etten oo erityisesti sipsi-ihminen, että luultavasti syön kasviksia ja kauralastuja. Ja poppareita. Sipsejä maistan sen verran kun ostin uudenlaista dippikastiketta; lemon grass :p Kuulosti niin hyvältä et oli pakko!
Mullon ihan sitruunaruohoa jääkaapissa mut ei se taida olla sama asia :D

Yritän itse asiassa vähentää sipsin- ja muittenki herkkujen syöntiä, just nautin herkullista salaattia. pläh
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Mullon ihan sitruunaruohoa jääkaapissa mut ei se taida olla sama asia :D

Yritän itse asiassa vähentää sipsin- ja muittenki herkkujen syöntiä, just nautin herkullista salaattia. pläh
Mistä saa sitruunaruohoa? Mä en oo koskaan maistanut, mutta oon rakastunut lemon grass fairyyn :D

Mulle tuli huono omatunto kun kerroit ajattelevast mua joka päivä kun näät mun kuvia siinä mainoksessa, kun mä en yleensä IRL ehdi palstaa tai palstalaisia ajattelemaan. Niin mietin et olisko reilua jos kirjottaisin vaikka mustekynällä käteeni Mythago :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mistä saa sitruunaruohoa? Mä en oo koskaan maistanut, mutta oon rakastunut lemon grass fairyyn :D

Mulle tuli huono omatunto kun kerroit ajattelevast mua joka päivä kun näät mun kuvia siinä mainoksessa, kun mä en yleensä IRL ehdi palstaa tai palstalaisia ajattelemaan. Niin mietin et olisko reilua jos kirjottaisin vaikka mustekynällä käteeni Mythago :D
Tota, jos haluaa säilyttää ees rippeet täyspäisen maineestaan niin nää palsta-asiat kannattaa varmaan pitää omana tietonaan :D :whistle:


Sitruunaruohoa oon ostanu isommista S-kaupoista, asematunnelin smarketista vissiin viimeksi. On ihan ehdotonta thaieväisiin :p
 
-78 vuoden kelkka joka seissyt toistakymmentävuotta varaston nurkalla ja nyt se pitäis entisöidä.

Mutta yleensäkin kahdestaan mukava touhuta :D
No johan kelkan on sitten jo aika päästä kuntoon ja käyttöön.
Niin...tuo touhu sana on aika häilyväinen:xmas: Mut joo,oishan se kiva kun olis joku jonka kanssa tehdä asioita yhessä. Mihinkäs se ajatus ikinä katois:(
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä