E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minun, tai tulevien lapsieni kuolemaa voi täällä jokainen moraalin nimissä toki toivoa. Kiviä saa heittää, se tuntuu olevan uskonnollisten tapa, vaikka kai senkin, kuten syntyvyyden säännöstelyn raamattu kieltää.
Uskottomuuteni miestä kohtaan on tietoinen valinta, jonka olen tehnyt jo hyvän aikaa sitten. Kumppanuus ja kahden ihmisen välinen intiimi suhde eivät aina kulje käsikädessä, ikävä kyllä. Toisinaan, vaikka romanttinen rakkaus olisi kahden ihmisen välillä kuollut, ei tarkoita sitä että ihminen olisi kylmennyt sisältään niin paljon että ei sitä intiimiyttä kaipaisi.
En ole uskovainen, joten syntiä en tässä toiminnassani näe.
Ahdistaahan tämä silti, mutta koska ehkäisystä olen huolehtinut (kumi (puhkesi) ja je), ja siitä huolimatta tullut raskaaksi, en myöskään omantunnon tuskia suostu tuntemaan.
Mä en saa mitään erityisiä tuntemuksia sun teoista, en siis "tuomitse", mutta ihmettelen suuresti, miksi hemmetissä sä olet vielä sun nykyisen miehesi kanssa?
Mua ihan aidosti hämmästyttää ja kiinnostaa, MIKÄ saa ihmisen elämään tuollaisessa parisuhteessa? Ja kun teillä ei ilmeisesti vielä lapsiakaan ole, eli ei asiaa voi silläkään selitellä?
Sitoumus, kumppanuus, "helppo elämä", rakkauskin omalla tavallaan?
Tämä on niitä melko perinteisiä tarinoita. Rakastutaan, rakennetaan yhteinen elämä, ja sitten vaan vuosien saatossa päädytään nukkumaan eri huoneissa, ja huomataan että rakkaus on vaihtunut kumppanuuteen. Ei se, että kahden ihmisen välillä ei ole eroottista latausta tai perinteistä romanttista suhdeta, tarkoita sitä etteivätkö kaksi ihmistä voisi valita elää yhdessä. Ei se ihmisen rakkaudenkaipuu kuitenkaan siihen kuole, että se suhteessa kuolee. Rakkautta, ja ihmissuhteita on monenlaisia. Tietysti, jos ideaalitilanteessa elettäisiin, haluaisin tietysti että minulla ja miehelläni olisi myös rakkaussuhde eroottisessa mielessä, mutta eihän tämä maailma ole täydellinen, eikä kaikkea voi saada, eikä toiselta ihmiseltä (etenkään sellaiselta jota rakastaa), voi vaatia sitä, että toinen tekisi toisen onnelliseksi tai edes tyydyttäisi toisen tarpeet, jos tunne ei ole molemminpuolinen.
Mieheni kanssa asia on sovittu, että ei kukaan voi toiselta seksiä kieltää, ei kumminkaan päin. Ei näistä suhteen ulkopuolisista asioista kuitenkaan kotona puhuta.
Sitoumus, kumppanuus, "helppo elämä", rakkauskin omalla tavallaan?
Tämä on niitä melko perinteisiä tarinoita. Rakastutaan, rakennetaan yhteinen elämä, ja sitten vaan vuosien saatossa päädytään nukkumaan eri huoneissa, ja huomataan että rakkaus on vaihtunut kumppanuuteen. Ei se, että kahden ihmisen välillä ei ole eroottista latausta tai perinteistä romanttista suhdeta, tarkoita sitä etteivätkö kaksi ihmistä voisi valita elää yhdessä. Ei se ihmisen rakkaudenkaipuu kuitenkaan siihen kuole, että se suhteessa kuolee. Rakkautta, ja ihmissuhteita on monenlaisia. Tietysti, jos ideaalitilanteessa elettäisiin, haluaisin tietysti että minulla ja miehelläni olisi myös rakkaussuhde eroottisessa mielessä, mutta eihän tämä maailma ole täydellinen, eikä kaikkea voi saada, eikä toiselta ihmiseltä (etenkään sellaiselta jota rakastaa), voi vaatia sitä, että toinen tekisi toisen onnelliseksi tai edes tyydyttäisi toisen tarpeet, jos tunne ei ole molemminpuolinen.
Mieheni kanssa asia on sovittu, että ei kukaan voi toiselta seksiä kieltää, ei kumminkaan päin. Ei näistä suhteen ulkopuolisista asioista kuitenkaan kotona puhuta.