A
ammattivalittaja
Vieras
Se on ihan laissa että miehen pitäisi minut elättää mutta täällä vaan naiset haukkuu kun oikeuksistani pidän kiinni. Eikö muiden miehet elätä teitä oletteko kateellisia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se on ihan laissa että miehen pitäisi minut elättää mutta täällä vaan naiset haukkuu kun oikeuksistani pidän kiinni. Eikö muiden miehet elätä teitä oletteko kateellisia?
Kyllä mieheni on elatusvelvollinen tiesi minut naidessaan ettei minusta ole työelämään.
Kuinka niin ei ole työelämään? Oletko niin laiska?
Minä itse en koskaan suostuisi siihen, että olen toisen ihmisen armoilla tai elätettävänä. Pidän huolen siitä, että tarpeen tullen pärjään itsekseni. Ikinä ei voi olla varma ettei puoliso lähde lätkimään tai vaikka kuole.
Oletko idiootti? Jos hän kertoo olevansa kykenemätön työelämään, se tuskinpa tarkoittaa, että hän ei jaksa mennä töihin. Et ole sitten sattunut tietämään, että jotkut ovat jo nuoresta asti työkyvyttömyyseläkkeellä vaikka ei edes ohimennen sitä huomaisi?
En tosin minäkään haluaisi olla kenenkään toisen armoilla, mutta tottakai oletan miehen elättävän minut, kun itse olen vaikka äitiyslomalla.
Mites ap ajattelit hoitaa oman velvollisuutesi jos joskus käy niin että miehestäsi ei olekaan enää työelämään (toisinsanoen hän päättää ettei enää jaksakaan...)?
ihanan sinisilmäistä ja vaaleanpunaisetlasit silmillä ajattelua
Ai et vai? No miksi sitten vastasit?
Tiedätkö, ei hänen ole pakko jaksaa. Ja jos hän tosissaan päättää olla jaksamatta ja heittäytyy tuille niin siinähän sitten olette. Jos ei ole mistä elättää vaimoa niin eihän sitä elatusvelvollisuutta ole... Siinähän sitten olet ja koitat pärjätä omillasi. Valvotko koskaan öisin ja mietit näitä skenaarioita joissa sun koko elämän romahtaa minä päivänä hyvänsä kun joku päättää ottaa saman elämänasenteen kuin sinä itse?
entäs jos käykin niin että hän ei kykene töihin, sairastuu niin vakavasti? oletko ottanut tämän huomioon?
entä tilanne jossa toinen saitastuukin niin vakavasti ettei voi olla kotona.