olishan se kiva että voitais puhua vakavemmistakin aiheista mutta näyttää siltä että se ei kaikille soviÖh,eikö täällä saa koskaan puhua "vakavia"?
voidaanha me puhua panemisista ja kumin käytöstä tai sen käyttämättömyydestä mutta onko se sitten kovin kiinnostavaa. Musta täällä voi kyllä puhua niin hupsuja juttuja kuin myös joskus jotain vakavampaakin.
Ptruu, enhän minä ole muuta väittänykkään.olokoon vaikka ilimanen mutta minkä oon päättäny niin sen oon päättäny
sopii mulleeiks voitais jo vaihtaa puheenaihetta
suor hani :kiss:sopii mulle
kavereita? :xmas:
No niinpä,ei tunnu sopivan ei.olishan se kiva että voitais puhua vakavemmistakin aiheista mutta näyttää siltä että se ei kaikille sovi
otin vastaan ja annoin vastauksiaKannattaa varmaan muistaa että kaikkea ei täällä ehkä pidä kertoa jos ei ole valmis ottamaan kaikenlaisia vastauksia vastaan,ihan jokaisessa asiassa.
tänks :kiss:suor hani :kiss:
täällä alkaa jo joissain paikoissa olla terasseja ja kyllä niillä jo istutaankin jos vaan aurinko siihen sopivasti paistaaMulle tuli nyt kauhee mieli lähteä terassille! Mutta eihän ne oo auki vielä pitkään aikaan|O
Ihan vaan istumaan ja seurustelemaan tai sitten ihan vaan itekseen istumaan ja nauttimaan ihanasta ilmasta ja katselemaan ihmisiä. Täällä ei oo talvisin mitään mutta kesällä sitäkin enemmän joten sitä ootellessa Ehkä kesälomalla pääsee jonnekkin muuallekin katselemaan millasia terasseja muualla on Ja juu,se terassilla istuminen ei tarkota et pitäs mitään lärvejä vetää.
Pilkkihaalari päälle ja garage kouraan vaan :xmas:täällä alkaa jo joissain paikoissa olla terasseja ja kyllä niillä jo istutaankin jos vaan aurinko siihen sopivasti paistaa
aivanPilkkihaalari päälle ja garage kouraan vaan :xmas:
Mulla ei oo muutenkaan tapana laittaa jäitä. Joo nahkarukkaset ois hyvät, tulee parempi grippiaivan
jäät ehkä vois jättää pois
karvalakki vielä päähän ja nahkarukkaset käteen
:heart:Tänään iltapäivällä oli pikaiset treffit Truebloodin kanssa. Kävimme kahvilassa. :xmas:
onneks et kuullu vastaustahuomenta =)
ruutis on saanut heti aamutuimaan hyvän kysymyksen