mä uskon mitä vaan...ei muuten ollut :stick:
mä en ole sellainen!!!!!!!! :'(
mä uskon mitä vaan...ei muuten ollut :stick:
mä en ole sellainen!!!!!!!! :'(
eläpäs yleistä:stick: ehkä sit jos nainen on se joka eron ottaa...mutta ei sittenkään mikään satavarma juttu.naisella on aina eron hetkellä seuraava varmoilla puhheilla
Varokaa jääkarhuja
tarkoitan tilannetta jossa nainen on erossa aloitteen tekijäeläpäs yleistä:stick: ehkä sit jos nainen on se joka eron ottaa...mutta ei sittenkään mikään satavarma juttu.
on niitä ihan miehilläkin.
meidän eropäätös oli ihan yhteinen eikä siihen liittynyt mitään ulkopuolisiaeläpäs yleistä:stick: ehkä sit jos nainen on se joka eron ottaa...mutta ei sittenkään mikään satavarma juttu.
on niitä ihan miehilläkin.
meibii,menee ihan hetki vielä mut voit mennä edellä jos et jaksa ootella ,tungen takapuoleni sitten varovasti siihen hollilletuutko lusikkaan?
mies ei saanut suutansa auki vaikka näin että ei häntäkään nappaa!!tarkoitan tilannetta jossa nainen on erossa aloitteen tekijä
Elä nyt hermostu:kiss:meidän eropäätös oli ihan yhteinen eikä siihen liittynyt mitään ulkopuolisia
mä en todellakaan ala pitään mitään peliä toisen selän takana
ensin pitää erota eikä pitää mitään kaksoiselämää!!! |O
no etpä tunne muamä uskon mitä vaan...
niin tai näin, nainen ei koskaan hyppää tieten tahtoen tyhjän päällemeidän eropäätös oli ihan yhteinen eikä siihen liittynyt mitään ulkopuolisia
mä en todellakaan ala pitään mitään peliä toisen selän takana
ensin pitää erota eikä pitää mitään kaksoiselämää!!! |O
Mä olen tehny sen.niin tai näin, nainen ei koskaan hyppää tieten tahtoen tyhjän päälle
en mä hermostunutkaanElä nyt hermostu:kiss:
mut kyl rivien välistä on sokeekin huomannut et joku sulla on.Mutta eihän se meijän asia ole. Ite henk.koh sitä mieltä et pitäs olla yksin eron jälkeen eikä heti uuteen juttuun mut se on vaan mun mielipide. nyt pidän suuni kiinni.
Inarin yläpuolelta? Herrantähen, suahan vois jo luulla lappi(i/a)laiseksi ja tässähän voisi myöntää keskustelevansa oikeasti pohjoisesta!Ite olen inarin yläpuolelta kotoisin ja syntyjään, niin pidän sitä aluetta lappina
Ei sillä, mie ite kun erosin niin ei mennyt kuin kuukausi niin oli uusi kaveri.. Se tosin oli todella suuri virhe ainakin omasta mielestä! Ei ollut henkisesti siihen kypsä, mutta ehkä se että 13-vuotta oli suhdetta takana niin ei muka olisi osannut olla yksin.niin tai näin, nainen ei koskaan hyppää tieten tahtoen tyhjän päälle
ihan miten vaan haluat ajatellaniin tai näin, nainen ei koskaan hyppää tieten tahtoen tyhjän päälle
paitsi että kitistä et tiennytSaamelainen olen, tutut on seudut utsjoelta sodankylään, noita kairoja kierrellyt milloin koneella, pyörällä taikka kelkalla
ja niin mäkin teinMä olen tehny sen.
Saamelainen olen, tutut on seudut utsjoelta sodankylään, noita kairoja kierrellyt milloin koneella, pyörällä taikka kelkalla
turhaanhan sä mulle puolustaudutihan miten vaan haluat ajatella
pääasia että itse tiedän miten asiat on
toiset kertoo täällä kaikki liitostaan/parisuhteestaan, toiset ei
mä kuulun noihin jotka ei
ja mulla on aina ollut suhteissa se, että pettämään ei aleta
se on väärin toista kohtaan ja loukkaa toista
ja jättäisi minuun iänkaikkisen jäljen ja paskan omantunnon
Se on outoa seutua pakko myöntää, enemmän pomokairan puolella liikkunut.paitsi että kitistä et tiennyt